Chooti - Observation 21
här har ni en av mina tyngsta låtar... anser att de här e en viktig låt och skulle uppskatta om ni tog er tid o lyssnad e på denna ordentligt o sprida vidare... well...ba kärlek.... hem.bredband.net verser.....chooti bla bla bla.....chooti skriven av..chooti.... producerad av: chooti co-producent: gurgin
bacc on tracc
p.s. vill gärna ha lite kritik om denna :)
bacc on tracc
Fett som alltid:D :)
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
fuck beaten e sjuk man, riktigt fet texten är det inte något fel på heller flow osv sitter precis där de ska så its all good keep this shit up !
tycker inte det var nått fel på elgitarren förstörde nått! Riktigt sköönt beat och flowet flööt som vanligt! Keep it real!
..!.._{-,..,-}_..!..
säg va ni vill men detta var de grymmaste jag hört på whoa på flera år.
Behöver beats !!
Najjzzz reff som fan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-01-19 18:30
nice låt som fan, elgittaren va skön som fan asså, vet inte varför folk klagar på det, hehe texten va djup =) gillar såna texter... bra röst oxå låten får 8/10 ;) Bra jobbat mannen
i make music
shiit detta var fett alltså,,du vet va ja tycker endå:) fick jue höra beatet när ja hälsade på i måndas:P aa fan du tar alltid de tyngsta själv haha:D
www.myspace.com/glidish
fyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaan så jävla feeeeeeet låt choooti du blir bara bättre o bättre men det här knäcker ja som tyckte du va fett tung när du körde på marielund men de här e wuuuuu riktigt tunga grejjer ;) fortsätt med dess tunga grejjer PEACE mannen ;)
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
Chooti göör det. Texten e fet som fan, mycke sanna saker poängteras o orden sitter fiiint. Flowet sitter najjs som fan, hörde inte en enda flow miss lr nått. Shit is clean! Beatet va rätt najjs tyckte ja med elgitarren vah najjs endå och ja tyckte den vart fint mixad... Fet låt och ingenting annat.
• Tacka & Ta Den •
grym låt men du klagar på den höga skatten samtidigt som du tycker att ,man ska hjälpa den som sover på gatan och att härbärgena är överfulla det är ju lite motsägelsefullt.
DIF!
Dawgh, ja har flera saker o säga dig om den här låten 1. Ja vet inte vart jag ska börja, men låten gick igenom hela kroppen på mig. Allt satt på sin plats helt enkelt. 2. Tack, för att du lär ha öppnat vissa ögon med detta du säger i Observation 21. De e inget annat änn Pure fact alltså. 3. Beat o text messigt. Kan börja med texten, du spårar ej ut någonstanns med det du säger utan det är bara ren jävla fakta. Och det är den Chooti jag är van o höra. I Love it ! Beat mässigt, beatet är riktigt bra. Har aldrig hört en sådan produktion från dig tidigare. De speciella i det hela är just att den var så hård ;). I Helhet: Ett utav sveriges tyngsta släpp någonsin, mark mah words people ! & yeah, 1 more thing. Jag tycker personligen att du ska gå solo !. Du får mer sagt helt enkelt. men de vet du redan =) Hollah at yo boy dawgh ! Uno / Chroome
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seriöst Chooti.., Denna var TUNG! Sånna jävla vettiga texter ni har i skiiter i! Digga den hårt..,
Årets låt tycker ja.. Bra texst skönt flow peace out..
Upp i topp direkt, du flowar sjuukt på denna alltså. Hög klass på detta, bland de bästa jag hört med dig faktiskt. Mer sånt här chooti. Ge mig mer ge mig. Ja skiiter ii för denna ska upp
Upp! fet chooti, propps!
Revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
mmmm Digga flow, deliverty & beat men som sagt inte budskapet. Håller inte med dig om allt men visa saker har du rätt i. De som tycker o instämmer med du säger i denna låt har nog tyvärr inte så mycket erfarenhet av det livet eller Sverige för den delen har att erbjuda.
.::: © Adasme™ ® :::.
tack till er alla som gillade den här låten... uppskattas fett mkt...de e bara kärlek...även om vissa inte gillar...sscchh :) KÄRLEK
bacc on tracc
Jag har väntat länge på att denna fantastiska låt skulle komma ut. D
Terrorister? Hela landet gömmer sina åsikter som onanister!
åh jag som satt på och chatta på msn medans jag recca dig på denna låt, hahaha den blev ju nice ändå... sscchh
När du läser mycket o vet mycket, det är då du inser hur lite du vet. <br> www.myspace.com/R-TIN
haha för många "på" där... beng av medecinet
När du läser mycket o vet mycket, det är då du inser hur lite du vet. <br> www.myspace.com/R-TIN
Fett förvånad...detta va riktigt tungt!! Props! /Sadge
noname - "Runt solen" ute snart!
.
helvete så jävla skön mannen duktigt som fan. som nån sa tidigare en av sveriges tyngsta låtar. äckligt härliig och san. men problemet är att vi inte kan göra ett skit utan den främlingen styr våra liv vad vi en säger vi kan kämpa men vi komemr ingenstans. peace
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
40. :P
tack till alla som digga låten...häärligt :D
bacc on tracc
o så tog de stopp
bacc on tracc
lill.rick...inte än...den kommer
bacc on tracc
Riktigt fett chooti boy! diggar som fan!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
upp upp upp :)
bacc on tracc
Håller med de flesta som skrivit här helt underbar soft beat bra text skönt flow o helt sann jävla fuckin bra refräng 20 ggr upp maan
Fsyfdldfø'
Den här låten är för bra för Whoa... förlåt hjärtat vill säga det! /Gimi
gimi söt du är :P
bacc on tracc
fett!... låt mig gissa att guitarerna är splade av gurgin?, han är sjukt duktig på det... bra låt
vet hihi! får jag en kuksugning sen...
ÖVERFET!
det här måste vara det bästa jag hört från dig. Texten var väldigt grym och varje rad innehöll något tänkvärt. Gilldade det experimentiella beatet och blandningen mellan distad gittar och fin akustisk. Tyngre trummor skulle vara ännu bättre, men ändå är det jävligt fet.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
man tackar :)
bacc on tracc
:)
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
fetaste:)
www.myspace.com/glidish
.
Fastnade på beatet. Ruskigt skönt :)
denna låt är.....SJUKT BRA! klart de bästa jag hört från dig! vill höra fler låtar i stil med det här!:) fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
UPP!
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
fan va kass låt, jag ska hugga dig hemen.
up
Lyricist
2006-02-14 02:22
Väl jobbat dawggy däremot så är inte innehållet och budskapet i min smak men det är nice annars keep it up
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"