Köza & Lill Rick - MSN Låten
En ny låt av Köza och Lill Rick " MSN Låten" ..... alla som är MSN torskar borde ladda hem den... Vers 1: Köza Vers 2: Lill Rick Mixad av: Köza..... www.kozination.com .. peace Låten -----> www.micze.net
C. Mag... livin' my life in the fastlane
heheh fan va najs att ni diggar :) ... håll tråden vid liv.. fortstätt ladda och sprid ut den hehe.. one / kööz
hahaha fett najjs låt men är dock rätt skeptiskt mot användningen av Afu-Ra Instrumentalen.
• Tacka & Ta Den •
deeny_lee ... aa det fick bli en instrumental... har precis kopplat in studion och shitt så vill man ba testa ljudet du vet... pallade inte slösa beat... släppte nått för skojjs skull :) / köza
skiiteri: Jo visst fattar, inget fel att ta sig i användning av en instrumental då o då. Det va rolig låt som gav ett fint leende efter frukosten så den fyllde sin mening. Men det känns inte rätt att lyssna på en skojj låt på just den instrumentalen för min del, anser den orginala låten som en favorit så det känndes inte helt rätt att höra. Om du fattar hur ja menar från mitt aspekt. Men i övrigt va låten skön gubbar !
• Tacka & Ta Den •
sorry boyzz...det har väl blivit nått strul... men här är en ny länk: www.minafiler.org taaaaaaaaaaaaaankiiiishhh
Riktigt jävla bra. Tycker att kombinationen av humor, ironi och sanning glider fram felfritt och då blir det en utmärkt text. Sen till framförandet så klagar jag inte alls, flowen är trevliga att höra på, rösterna är härliga. Beatet är härligt, refrängen är härligt. Och här till de roliga, såg en kille quota denna låt på MSN nyss därför jag hörde den =)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Sååft låt..! diggade första versen mest.. men de betyder inte att andra versen inte va najs oxo ;P keep it UP!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Producent
2006-05-16 20:40
Denna kommer spridas snabbt som fan på msn vill ja lova :P Ni lägger hel tight faktiskt soft låt men lite jobbigt med samma msn ljud hela tiden :P hade ni bara två olika ljud ?
HAHAHA FETT SKÖN REFF....första va softast andra snubben hade lite flowproblem...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dawell ...om du lyssnar noga så är det tre ljud :P Inloggningsljudet, sen det ljudet som kommer när man får ett meddelande.. och det tredje ljudet är när man får E-post ;)
TEXTEN : VERS 1, KÖZA Det var längesen, ja logga in på msn Det har ju gått två timmar så ja måste skynda hem Skit i läxorna, det får kommma sen Ja vet att datan knullar mitt liv men än sen då Jag skiteri, ja får panik Om ja inte får min daglida dos av mitt chatt liv Ja vet att 50 procent har blockat mig (Köza sluta tvinga mig att strippa ja vill inte) Ja vet det för jag har blockdetekter Skaffar alla nya funktioner på direkten Men visst kan de va soft att röka en holk Och sätta sig vid datan o snacka med folk Guzzar med cam, visar sin azz Lättaste sättet att fixa ett bäzz Groupies, aa visst d finns d gott om Vissa keffa men dom har oxå fått nått Min MSN är den största bordellen Speciellt när de börjar närma sig kvällen Säg en tid o plats så möts vi där Och hoppas att du fattar att ja tänker bazz REFF: MSN, har inga cash på min lur Så det är klart som fan ja loggar in och ut MSN, du är min bästa vän Du sprider mina låtar o gör mig känd MSN woho wohoeeyo, Den här går ut till alla er som vet vad vi säger Upp med händerna för MSN Spara cäshen på mobilen och skriv till en vän VERS 2, Lill RICK Det finns bara en ,det finns bara en vän Den ända du kan lita på är faktist MSN Mina konversationer är alltid sparade Så jag inte glömmer bort sista gången vi talade Pratade ,du förstörde mitt liv Du gjorde mig till en dator från att vara individ Jag vill att du lyssnar noga på orden Du hör inte så jag tar o skriver med tagnetbordet Du har lärt mig att skriva så jag säger tack Kolla när jag går till attack ,ja skriver snabbt Shut the fuck up ,lyssna jag ber (HAHAHAHA) är lika med ASG Lill-rick , lägg gärna till mig som kontakt Skicka låtar över MSN , så fuck skivkontrakt Så lixom vem bry sig om göra en CD Kändis fast jag knappt varit på TV Reff: MSN, har inga cash på min lur Så det är klart som fan ja loggar in och ut MSN, du är min bästa vän Du sprider mina låtar o gör mig känd MSN woho wohoeeyo, Den här går ut till alla er som vet vad vi säger Upp med händerna för MSN Spara cäshen på mobilen och skriv till en vän
haha kan ju inte göra annat än att skratta åt den här låten :) Så fet är den, båda lägger det tight! haha keepi it.
Den här tråden har rensats på i stort sett alla inlägg som inte har en relevant fråga, eller ger någon form av relevant kritik. Ett flertal varningar har delats ut, samt att ett apr personer nu är avstängda från communityt. Ett flertal trådar har även tagits bort p.g.a. för många uppningar. Nästa gång jag rensar så kommer jag f.ö. rakt av slänga trådar där folk tävlar om att nå 100 o.s.v. Finns absolut ingen mening att vara nöjd över att ens tråd har nått 200 inlägg om 90% av dem är uppningar, "tack", eller "snart 200 =)". Trådarna är i och med detta inlägg sorterade som de var när jag fann dem. Klagomål kan tas i forumet Allmänt om Whoa. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
kan ju inte tanka den ;D
"Jag skulle lyssnat för de var ingen annan som gjorde"
Ny länk den här låten är så grymt skön :D
Jalla idiot systemet stänger snart!
för gammal länk! hooka med en ny vetja
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Jalla idiot systemet stänger snart!
länk..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt länge sen ja hörde den riktigt jävla skön. fixa ny länk asså så man kan tanka
AHAHAH den här hade jag missat!! tung som fan ahahah köza e grym
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Graffare
2009-01-07 17:47
Haha shiiit, fan va längesen:D Fet låt!
-
HAHAHAHAH sååå fet.. hahah közination.. haha han e riktigt ball i denna låten faktiskt. Lill-rick, du var också tung faktiskt haha bwois! keep it up , 1/ marius
www.myspace.com/marius042
Kan någon som har låten lägga upp en ny host?..
Länk ?
www.myspace.com/Sagoztyle
Graffare
2009-03-21 21:45
Den är ju skön som fan:D
-
Graffare
2009-03-21 22:24
nyyyyyy lääääänk!
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Ny länk ^^
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven