Tyckte faktiskt denna var bra...fick mig ett gott skratt. Vet ej om Rob kan slå detta iaf inte text-mässigt men Admal kan nog ge er en bra diss tillbax textmässigt. Synd bara att denna diss kom ut så sent. Känns mer som ni göra detta för "hypen" nu. Ni kanske va "kända" innan men tror knappast nån av er fått mer än 100inlägg innan detta beef. Och alla Västerorts rövslickare..fan visas inlägg är bara pinsama...iaf ni skulle säkert kunna göra bättre låtar tillsammans än emot er..aah iaf Where is tha love?
.::: © Adasme™ ® :::.
Okej, jag ska förklara.
Det är absolut INTE för hypen.
Ni anar inte hur jävla trött jag är på den. Jag vill bara att den ska passas till några andra nu. Alltså beef hypen. All annan hype för vanliga sköna låtar skulle jag aldrig få nog av. Och denna låten står endast jag för. Ingen hade hört den (Slut mp3an) innan er på Whoa. Mina grabbar laddade den själva från Whoa så.
Jag tänkte inte svara först på den senaste han droppade. Kändes inte som att han träffade något alls. Mycket snarlikt i alla de andra dissarna också. Fan den enda raden som ligger lite sanning bakom kommer ju från Admarsel det där om spel i julklapp eftersom jag fick 2 stycken. Och det hade han inte ens i åtanke.
Ganska snart efter att BR:s senaste kom ut, alltså hans 3dje så mailade han mig här på Whoa och undrade om vi skulle lägga ner detta bland annat. Jag tänkte att visst det tycker jag också. För det började bli uttjatat. Men samtidigt tänkte jag att han kan ju inte släppa en 3dje och sedan direkt efter säga så.
1a versen i "Om du vill" är helt seriöst, inget dissande i den. Menar inte att använda mailet han skrev mot han vilket han tror. Tycker tvärtom att det var bra för jag ville också lägga ner och fortsätta som vanligt. Men jag ville bara lägga mitt tredje svar innan så det "stod lika". Han gjorde första och jag gjorde sista, tre var. Det skulle vara ett bra avslut. Som jag sa, jag tappade känslan för att dissa efter det mailet. "Hatet" dunstade eller vad man ska säga.
Hade ingen uppat denna tråd hade jag bara låtit den rinna ut. Jag ville bara få det sagt så det var över. Jag vill lägga ner nu. Men han vill starta en ny. Jag kommer fortsätta, tills vi lagt lika många var. Jag är rätt envis vilket av vissa kan tolkas som barnslig av mig på det sättet. Håller så rätt på vissa saker. Men det är chill, har hur mycket som helst jag kan tillägga i nya dissar. Materialet tar aldrig slut. Hade det inte vart för ni skulle klaga skulle låtarna varit på en kvart var. Hehe.
Men nu börjar grisen leka något han inte är (Vi garvar åt dina mail här) Tänk på vad du säger. Om du nu tog åt dig så mycket att det inte räcker med ord tillbaka så kom hit och gör det du snackar om istället. Maila inte och snacka massa, kom istället. Jag är den här i väster som hela tiden sagt till dem andra,softa det är musik vi behöver inte slå killen eller nåt. MEn om du, alltså just DU av alla. Jävla bonde nörd ens öppnar din mun om sådana där grejjer mot mig så, tagga, låter dem klippa av dina fingrar om dem vill nu. Mobbad, det är bra! Langa upp din dagisramsa så jävla fort som möjligt så du har något att försvara dig med sedan. För det är det enda du har din fitta. Du får tillbaka i rumpan så fort jag/vi har tid.
Så alla vet är detta över för min del ända tills han öppnar sin rumpa igen och startar en ny runda.
www.Danish-Production.com
Stick len.
du har verkligen för mycket luft i dig. de du just skrev är fruktansvärt pinsamt danne tala för dig själv gubben som ja gör,jag möter dig mer än gärna själv du o jag man mot man törs du så pma mig på whoa annars stänger du igen munnen sluta prata om dina grabbar din fega horshare seriöst ensam du o ja man mot man vem vet vi kanske pratar ut om de i stället som vuxna eller så blir de dagisbråk men orka skriva på whoa ärligt. en fråga ,ARJAN som startade allting vart tog han vägen ? klippa fingrar ? hahahah shit mafioso tunga grejjer de där kom tillbaks när du flyttat ut från mammas näste :)
Behöver beats !!
Klippa fingrar var bara ett bildspråk för hur mycket jag skiter it. Det handlar inte om man mot man. Jag är helt emot våld. Jag gillar inte våld. Om våld ska brukas är det för att jag verkligen vill skada nån eller försvara mig och det skiter jag fullständigt i hur det går till när det väl gått så långt. Sluta lek vuxen bara för du flyttade hemifrån för nån månad sedan och skaffa ett jobb istället. Du ska inte snacka om pinsamt mannen... "Med MIG med MIG mannen du känner väl MIG så det blir tvär NEJ tack och HEJ ha det braaaaa". Det DÄR är pinsamt. Arjan är väl bara normalare i huvet än mig och inser att du inte är värd att slösa tid på.
Stick len.
danish jag flyttade hemifrån för cirkus 2 år sen,inte nån månad sen =) kul att du försöker iaf sötis
Behöver beats !!
Fet! den här va den fetaste dissen av alla odå bigrobs me ! fett najs flow danish <-
- - -
danne har du fått ditt studiebidrag?:P
hahaha danish dissar är tightare.. men robs är kul på nåt sätt!! men han har inte lagt ner någon tid, tycker detta é löjligt endå, arjan borde ju fan skämmas om någon!! tror han kan rappa, "hållt på i sju....åtta år" hahahaha 7-8 dagar kanske.. du om någon borde lägga ner arjan! SITT!
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
aså jag kände så här skönt att beefen är över tänkte inte en enda sekund på "vem som vann" anser att danish är skillad som få här inne,därför svarar jag så klart,fått flera dissar från killar som man stänger av efter 35 sek. igentligen är denna beefen bland dom fjantigaste i sveriges histiora jag skulle inte nämnt danish productions klart han vill lägga sig i då för de förstår väll alla.jag hade rätt o svara på arjan då han dissa mig i några rader,sen blev de deras svar o då vart de större där o vi svara igen,sen la ja en själv o danish ger ut den här nu <-- där ligger problemet han tycker att det är 3 dissar lagda var jag anser att jag ska svara på den här sen är de chill från min sida men då kommer han svara o då svarar jag,jag dissar aldrig nån artist först har ALDRIG gjort de.men svarar ALLTID på dissar OM artisten i fråga är SKILLAD vilket danish är.därför kommer den här beefen fortsätta in till 2009 om vi inte löser de på ett annat sätt om danish kan acceptera min sista låt här så lägger vi ner sen som han själv sa han e trött på hypen som enbart handlar om beefen o jag känner likadant! sen är det jävligt trist och se så mycket hat inom svensk hiphop tänk dig i stället om man kunde göra en fet låt ihop nån gång efter allt detta om några år eller nått o titta tillbaka på hur vi var då. e så super veck just nu men de kom från hjärtat ursäktsa vissa stavfel =P fred och godnatt whoaaaaaaaaaaaa
Behöver beats !!
Lyricist
2006-02-10 01:31
Det e manligt att slåss. Förr i tiden fick du respekt för dina Ärr på kroppen men eftersom alla blev fega och inte vågar slåss för sin sak så bestämmde dom att manlighet handlade om att prata. och ingen av er är vuxen. Den dagen ni börjar tänka på andra än er själva och inte gör egoistiska saker. de är då ni börjar bli vuxna.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
zadik u got a pont...i respect that.
Behöver beats !!
hahaha djupt pratat ;) du kommer ha ångrat dig imorgon =D mmh löjligt att de ska hållas på i onödan.. yee, danish é skillad minst sagt!! riktigt tight.. men ja blir lack på arjan, sådan fjant! gaaah!! men varför ska ja bry mig, fortsätt slöppa tunga mp3:or å låt sverige digga i takt, inga jävla dissar som blir tröttsamt!! piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
mmh davelito jobbar väl i 3g butiken, om han inte fått kicken;) hahahaa piiz till daveee..
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
asså rob vart e falle alla slutar helt plötsligt dissa han vart drog han? ja digga han synd att han inte va med på dom andra svaren du gjorde/mvh patsy
Lyricist
2006-02-10 01:39
Måste tillängna en sak Ni snackar om kärlek och hat Vafaen ska jag älska eller hata någon jag aldrig träffat i hela mitt liv ? Varför skulle jag bry mej om massa här på whoa ? Skaffa lite själv förtroende istället. Ifall alla säger att ni losa i en beef brukar ni sitta och gråta över det då ? bara för folk klaga på er ? Hat så kul nu.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Davelito bad att få vara med på en disslåt som vi recca hos mig jag svarade kort och gott nej,dissa är inget för dig,vill du göra de så får du göra de på en egen låt. har inget emot han men jag vill inte spela in en disslåt med honom pga hans stil är att sjung/rappa om barnen i colombia på ett sött sätt,när det är beef då e de gametime då ska man va hård rå och krossa sitt motstånd och jag tror inte davelito kan fixa de.
Behöver beats !!
mmh sant där med davelito.. men han vore tight endå.. ni borde dissa arjan. enbart! recca å se ;)
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
p.s ner på sidan i Audio, kolla låten jag lagt upp av 2 polare.. bara lassa in lite kommentarer.. peace
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
patte_vby , word.. de é bara flum nu
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
men ner i Audio , ta hem låten jag lagt upp ! =D nunununu!
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
mmh han är också bara en fjant.. kan ju inte rappa, orka lägga ner tid på han?
ORK CREEEW FUUUCK YOU!!
"men en annan fråga bara i alla disslåtar mot danish blir alla nämnda utom jaoli o jaoli var ju en av dom som hade groovast text i låten sparka nedåt....förutom att rob nämnde han i nåra rader...e ni rädda för honom lr?" Du har en poäng men varför dissa nån som de inte la märke till? Förståru? de dissar dom de "tar åt sig av" och de som syns och utmärks i låten..så uppfatta jag det
.::: © Adasme™ ® :::.
En droppande käft, droppar vad jag kan, det blir en liten diss, Din skabbiga fan, du vet vem du är så jag nämner inga namn att du ens lever är en stor jävla skam, Du är keff så håll käft det är rätt åt dig, Jag battlar ut dig och sätter arjan på båten, Sätter Danish på toppen, Fan han va för fet så båten sjönk till båtten, Stackars Arjan aldrig mer kommer hem, men vad gör det han har ju sin homo-vän, Danish & Arjan ett omaka par, rappar lika bra som han dendär babar, Bigrob min broder jag önskar dig all min lycka, Danish Production en klick av horer, Våga inte ens nämna mitt namn, Men lägg Polar i minnet, Det var han som fuckade upp Danish klicken. BigRob, Uppsala yay ;D
www.djpolar.se
er beaf is out lo, det är old news, det har blivit tråkigt, först fick man höra disslåtar nu ahr era disslåtar blivit som ablum snipp bre, som adasme o magic sa tidigare vad är det här för nått, greatest diss hits snippet lr, peace
när man börjar sin rapkarriär, vill man bli en som släpper dissar ?, eller släpper feta låtar ?, snälla beef, när kom Sverige så långt att rappare ska börja beefa, så bra är ingen än !. Ingen diskriminering till nån av rapparna, men ni kan hålla me om att jag har rätt!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
Väntar på Big Rob's låt tror dock det inte ska va nått problem för danish att knäcka den också.
SVARET UPPE här i forumet ni vet hur vi gör de alltid inom 24 timmar.fred Big Rob - Sista Ronden
Behöver beats !!
danish har så mkt fetare dissar än både admalish o rob o lägger det även bättre..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
förstår mig inte på rappare som fortsätter dissa fast dom e sämre.. typ som lil john gjort.. id här fallet e big rob lil john.. danish du va skön
da_Fam-Arbin P0 du babblar för mkt
www.djpolar.se
Första versen var grym och sista.. men den andra va lite så där.. men i hel het så va låten bra big ups!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha var det inte du som klaga på att han användigt Eminem instrumentaler ?
Fyfan vilket flow du håller på Without Me-beatet. Aaaahhh. Helgrym diss!
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Nej Danish som klaga på att Big Rob kickat på Eminem instrumentaler så gör han det själv
bobbizh: Fan att man kan vara lika dum o tråkig som du... Hajja ironin kompiz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Big Rob sluta skämma ut dig... Fan skriver ni är öveeeeer bla bla bla... jojo visst internet skämtarn... o Danish har pippat dig så pls.... lägg ner beefen nu... den är redan över.... säger som Da_Farm-Arbin Man börjar undra om det är en jävla kompis sak för PR...
Dude tell me something....
snurresprätt pratar för mig själv när ja säger att e de nått ja skiter i så är de om folk tror att det är en PR grejj för vad ? tror du jag eller danish säljer 100.000 ex eller ? lägg ner grabben. PR för vad hahaha shiet.
Behöver beats !!
Bigrob743 Om du inte förstår det själv så har jag inget att säga men jag tror du vet vad jag menar så lägg ner nu... PR handlar inte bara om promotion för att sälja utan även för att få folk till o lyssna eller få ögonen på sig... för att få sitt namn uppsat nånstans... fattar du? Och svar nej. Jag VET att varken du eller danish säljer... så drop it...
Dude tell me something....
okej men för att göra de enkelt för dig så nej vi är inte kompisar.slut
Behöver beats !!
här måste jag lägga in att "klick klick, JAAA mina mackor är klara" är fan skönaste svaret till en diss jag har hört hahaha så nice haha klockrent!
mama said knock you out
hörde admalish svar tillbaka, måste säga at han tar detta, han droppar fina punchlines, men lägger inte det så vasst men textmässigt så tar han det här. de e va ja tycker bye!
degenererad : hahahaha ah när jag hörde det garva jag ihjäl hahahahaha jag kör om den raden hela tin.. så klockren haha.
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Lätt en av dom bässta och roligaste inom beefen=)
Ja ska lära dig allt ja kan
Rikitgt fett lagt av Danne men vill ju ha ett svar inom 24h inte vänta en månad till
(\_/) (O.o) (> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Danish vann, imo
yes ahaya
hahahahah jag ba garvar. danish är så skön!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Rikgtigt nice Danish, va mer kan man säga änn riktigt härlig underhållning :D Haha, Skönste parten är ju helt klart på Em´s beat ;) Keep it up !