Moderator
2006-03-05 23:06
IceTaiL ft Skoob & Mfs - Alla på klubben
Yeah this is a club banger.. nodd ya heaaad ! fifty ville gästa men han fick bara dra introt .. Vers1: IceTaiL Vers2: Skoob Vers3: Mfs Reff's: Mfs Mixning: Everyone IceTaiL ft Skoob & Mfs - Alla på klubben
Tar oskulden :) Tankar nu, kommenterar snart !
Jag är ett psykfall som mördar allt i min väg !
Du utväcklas ice... scoob briljerar rätt fett.. mfs e bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lite annorlunda beat :P.. Gillade det inte så toppen mycket men den var helt ok! Tycker ändå att MFS lägger raderna bäst! Heta rader annars Icetail och Skoob! PUSS!
Öronorgasm!
Jävligt soft låt ! Skönt beat med sköna rappare och bra flow :) Alla 3 la det tight men tyckte att Skoob la det lite tajjtare än dom andra 2, Men det betyder inte att dom andra va dåliga, dom var jävligt sköna dom med :) Refrängen va sådär.. men den funkar lätt i mina öron ! Peace, Keep up the good work !
Jag är ett psykfall som mördar allt i min väg !
Moderator
2006-03-05 23:16
tack killar :).. anton ja tror den sparades om rätt så många gånger kanske därför ;P.. Peace !
reffen inte nå vidare icetail var skön men hade varit skönare om mixing inte var skumm... skoob got damn, låter riktig som en amerikanish rappare, nice flow mfs skönt flyt som fan o bra text nice beat btw, vems ?
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Moderator
2006-03-05 23:38
tack så mycket :D.. beatet har ja fått rights på av killen på soundclick ;) Peace !
beatet var nice. sedan icetail rätt tajt flow skoob: diggar jag som fan mfs: sjyst flow
<¦¦¦¦¦ Microphone Fiend ¦¦¦¦¦>
Moderator
2006-03-06 00:10
tack guys soft att ni diggar fortsätt med det :D
gillar inte denna!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Moderator
2006-03-06 00:30
toppen synd att du inte gilla :/ kom tillbaks till nästa tråd :D Peace !
waddap maddafakkaz! Häftigt att den las upp, tack också för att ni diggar det!! Tack Ice för förfrågan att ställa upp på denna; UPP!!
issvans : nej gillas inte, gillar inte mixningen flowet aasåå skoob : sjyst flow och uttal fet engelska , najs mfs : sköön röst flow aa najs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-03-06 03:03
upp in this shiiit ! Peace ! skoob EP:en kommer rocka :D
hahah Nice nice ! ice Du utvecklas snabbt tummen upp! Skoob riktig grymt som vanligt ! nice nice! Mfs första gången jag hörde dig det va rätt bra!
damn icetail har blivit bättre. men grymt tråkig delivery. flowet är helt ok men låter lite för snabbt för dig. blir lite små mummel här o där. skoob e ju fet som vanligt. tycker han är tydligare i denna än många andra. rapen satt riktigt jävligt bra faktiskt. någon dub va lite off men resten nice.. mfs soft flow men du låter lite småosäker. du missar nå ord. du avslutar inte vissa ord o rim helt. reffen var nog sämst på låten o skoob fetast. ok låt i helhet inte så mkt mer. Pejs
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Moderator
2006-03-06 05:01
tack fan killar :D Peace !
Nån som håller med om att IcetaiL liknar fonky fresh röst ? :) Bra låt de här, skoob yeah
Maximum_Taste P14 : Dom är från samma ställe? Över till låt: Riktigt fett av er tycker jag!! Ice: NICE mano! Skoob: Riktigt grym! Mfs: SKönt!
http://www.myspace.com/quizze
Moderator
2006-03-06 11:40
thx guys up in this ! Peace !
Skoob var bra... Icetail brukar va bättre Mfs hmm, kanske dax att du utvecklas snart..
Moderator
2006-03-06 13:11
Moderator
2006-03-06 13:56
ahahhahahahah ok svenska man kan inte göra klubb shit me svensk rapp det går inte låter bara fult skoob va den end i den här som fick mig att vilja lyssna sverige borde lägga ner att föröska göra klubb shit för det passar inte in helt enkelt icetail ... hmm vet inte vad jag ska säga lite shaky på vissa ställen mfs samma sak där ni har skillz men det kan va fel på mig också som inte tycker svenska rappen kommer nånvart.. skoob han la det tight det passa in han körde helt rätt style här o som jag säger engelskan dödar svenskan i dne här låten enligt mig så tycker jag bara ni två förstör me det svenska men det e bara min åsikt aja pppääääjjs
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Bra jobbat gubbar.. skoob(FIYYYYYA) skön låt, skön beat, ice tail, bra han med..Pis//Speedy
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Icetail passade ett beat och frågade mig igår om jag ville droppa en 16 rader på hans och Skoobs låt igår ikväll och jag som var bakfull som en varulv från klubblivet dagen innan och hade tråkigt så jag skrev några snabba rader bara och droppade de bara. Har endast dynamics på min vers, och reffen skrev jag för att jag skulle lägga nåt där, det är alltså inget seriöst från min sida. Men det är klar man ställer upp för en homie, och särskilt kul när en duktig grabb som Skoob är med på tracken också. Sjukt gay med Fitty i introt dock, hehe. Kul att några ändå verka digga det här. Klubbmusik är sjukt trist förövrigt =)
Satana perkele, upp med den!
upp yo!! This one is hottnes.Brrrrat!!
Moderator
2006-03-07 00:32
tackar alla som diggar detta :) Peace !
jävlar, skoob la ju det överfett. icetail har utvecklats som fan, du lägger ju det på beaten nu mannen! refrängen var inte mycket att hänga i granen len :P Fred
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
tyvärr ice du syncade inte med stilen det funkar inte du hade bra flyt men texten var inget att hurra för Skoob lika fet som vanligt du känns vara gjord för sån stil haha mfs var bättre än ice men inte heller så öhm bra..
Enigma has spoken!
digga inte denna så mycket faktiskt... det ändå som jag fasstna för e ju skoob men allt annant spolar ja helst förbi... skulle skoob göra denna solo skulle denna låt lyftas grymt mycket men det är min osikt peace
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ www.myspace.com/vradii¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
vafan kickar ice med skoob och mfs ? :S haha ok aa den var aight.. men digga inte överdrivet faktiskt
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Moderator
2006-03-07 13:48
Ice - nice du utvecklas man : ) Skoob - nice som vanligt man ; P Mfs - bra gjort man ! va ett tag sen jag lyssnade på dig men det va bra gjort ! Reff - Njae inte så jävla fet. känns som att nått saknas !
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Ok låt , reffrängen drar ner lite tycker jag ...och Skoob vers vara tung!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Waddap maddafakkaz! Tack för att ni lyssnar för fan..! UPP!
Fet låt... Skoob e sköön som fan , resten av grabbarna me så klaart!!
Moderator
2006-03-07 16:23
Moderator
2006-03-07 22:02
Icetail:det blir bättre och bättre Skoob:skönt flytt över beatet Mfs:Yea där fick man en riktigt pary känsla grym text och flow jag tycker du la de bäst;) PEace
Ice inget vidare,, mfs sög kuk rätt hårt,, no offense,, men reffen va riktigt kass, dock lite bättre på versen,, men Skoob la det riktigt tajjt,, peyys
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
Danke maddafakkaz! Upp med den!
Icetail börjar faktiskt få snurr på skiten! det fick skoob för länge sen! mfs är också söt!
soundcloud.com/brormusk/sets
IceTail - Du är mycket bättre än sist jag hörde dig, men det är lite dirty ändå känns det som. Skoob - kickar som ett proffs, behöver inte säga mer! Mfs - Skön delivery och en clean, tajt vers! Muy bien Reffen var jobbig och blabla... Men låten i helhet var nice! Tja
Moderator
2006-03-09 22:39
Tackar killar :D skönt att ni diggar fan ! UPP !
Moderator
2006-03-12 12:23
är denna fortfarande aktuell :D TANKA OCH DANSA !
Moderator
2006-03-12 12:30
Mfs har ju redan skicka en camvideo där han shakar till reffen fan.. kan han så kan du :D Peace !
IceTaiL bra Skoob Riktigt fett bra som fan. Mfs bra