|
|
|
|
|
Daloz & D-Low - Två änglar utan vingar
en låt vi gjorde efter kärleksproblem! ÄLSKA eller HATA Text: Daloz & D-Low Rap/Sång: Daloz & D-Low Mixning: Daloz & D-Low Ge kontstuktiv kritik tack! http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=1EYPM ..
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Vers:1 Daloz Vers:2 Daloz Vers:3 D-Low Vers:4 D-Low
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
fetta grejer här grabbar..... faan så bra.... peace
|
|
|
BigChrist : Fan va roligt att höra, det värmar i våra hjärtan att du diggar det vi gör. tackar så mkt tzaki_tzaki : Fett att du diggar mannen BRM : Tackar kalle, hehe klart de är i f-landa. fast feta rykten. men men vi rullar på som vanligt du vet. roligt att du gillar Upp Upp!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
Grymt bra :) Älskar denna låten + lite mer ;)
|
|
|
|
|
|
Den var helt okej :P Men diggade andra versionen mer :P Som D-Low gjorde :D Men den var faktiskt skön :D D-Low du utvecklas mer å mer :D Dalooz har ja aldrig härt förr men det var bra det åxå :D
www.samyprod.com
|
|
|
Samy : jaoo den första va skön me bara mig men skit kass mixning dock :S så nu gjorde ja och daloz en tillsammans och den blev vi mer nöjda med, men smaksak! roligt att du tycker att ja utvecklas och diggar! tack som fan! joo daloz är duktig han! ;) abec 5 du vet :P! Peace ! Upp Upp!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
sho bree's najs låt... diggas som fan.. men när ska ni ta er ur ert enformiga kärleks gnabb?? asså ni e jävligt duktiga båda två de vet ni att jag tycker men försök med nåt annat som omväxlings skull... de e de enda jag tycker att ni borde fixa... annars jävligt bra!! peez an luv!
i'm a serial killer, its a bad habit
|
|
|
samy tack så mkt :P Lelly_ jo, men jag har allt gjort annat nu också, som ska slängas upp med netplayen som jag håller på med ;) men tack så mkt :P peace
|
|
|
hehe okej... men de e najs vettu.. keep it comin broo! peez an luv!
i'm a serial killer, its a bad habit
|
|
|
Upp Upp : Mer kritik snälla snälla!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
Jag gillar denna låten grabbar!! Dalooz har ett skönt läge i rösten, låter inte stressat eller krystat på nått sätt, Även lite pojkaktig röst som passar till denna! D-Low My man har utvecklats som fan, och blir bättre o bättre hela tiden, Du har ett ännu bättre läge med rösten och ett stabilt o skönt flow, Och den underbara rösten som jag alltid har gillat!! Men va fan hände med låten sluta mitt i eller är det min data som är fel? Kan säga mer men ska käka nu, Bra jobbat gubbar!
2 PJÄSER
|
|
|
Zlick : Fan vad roligt att höra, blir extremt glad. Roligt att du förklarar och säger att jag utvecklas, det värmer. hehe roligt att du gillar rösten. tackar tackar. vet ej riktigt det va nog något med din data tror jag ;) hehe. tack än en gång! Upp Upp : Mer kritik vore roligt!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
den va soft manne....=O) skön känsla i den...Peez
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
|
|
|
sooft beat
.....::::: Unspoken :::::..... .....::::: _Words_ :::::.....
|
|
|
Tobbe_dalish : Tack Tack
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
Superhjälte enligt dig vet ja de! men finns även folk som gillar de!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
dom som skrivit och sagt att dom gillar, R-Ett vi kickar det vi känner för och när vi känner för de that's it ;).. vi har gjort mkt kärlekslåtar fast inte lagt upp här! men men !
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
men vi har även gjort mkt andra låtar som inte är något om kärlek!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
säg det till alla som gör sånna låtar då! då får du skriva till många!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
R-Ett förstår även va du menar! men jag testar alla slags låtar! Men har inte lagt upp allt här dock! Pääyz!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
färgelanda har massa raggare
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
ooj här kmr han in i tråden han som har köpt namnet D-Low ? Så skulle du stämma mig ? men du har inte droppat något ! Jo just de några hemliga låtar som man inte kunde tanka eller Få lyssna på ! aja skit bra mannen ;)
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
jävla tjat här, orka med massa idioter som bara klagar, håll käften ist.. d-low du som har "köpt" ditt namn, varför droppar du aldrig nått då ? bögjävel, kommer knulla dej.. hora.. Superhjälte r-ett, jag bryr mej inte om vad du tycker, för du ska jämt klaga på allt o alla, för hellvette... lägg ner ist
|
|
|
ta snacket i gb för helvete och sluta fucka tråden!
B.G.L fooeshooe <3
|
|
|
omg kna ni inte ta bort min gamla kommentar ? ångrar enormt mkt att jag skrev den:S
|
|
|
TA BORT KOMMENTEAREN .. JAG HATAR ERAN LÅT ERAN DÅLIGA MUSIK ni är sämst!
|
|
|
Skön får jag säga.
Eriksson1337 ftw!
|
|
|
Ni kan inte fixa en ny länk kanske :D Vote feet nice"!"
Varför förstör förkylning så mycket för mej :(
|
|
|
diggar den!!!.skiitsköön.....checak min låt med!!!peace
|
|
|
gammal shiiat
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
TA BORT MIN KOMMENTAR DÅ , NI ÄR VÄRKLIGEN SUPER KASSA / vickan
|
|
|
|
|
|
ny länk !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
|
|
|
länken funkar ju inte! :O fixa ny!
|
|
|
daloz du är rätt snygg me dni stora näsa odin anorexia kropp
|
|
|
skitsmma kan ni inte bara ta bort kommentaren ?
|
|
|
hahaha, va kaxig man kan va då ? nyss blitt av me oskulden eller ? ^^ de går inte o ta bort kommentarer för fan, o förresten du e inte så snygg med dina gulliga tänder heller ;)
|
|
|
alltså seriöst lägg ner käfta me min flickvän .. /andreas
|
|
|
palla sitta o käfta på whoa andreas, de e ju du som har skrivit kommentarerna innan ? eller hur ? de går inte o ta bort kommentarer ! fattar ni ? detta e en gammal tråd, skriver ni i den så kommer den längst fram igen, så ge fan i o skriv i den helt enkelt !!!
|
|
|
här vare beeeeeeeeeeeef ,. we gonna eat yaa motherfuckaas !
|
|
|
Ingen som käftar här mer än du , och nej det är inte ja det är vickan OCH jag ja var med henne. varför inte ta bort den och lägga upp en ny bara då??
|
|
|
de funkar inte så förhellvette. de går inte att ta bort den fattar du ? sluta skriv här nu
|
|
|
its beeef time ya . Daloooz p18 vs Vickan_ f21
det blir en tajt fajt mina höndar ;d
|
|
|
alltså detta är ingen sida ja vill va inne på mo du tror d , men ja såg att du hade skrivit så till victoria e vell klatr ja blir sur ?? och det går inte att ta bort tråden alltså?
|
|
|
haha okej, men asså ge fan i va inne på den då :) bry dej inte okej ?? nej de går inte o ta bort tråden andreas ! puss o kram hej då
|
|
|
nej ja tänker inte va inne , odu lägger ner o tjaffsa me victoria . nej ja bryr mej inte så länge du inte håller på em henne såklart ? ja hejdå
|
|
|
länken funkar inte för mig :S kan ngn lägga upp en ny ? // pz
|