VapenVila P17 Jens sa de till mig, han visste de:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Haha jaa, hej emil vi har barn och shit och vaktmästare, granne och springpojke!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Haha jaa, har vi adopterat bort den än?
Då adopterar ja bort han, man kan inte ha en unge som lyssnar på idolagnes!
ingen ville ha den, så de fick bli hagelbössan;(
Haha mobbad!
Haha joo men visst sörru!!
ok balugn, nu får ni ta och styra upp en tagteamtävling.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
VapenVila P17 Ja de har jag;( ville du säga adjö eller?
Hock Groupie eller?, skriver varannat inlägg.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper P19 Ja de ser du väl på min press att ja är?:$ vi har liksom skapat en familj här i tråden, du kan få va med om du vill!? VapenVila P17 Förlåt men du kunde sagt de innan;( men de gör inge han lyssnade ju på idolagnes!
jag har ont i min armhåla:S
Haha joo men visst sörru!!
Du har ont i din armhåla
Du vart gravid men ja tog fram kniven och fixa de!
Det tror jag ej, den skulle lyssnat på darin=avlivas direkt!
VapenVila P17 Japp! Har du fött ungen än?
VapenVila P17 Vad vart de för nåt?
ja vill att hon ska heta thore efter min farfar som ska begravas imorrn!
Nej de får bli de namnet!
De kan vara yoghurt!
De beror på, vad lyssnar den på för musik och vad har den för klädstil och frisyr?
Nae fyfan har vi fått en ola?:S Då blire avlivning på den med!
Exakt en liten ola!
Lägg av!!!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
när tas den här tråden bort igentligen? :S
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
aldrig :|
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
jag vill ha tag team.. kan ingen styra?
vapenvila och hock har verkligen inget liv.
brabrabrabrash
WeeFoee var fan as mkt bättre än Ruckablaow fy fan :S
You can never avoid the voices of the voiceless
Min första post: Mycket imponerad av alla bidrag, främst beat/produktion. Talang. Dock är svenska ett väldigt ohäftigt språk så haglet av dissar låter inte så häftigt tycker jag :/
Ta bort den här jävla tråden o kör igång tagteam nån gång
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Shoomaz glider in och gör om tråden till fiskmat/ sen dricker jag en en fet cola o lägger den på mitt fat/
Snälla, ta bort trådhelvetet. Jag vill ta bort filen från mitt serverutrymme och det finns ingen anledning att uppmärksamma det här längre.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
tråden behöver ju inte tas bort för att du ska kunna ta bort filen liksom. lev lite, delete it, I know you want to. THUG LIFE NIGGA! Fish Life är också fett
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Nej, men ändå. Jag stör mig fan bara på att den är uppe. :P
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
eey vart kan man tanka dom nu? = /
///B0ll3N
we are the winners of the crewbattle ! VOTE FOR THE WINNERS !
WWW.ISMEN.NU
mickelito borde få stryk! :)
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri P1 har det.
det är spikat
ni får väl styra upp det då =)
WWW.ISMEN.NU
mickelito P19 you'll see ;)
det är spikat
Fest
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
jävla smart att dra upp
möe Shorys P0
dommarna gick ju bara på namnen.. vem tog up tråden??
hur tankar jag länkarna verkar ju vara knas
Ruckablaow Fam <3
Fuck whoa!
nice upp, hahahaha, duktig Joel
Jag är jointen
Länken funkar inte :/ FIX IT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.