bratmassakern är såååå feeeet även dr majk... resten med
Jaa ;D.fan va fett!
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Vad var det som fick er att sluta sälja skivan ?blev nyfiken nu ;)
vem som helst kan bli doktor!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
"Vi har av olika anledningar beslutat att inte sälja den mer och ger er nu möjligheten att ladda alla spår från skivan !" Ser inte ut som att det är därför..Men annars är konvertera och We dont give a fuck nog bäst.Blev bara lite ledsen när ni dissa min idol fronda i konvertera :/.Sen tycker jag we dont give a fuck har en riktigt jobbig refräng.aja pöss
Det här var ju coolt.
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
phat.. Sober och RMK på scenen snart.. Värnamo småland!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
sober är fan lika lat som han är söt så förvänta er inget av honom
http://yofosho.mine.nu
mickelito är ju den roligaste rapparen i sverige ska sober då komma och rappa om massa tråkigt skit?
http://yofosho.mine.nu
Chefen Gå o lägg dig för i helvete
Bratmassakern och Bilen sparas, dom är bra. Resten njaaee. Dock är ju den obestritt kungligaste whoa-låten någonsin fortfarande Klapp klapp, vilket är anledningen till att jag fortsätter ladda ned edra grejer.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
nice skiva!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konvertera är ju helt otroligt bra :] Likaså dom andra
hoes over broes ..
Producent
2006-05-16 09:24
vem som helst kan bli doktor. jag ser att ni har hittat flowet jag har i min bakficka. bigup bigup.
http://www.soundcloud.com/gyllander
heyhey Vi slutade sälja skivan för det blev en massa krångel. Dessutom vill vi att alla ska kunna höra den! Fortsätt skriva homies
WWW.ISMEN.NU
Bra skiva . Jag gillar Bratmassakern mest :) Men dom andra låtarna går helt klart att lyssna på också . fred
så sköna snubbar ;)
///B0ll3N
Backa bak, vill du leva eller vad för du är fet som en arab som sket i ramadan.
ingen vill röra vid din kind
yo yo yo! denna ska tankas nu när jag kommer hemi helgen :D
http://www.myspace.com/akinonline
tycker mest om Konvertera... men dom osläppta var lika bra;) Upp med en hand på denna, Fred!
ska tanka denna så fort ja kommit hem från jobbet inatt!!.. hallaw boys!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
DR MAJK får jag beställa tiid? ;:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dr majk at your service
WWW.ISMEN.NU
dr majk är en ond man
Sopsäck Serenad
Bratmassakern, heelt rätt !
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
hoppas laxmacka kommer upp till luleå då ;D
schmöga låtarna då?
Fucks your life up crew Tjabo!
hur kan jag ha missat detta !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
"Är antingen i studion eller på hiphopklubben är jag inte där, kan du ringa på din flickväns nr" - Haha, fetaste raden på länge. "Fake-leg som Forrest Gump" - Var cool också. "Dr.Majk" - är oljud i mina öron, damn. Rappen var ju nice men beatet var fittigt och reffen var gay. "Superia" - Är soft, med chill reff samt ett lättsamt och jävligt onbeat flow ;D "Bratmassakern" - Blyfett beat, texterna helt ok. Bra låt. "Konvertera" - Shit, återigen ett blycoolt beat, damn. En del nice rader, fet reff. men beatet alltså, love it. "Packad clown" - Stenhård låt, De första 2 minuterna med Mickelito var sjukt coolt, jävligt fet rap. Sober var också nice! De andra låtarna skiter vi på, dem va också nice, har hört dem förut så pallar inte förnya minnet genom att tanka dem igen. SLutsats; Fett släpp, bra rapmässigt, det e bara texterna som e average ibland, men ganska många toppar då och då. Sober är en skön rappare men jag måste proppsa Micke alltså, jävligt coola flows och "smutsig, orakad och likgiltig"- stil.
100 ! :D
kammel, kul med lite utförlig kritik. uh
Sopsäck Serenad
en bra skiva helt enkelt.. riktigt cool!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
ISMEN IS THE SHIIT!!!
† V.I.F Sinister †
den e tung, älskar micke på packad clown big up till min svenne hermanito! holla
www.twitter.com/mzamora036
Fett som fan ! : ) Packad clown var ju klart skönast ! Big up ismen !
Element 208 Up in this !
tack alla fina människor
Sopsäck Serenad
"Bilen" Var förjävla skön :D
yes ! stora tack ! tack Kammel P20 för det där med "smutsig, orakad och likgiltig", mycket fina ord. Tack alla andra som tycker det är feta låtar.
WWW.ISMEN.NU
Skitfint! Nu har jag nåt att pumpa i mp3n :) Upp på denna!
Science Genius Girl
ladda och sprid skiten
Sopsäck Serenad
HAHA bra gjort killar!
Lilla Edet
VART ÄR SCHMÖÖGAR LÅTARNA MANOS
Fucks your life up crew Tjabo!
alla låtar är schmögarlåtar homie =)
WWW.ISMEN.NU
schmöögarlåtar är överspelat fan! det är skrämma barn och trakassera tjejer låtar som gäller nu!
Hahaha fan va skön skiva, diggar sobers brutala stil! =D "Vi är fet som en arab, som sket i ramadan" -haha sjukt fet Pråppz
FYY FAN VA HETT!! :D Fler som( we dont give a fuck)...Fred
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Bra jobbat gubbar :)