Storhets - Jag skulle inte ens
Det här är en låt som jag och Sober skulle spelat in egentligen, men då karln är så lat så pallade jag inte vänta :) Beat: Någon dude som gjort, vet inte vem det är riktigt, vi fick det iaf. Mixning: Jag Övrigt: Drick öl och spela hacky Högerklicka.. unäät!
Skivsamlare
2006-05-13 16:20
fyfan, den var tung! beatet var rikigt fett! reffen var feet. rikigt bra låt määyne! upp!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Fett jävla värt!
"Jävla köhitler!!"
diggade de här mannen , nice flow , beatet övertungt , och man känner av låten . hel klart tungt Upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är tight som vanligt. Du har blivit bättre textmässigt, men det är fortfarande inte på samma nivå som flowmässigt osv. Du vet vad jag menar. Coolt beat. Jag har hicka, så jag hatar på allt som rör sig.
Moderator
2006-05-13 16:36
Fet låt :D Beatet var fett !
vart är min del av kakan? knaaaaas låten var soft though
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
fett cool och fett skönt flyt bra där :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
den här va tung mään!! feting beat också!! tjoop..
den var tung!!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Jävligt nice asså! Inget att klaga på!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jofan! bra låt. dock tyckte jag reffen var sådär men helt klart en grym låt, synd att inte sober var med dock :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
tajt tajt rap! får en skön känsla av den, som en jäffla action rulle! upp.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Mmmmm, diggar flowet och beatet är skönt det med måste jag säga. Verser å ref är fin fint, min sorts hip hop, keep it up!
Life's so shitty, but aint it fuckin' great?
Låten är rå tung , beatet är gjord av Sniskan Productions :) Puss :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
MC_kötthuvuE P20 Varför är folk på whoa så lata? Lyssna...skriv av...voilà! Jag river hela bygget, jag skriver det jag tycker Skiter i allting sålänge livet är en kniv i ryggen Så nu får du springa långdistans Jag skulle inte ens pissa på dig om du brann Jag är han som vandrar runt i dina drömmar om nätterna Skrämmer vettet ur din vän, kepsen Så tung i käften att jag ramlar framlänges Och din morsa antänder min kuk med hennes framtänder Du kan inte göra någonting åt saken Ni har velat hata tills dagen då jag tog hela kakan Jag är the finest i soppan Och börjar någon käfta bombar jag stället som writers på roppar Du vet vad som gäller, ingen rensar bort fjällen på kepsen Håll käften eller erkänn att jag lägger det bättre Istället för att skriva vettigt så målar jag huggtänder Men tuschpennor, din tid är förbi som bussremsor Jag slaktar beats, Jag lackar i takt Biter som en vithaj, sätter folket i schack Efter denna låten bör du komma ihåg vad jag sagt Och hur jag har visat hur man konfronterar skitsnack Ingen jävel vill lyssna på skiten ni släpper För ni är ett gäng överskattade rappare, vi är bättre Ni är överbetalade popsnören Alla vet att jag är bättre på micken men ändå får jag inte nått för det Svenska scenen är nu mera öken Jag menar jag är så pass underskattad att jag plockar hela lönen Vänta jag har inget jobb alls Och mitt liv har inte gått fram medans du har fått allt Det är ingen dans på rosor, jag landar på toner Kan du stänga käften innan du får börja andas genom näsan som horor Visst jag är alltid ganska rapp i käften Ni får tycka vad ni vill jag kommer aldrig tappa greppet Det kan vara svårt, jag plockar fram min andra rad Jag lovar det blir inte samma sak Jag skiter i vilket, jag dödar intriger Och med dragna pennor smyger jag upp längs krigsstigen
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fett beat, hård röst, ok text, lite mkt "bättre" bara men it's cool. ganska papapapapapapapaa-flow, det låter fett.
Snyggt lagt o beatet dödar :)
:)
riktigt fett!! älskar reffen...
Producent
2006-05-14 10:57
Yeeah den är najs :) Hade vart soft med ett sammarbete mellan dig o sober :(
Lyricist
2006-05-14 10:59
beatet är tungt:) tycker du lägger det fett påt...so it's all good
Det har var najs
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
tack alla, kul att höra. BearC , soft att du pallade lyssna igenom hela texten och skriva upp den haha. fast.. "Skrämmer vettet ur din vän, kepsen" ska vara: "Skrämmer vettet ur din VEM? , kepsen!" yes, det är synd på sober :(
Noice P19 Tyckte väl den raden såg lite konstig ut haha. Kunde offra en kvart igår natt för den goda sakens skull ;)
personligen tycker jag papapapapapa flowet borde komma fram lite då o då liksom.. blir nästan lite tjatigt när det låter papapapapapapapapa i två hela verser.. och texten kommer inte fram då.. det är min åsikt om ja ska va kritisk.. dock tycker jag det låter najs ändå.. och den kommer nog få några veckor på mp3n;)
sjuukt fet , beatet va riktigt tungt!
RAGOSONE
Riktigt skön låt!! fett beat!
http://www.myspace.com/quizze
Producent
2006-05-14 15:51
du är ju lätt grymmast på whoa... långt bättre än shaazam... enligt mig
Storhet Is tha shiet=)
Snart så faller allting på plats du vet!
tack alla, fan papappapapa-flowet är min grej, ska dock försöka variera mig lite mer..
denna är riktigt feet.. grymt flow o grym delivery.. lyssnat på den ett antal ggr hehe.. keep it up Pejs
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
fet shit my mayn =) ecstatiiic!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
gotta love this flow. Som du sa själv, "papapa" flowet e din grej, tycker du ska fortsätta kicka det så, för det flyter överdrivet nice i mina öron iaf. Skönt beat som passade bra till din röst! peace
work some magic
skulle dock varit lite trevliga med sober :) annars är den grymt fet
Kul låt, hittade dock två rader som måste vara felskrivna; Jag skiter i vilket, jag dödar intriger & (..)Och hur jag har visat hur man konfronterar skitsnack ..
R.I.P. Big Moe
jag trodde mitt flow var min grej, men nu brjar folk säga att det låter mickelito:( (ser dock inte kopplingen själv, men ja vill inte va copycat) så jag måste nog också typ variera mej.. så vi kan göra det tillsammans..
det är säkert mer skit som är felskrivet, texten överlag är ganska så slarvigt skriven enligt mig själv, mest nöjd över deliveryt och flytet.
Jag och SF har ju gjort ett beat på samma sampling... gud så irriterande... :P Men låten var fan fet. Måste holla med om papapa-flowet, men jag har typ samma problem, så det är ingen egentligen kritik utan mest en notis ;D ECSTATIC!
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Dynamit_harry - Köp darins skiva och runka åt det istället då ? :S Jag diggar låten som dom flesta :D
lunnne P17 Gillar man inte whoarap så lyssnar man såklart på Darin.. kanske dags att vidga dina vyer lite... Herr Lundblad
R.I.P. Big Moe
Beatet var dope likså flowet och deliveryt ^^ pz
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
sjukt fet denna! rappen sitter helt gjuten o beatet e grymt tungt! fett som ister... så ses vi i göteborg då! weoeoeoeeee!!
yes, göteborg here i come, snart :)