Alltså. Vad fan tjafsar ni om egentligen? Palla hålla på med sånt här! :D
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Fish unit ägde er, seriöst.. Fish Unit och Allmost good var mycket bättre..
kul att hälften tycker att jag e tung och hälften sämst. haha aja det är väl bara å ta åt sig lite och kicka bätte nästa gång.
www.youtube.com/prendel
Hublers KRÄK var bäst av allt fan va jag garva!
www.youtube.com/prendel
FISH UNIT krossar er. men ni är också bra:)
vissa rader va sköna jag har itne ens lyssnat på den andra så..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Fish Unit kommer knäcka er så ni kan bara lägga ner :) Nemen det här var väldigt bra ibland och väldigt wack oftast.. Ni blev lite knäckta i den här.. Vad det nu är.. Hubler, Prendel & Bross var riktigt keffa på den här fan.. Hubler du brukar vara bättre.. :/ Toppen, Estet & McBusta däremot.. Riktigt JÄVLA FETT!! MEN Fiskarna var som sagt bättre.. Bääh out
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
varför ska nån kalla någon för shazaam? fattar inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GOOOO CCK:D
---> www.basement.2u.se <---- Check this maaaaayn!
Fishunit fick kuken ^^
http://www.lospalindromas.com
vart kommer ni alla nya dudes ifrån? lyssna på låten å digga inte så särskillt, bross va typ halvt offbeat ibland. det var bättre förr!
www.erikbergstrom.se
Asså vad är felet på er, fish unit består av ett överskattat gäng killar som ÄR Duktiga, det är killar som verkligen inte fattat vad som är lätt och svårt, lysstna på beaaatennn!!11one den är svår att kicka på!! fast den var inte så bra enligt mig , men jag tycker CCK vann :<
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det funkar:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
så frågar en gång till .. varför säger någon att man kan kalla dom shazaam?
shazam grejjen är typ intern. men även folk som har studerat honom noga fattar
www.youtube.com/prendel
förresten, Fish'n'chips är jag i poker.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Skivsamlare
2006-05-05 20:26
hallå.. ni kan kalla mig shazaam för jag kallar han kräk (crack) hallå liksom
http://www.soundcloud.com/adamkross
CCK va inte lika grymma som dom va mot " Ruckablaow " i battle grejsen, beeesviken.
det är spikat
tycker att Toppen borde ta lite av sitt hår och limma dit lite på benen, för inte fan existerar det mer än bebis-fjun där ;) .
det är spikat
fish unit sjönk till botten. hubler klippte av fenerna. estet fileade dom. mcbusta stekte dom. och toppen åt upp dom. helt klart att cck vann!
---> www.basement.2u.se <---- Check this maaaaayn!
haha .. keep sayin my name.
det bästa av allt är att folk har börjar kalla detta fish unit vs cck, när "beefen" egetligen handlar om traumatic och prendel eller? jag säger bara shorrda..
haha så sant! walla!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Mcbusta... e han Svensk? om han är så.. de e nog den bästa svenska rapparen som rappar på engelska ja ha hört fan.. sten hårt! men.. han borde ha mer rimm.. då skulle de låte ricktigt fett! HAHAHAHAHAHAHAahahahHAHAHhahHAhaAHhahAHh aHAHhahHAhahAHahHAhahHAHaHAHAHhahHAahaha haHhHhHAHAHAHuUuHAHAHAHAHhaHAHhuahUUUUUU haHAhahahahHhHAHAHh *andas in* HAHAHAHhHAHahahahAHAhahHahHAhaHHAHahHAHh HhahHhahHAhAHhHAHAhHahHAHhahhahahaHhahah aHhHhahhHhahahahHAHhaHAHhHAHhahahHAHAHAh aHAHHhahHAHAHhahHAhaHA
bokmärke
www.youtube.com/prendel
postkodmiljonerän
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
vill höra den första?
ni vann enligt mig ;D
första killen på Ludacris-beatet var en riktig CCK (cok cool kille). vem e re?
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
oj. såg inte. Toppen förstårs!
Litanol Dissare !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
chilla Estet , you're not so bad too.
:)
Estet var fet på den här fan.. Trodde inte du kunde droppa så fett som du gjorde.. Hubler "Du är en jävla åsna så låt mig bara vara" den var verkligen keff eller så är den skit bra men då fattar inte jag det roliga i den
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
nice... dock gillade jag inte prendel alls!
CCK vann crewbattle 2k7.
denna e fet! bra av mcbusta!
Hejja Hejja
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
toppen lägger det fett som vanligt
vi ägde almostgood! men icke fiskarna!
www.youtube.com/prendel
har det kommit ngt svar på dett ? för övrigt så var det en grym låt , mcusta din röst är galen , blir du aldrig hes ? :S
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
för er som går och väntar på ett svar, det kommer inget (tror jag, skit samma) haha. it´s all lavv.
larv larv =)
Promotor
2006-05-09 14:28
Denna var tvärskön! har inte hört deras diss så kan inte säga vem som vinner.. Peace
vart e deras svar ? ? ? den va fet men ja vill inte säga nått innan ja hört deras PEACE
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
"För alla vet att jag reppar fiskarna men när dom uppför sig som sillar lovar jag att dom blir inlagda" WORD på den raden bross! :) iövrigt är nog Nicko och Storhets en annan nivå.. no hate.. det var lite roligt.. men trist mixning... haha Busta? OUF låter som en galen terrorist!
soundcloud.com/brormusk/sets
bross bäst btw!
soundcloud.com/brormusk/sets
cool låt! bättre än fish-units för att den varierade på beats och flow! sista killen va ju väldigt bra :)
"before we find world peace, we got to find peace in the war and the streets"
hur vet man vilka det är som sjunger på låtarna? :S
oj förlåt.. missade ordningen :P