McBusta(Love the things you do( infatueated remix)
McBusta(Love the things you do( infatueated remix) fan hitta låten på datan hade inget att göra så droppa en remix på beatet den e rätt gammal några månader tänkte vafan droppar o ser vad man får för respons komentera låten lr hata den eftersom jag vet det finns ett antal hatare.... .mp3)http://d46.yousendit.com/E/11VNPCJ1 .. jag e ingen bra länkare hahahah
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Oweee thanks man iight jag håller utkik bigchrist thanks kul o höra aa jo jag vet men vad kan jag göra:D den va gjord så när dom klippte in reffen o shit men kul att du digga
shortys thanks man spitbull haha thanks man ibland sitter uttalet ibland intekul att du digga :) Owee ahahahah thanks mannen nja ut i världen vet jag inte har familj o shit som går i första hand men detta e sättet att få ut mina feelings o hela den här e om min brud ;D
thats my boiii, så ja mannen!!!!!!!! PEACE!! Riktigt braa!!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
haha oweee thanks ahah elmaco my boy ya know how we do it dawg
jovars den va trevlig. du verkar kunna de där! gillar refrängen..
den va riktigt nice faktiskt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aldrig hört dig förut, men blev possitivt överraskad. riktigt nice ! upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt okej mannen :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
nice låt, man jag undrar va riktiga låten heter (AA)
det är spikat
Skön som fan! mp3an dírekt ;D
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Har aldrig hört dej förut men jävlar va fett du var! :D kommer hålla utkik efter dej nu så droppa mer! :D Peace!
Stan is tha shieeeet!
hahah din jävla toffla:D riktigt skön va denna but you know that i kick you ass any time. Mer komentarer för helvete sov inte på detta god damn it UP!!
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Detta låter najs alltså men vem är det som sjunger på refrängen?
Mr. P
fonky reffen är nog från den riktiga låten kommer ej ihåg vad den heter eller vem det är som sjunger heller..men vist fan är det skönt.
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Vassago - Du har rätt, den är ifrån original låten, kommer dock inte på va den heter! Till låten då da! Vad fan ska man säga, den är fet helt enkelt, engelska uttalet är riktigt bra! Låten är fet! upp! Peace!
www.samyprod.com
denna låten va riktigt nice ;) skönt flow och riktigt fet text ;)! 2 tummar upp för denna!
B.G.L fooeshooe <3
thanks alla som digga kul o höra o alla som undrar vad riktiga låten heter kolla på låt namnet INFATUEATED heter den riktiga detta e just my remix:D
att du änns klagar på min sätt att rappa.. Fan de här e skamligt, dra åt helvete me dej å din äckliga musik.. TVÄR DÅLIGT å jag säger inte de bara för att du skriver i alla mina fuckin trådar, utan jag menar de verkligen.. Du e inte bra musik mässigt nånstanns..
taggaaaa
hmm svarar inte ens på dina shit sj klart hatar du vilken översaskning men jag tittar på vad dom andra skriver om jag får bra respons så ditt shit betyder ingenting
Jätteskön låt :) ..mysig, nice text å utalet var bra,, slant kanske nångång men d va bra Fortsätt.. för detta e riktigt bra
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
nu jag har redan skrivit va jag tyckte om låten. Ska inte göra som dej att fortsätta hata, å jiddra om nåt som inte har någon betydelse. Du vet vart jag står bre, jag har sagt till dej när hur var. Men som råttan du e så vill du inte komma.. Jalla nu jag lämnar dej vid kanten. Nästa gång du ska skriva nåt till min gb, skriv att du e på väg hit. Gäller de nåt annat, så tänk inte änns tanken på att skriva bre.. du vet hur de ligger till
taggaaaa
pppppfffffffffffffft
xela tack kul o höra:D
Nice låt busta. bra utal på engelskan..skit bra text. propps
---> www.basement.2u.se <---- Check this maaaaayn!
najs beat, najs flow, najs everything :)
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
McBusta ? vafan gör du kvar på whoa ? get out in da world mayn! ;D skulle lätt plattsa in där :) du vet exakt vad du gör ! Propps pz !
thanks nilo ahhah yeeah some day mayne thanks Dana
my mayne man blood thanks dawg keep hittin up them fat ass beats owee hahahah yeeah fonky kan sina grejer men som jag säger det han droppar e svenska o det fastnar alla tjejer o killar för hans love songs dom e bra som fan men jag tycker det e synd att dom inte förstår sig på engelskan men men i dont care thats how life is i still keep on pushin my shit ya know