Superlativ/Grizzly/Fonky Fresh/Retur/Menige E.....
Superlativ, Grizzly, Fonky Fresh, Retur & Menige E - Brigaden Hämtad från Napalms netplay men jag tar mig friheten att lägga upp den för sig för jag tycker den förtjänar lite uppmärksamhet. Droppa gärna ett par rader! Vers 1: Superlativ Vers 2: Grizzly Vers 3: Fonky Fresh Vers 4: Retur Vers 5: Menige E Mixning: Retur (om jag inte minns fel) Beat: Ill Bill ft. Necro, Goretex & Q-Unique - Canarsie Arties Brigade Jaja här är den iaf: BRIGADEN
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Nja, mjoo ..
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
säger detsamma, Njaa
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
typ retur och fonky la de bast
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Helt okej, men alla har droppat hetare.... btw, retur, du låter mycket bättre när du rappar lite långsammare, som du gör här.... det är bara du själv som måste inse det...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Nej förfan detta duger inte..jag är fan skitkass. va du tvungen o lägga upp igen ?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
:S:S:S sämsta jävla beatet jag hört tråkigt enformigt o nä jag gilla inte det här fonky äh tardet me dig på msn istället gilla inte det här har hört dom flesta på den här göra bättre saker för det här låter som svensk hip hop på fan 90 talet fan låter som jävla fronda o kenta låtar som dom kicka i början fan:S flowet e likadant fan ahha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
ofan, så detta är "singeln" från netplayn. Kommer singel nummer två imorgon eller? ;)
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Hahaha Love! Klart jag var tvungen. Nej inga fler singlar, men video på ZTV.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
superlativ va riktigt värdelös fyfan usch riktigt dåligt grizzly va oxå sämst riktigt dåligt fonky hatar din röst verkligen riktigt bögig men du låg i takt iaf bäst hittils. Retur riktigt najs röst men ganska keff dålig.. Menige E haha skämt lr?...du va sämst.. alla va värdelösa den enda som gick å lyssna på var fonky fresh tyvärr grabbar.. HAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fonky: ''JAG VILL GE DIG EN SPARK I BAKEN''? now thats gangsta ! hahahahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tråkigt beat... tråkig låt.. nee detta va inget jag lyssnar på 2 ggr... ni har ju droppat bra mkt bättre än detta allihopa....
i'm a serial killer, its a bad habit
Beatet är Pyscho-Logical antigen gillar man det eller inte, ett tips till alla som tycker det är tråkigt ovs är att lyssna på orginalet, grym låt! Speciellt Goretext vers, det tycker jag iaf! Ärligttalat P18 Om det är du som lägger den session du har på din soundclick vet jag inte om du ska snacka så mycket...
bästa låten på netplayen men alla kan bättre
Menige-E P18 Måste man vara bättre än den man har negatvia synpunkter på? (säger nu inte att det är så men ändå)
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Jag tycker denna är skit bra..gillar superlativ, fonky och retur mest på låten..men jag lyssnar på den ibland på bussen och så..
faty fat faty
denna har jag itne hört.. Länk
work some magic
gör så här, sök efter napalm - pyschologicalsvenskan, i den netplayen finns denna låten med
keffft
miss gimpman-fresh var keffast i denna... och ja, jag menar fonkey
Är det så?
länk plz FFS
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
haha... neeeej!!! lägg inte upp en länk! lägg inte upp en länk!
mattew det e inte för fonky det e för retur din dum fan XD ha ha ha
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
Droppa ny länk plz
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//