RMK - Lagar Mat (video & mp3)
Jaow jaow.. after too much of that good grass.. hehe närå men jag greja lite så de blev en video och en session... RMK - Lagar Mat video Jaow.. det blev på nån instrumental och lite wack rap på detta.. Så hugg in folk och hoppas ni får ett gott skratt :) RMK - Lagar Mat session peace!!!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Högerklicka spara mål som :D
haha NaajsNajs =D ! blev fan hungrig =P
- - -
riktigt dåligt :S
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Tyngsta videon som har droppats på whoa. Och har någon nått emot det så kommer ni till mig (Im da Cameraman)...Biatchezz ;) PZ Im batman
HÖGERKLICKA SPARA MÅL SOM HÖGERKLICKA SPARA MÅL SOM HÖGERKLICKA SPARA MÅL SOM HÖGERKLICKA SPARA MÅL SOM
Nej precis funkar inte hur mkt du en vill spara som...
www.djpolar.se
hahaha kul! ;D nudlar is the shit.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
funkar inte för mig :S
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
fan va knullad länk.. funkar bara för vissa :(
fett Sörlin kirrar de snart.. så de kommer upp på ny länk :)
RMK F-1 - HAHAHA riktigt fet! fortsätt med det hära:).. peace!
~~
Moderator
2006-02-21 22:12
ja tänker bara på när du o akin ringde mej hem innan nyår
i firefox fukkar länken, men i explorer så funkar det.
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
haha riktigt kul ! :)
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
d funkar inte :(
http://www.myspace.com/akinonline
ja tänker bara på när du o akin ringde mej hem innan nyår '' Ice HAHAHAHAHHAHAHAA :D de va kul.. peace
funkar fortfarande inte för mig
haha fett söt äru bubben! duuttttttig!
hahahahahha. Nice!
http://www.myspace.com/quizze
det här e vad jag kallar gangstah shiiiet ;D
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
hehe yääääh :D soft folk
Producent
2006-02-21 23:05
en kul grej som jag sa tidigare :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
haha :D funka nu i explorer... fan va najjz video yooooo :D haha
tihi :D MAAAAAT
Shit jag hade väntat mig att få se RMK:s hemliga sida som mästerkock men så är det fukkin' nudlar.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
HAHAHAHAHAHAhAHAAHAH
hahaha kan inte sluta kolla på den typ :).. låten e ju hel soft me =).. hmm vem är killen som e me också? :P
~~
Rolig men jag ser itne nudlar som mat asså :D
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
nudlar är basföda :@ :) puss
haha rmk tight lagt :) skön video hehe :) // PMK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur gammal är du? Du ser ut som 14 - 15.. Fast din röst låter äldre! Hhehe... Helt ok!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
NUUUUUUUUUUUUDLAR IS THE SHIT! Fet låt .. du borde bli kock gullet ;D
dont work:S
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
langa på yousendit lr nått:s
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
mcbusta .. "Högerklicka spara som" då funkare
var faktiskt lite rolig :D
soundcloud.com/brormusk/sets
Angelfire does not allow direct linking from offsite, non-Angelfire pages, to files hosted on Angelfire. This practice of 'remote linking' reduces our ability to serve out the homepages of our members quickly and efficiently. SÅ Står de!! det går inte ladda ner? :S
Eriksson1337 ftw!
Yäääää :D rock on..
It's pure love in da food
Lyricist
2006-02-22 01:35
hahahahahaha....RMK goes noodleboogie foh sho:P skicka in den här till typ mr.lee's nudlar.AB så kanske ni kan sälja den som reklamfilm haha:P
Zeve-O P16 HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA WÖÖÖÖRD! :D
jäkla ja younameit :@ jag sitter här och laddar ner en musik video man känner för fan lukten av nudlar genom låten blir fan hungrig :O den var fet ;D
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
hahaha fett.. kanske ska satsa på reklam branchen :D
Angelfire does not allow direct linking from offsite, non-Angelfire pages, to files hosted on Angelfire. This practice of 'remote linking' reduces our ability to serve out the homepages of our members quickly and efficiently. More info here. rmk jävla tjockis ja ska skjuta dig ja har inte käkat nåt på 4 dagar, nu vart ja sugen på nudlar!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
den va najs mannen
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff P18 tack pappa :) bigkors.. johodu... vänta skaru få se.. kolla på årets cock om nått år :P johiz_ fan va illa :S