Okej, ska börja med att säga att jag tycker låten var nice, du har ett anoorlunda flow och det låter bra faktiskt! =) Rappen: Som jag sa så va flowet lite annorlunda, men de tycker jag bara e skönt, blir liksom inte som alla andra, du har en egen stil vilket är kul, för jag digga det jag hörde, det lät nice.. Texten: Nu är jag ju inte direkt bäst på engelska, men vad jag hörde och fattade så tycker jag de e bra text Mixning: Som belixen sa över så låter de inte mkt att klaga på, jag är inte bra på mixning själv så jag kan inte säga mycket mer än vad som redan belixen sagt, tycker det var bra kritik han skrev och säger att ja de e väll de som man kan träna på =) Beatet: Beatet börja väldigt skönt och det var nice, men efter ett tag vart de lite enformigt tkr jag men däremot kan jag inte klaga mkt på beatet för de var nice, men lite enformigt.. En bra låt helt enkelt, fortsätt träna på allt mera så kommer de bli riktigt nice tror ja =) men checka de belixen skrev på mixningen för de e värt att jobba på tro mig =) håller på med samma sak jag med just nu =) pääyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.