Taylor, Nicko Mcfish, Storhets, Shazaam - Session
Hook i carpet, kan bara sluta i en onykter session, förvänta er inget märkvärdigt, session folks. Beat: Något värt iaf. Mix: ShazHögerklick.. EY!
Haha, ni låter inte fullt nyktrá, mén det här är bra som fan! Big upp fiskarna och Shazaam.... Är det Carpet som kör först btw? Han är grym!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Har Bt nbytt namn?.. aja de va fet som fan iaf..taylor va riktigt najs..bra engelska.. nicko du har så jävla härlig röst.."kassa som expediter" najs rad storhets va ritkgit najs..du har najs röst.. bt va inge bra tycker..mysko flow..:S..skitsamma han va sämst på sessionen iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tay tay dat dude som kör först .. Ri-Fa
haha, det blev rätt soft till slut
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Diggar dig storhets..grymt flow har du! orkar inte kommenterar så mycket, inte alls min typ av låt sådär men det svänger, visst :) Peace yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var mys. Lite otight på sina ställen men jag gissar att ni var madness onyktra. Taylor är sjukt tung. Tight as hell. Nicko är cool. Pfett. Storhets är gangster. Shazaam är nahajs.
Skivsamlare
2006-03-12 12:36
Jag kan inte lyssna just nu, för då stör jag mamma som kollar på schlager-reprisen. Men Taylor brukar vara riktigt najs som burger king.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Yehh, den e fet!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
varför har du byt namn shazaam ? :P nice session för övrigt.
det är spikat
Varför har han taylor inte vågat svara, eller detta var inte mot honom?
har för mig att mr cool dissade någon som hette taylor, är det denhär?
keffatliv.ath.cx
Ointresserad av alla.
simme k mina hundar kommer voffa dig
"vilda väsby" hahaha den va bra :P:P:P
sA jA!!
Storhets... Du vet att jag är med i Fish Unit och bor 50 mil från Stockholm? :D Jag är ju till och med originalmedlem sen starten!
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Taylor lägger det feting, dsamma med Storhets, shazaam va lite halv bra, man kan ju inte jämnföra detta med dina vanliga låtar. feting med lite fylle shit, keep on moving, peace.
Volym Entertainment <br>
fett jao! :D
soundcloud.com/brormusk/sets
ja tyckte den va fet, bt la de skönast, tror ja är lite förälskad i han:$
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Samma sample som - Professor P & Emilia - Följ våra råd=) Men det var tungt! Keep up!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Tung!
http://www.myspace.com/quizze
kassa som expiditer det går bra nu som petters singel hahah nice :)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
MC_JoJo P17 Carpet är studion haha, ingen rappare.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
"okej jag meckar, passar du hit en rizzla/ spelar in en session tillsammans med lite fiskar/" hehe yeah
:)
haha en liten luleådiss hör jag av storhets! ;)
:)
f-f-f!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Riktigt töngt beat!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Lite skum sådär men helt ok..
"Jävla köhitler!!"
bra grejer... men inte inte så nice egentligen.. men schysst ändå
Den Va Tiight ! =)
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
damn like it!
yah! uppsala
nån som redan har lagt "med kassa-vanor som haschrökande expediter" men nice bite FISK
Not a follower, so Twitter has never been an option.
så länge ni har spelningar i luleå- glider jag upp och greppar tuttar på carpet studios- /Storhets Var det en smyg diss till någon(sober?mofeta?mickelito?) eller bara helt allmänt mot bönder ? ;P Nog för att dom hade en spelning i Boden, but that's nearby! Tay tay dat dude:har blivit så mycket phetare! Nickokick:ett ok/bra Storhets:ett bra/phet Shazaam:phet
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
taylor är feeet, nuff said alla andra var ok kan säga att jag var besviken på bt..men men alla var ok utom taylor för han var feeet:P
Enigma has spoken!
Sweet session där tay that dude och nickokick la de feeetast alla var bra men dom var tyngst Niiiice
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
uppar denna den e råå sköön :D
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
fyfan va skön den här är :$
funkar inte ;(
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
dont funka
nån som är sugen att skicka via msn?:)
Jag är jointen
vad fan är det här? , dawn of the threads eller vad fan?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon