haha jamen endå, hatar när ens tråd förvinner efter 2 dagar när man har jobbat som fan på en låt :P .. tack !
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
trådarna försvinner väl inte? aja ha de gott
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej men hamnar låångt bak så ingen ser dom :P
Bra skit ska uppas.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
tycker ja me
ah!
Fet låt! Det bästa är dock! Jag gör vad jag vill, och röjjer undan bevisen! Hela lands krona hatar polisen! Diggas fett! Den var jävligt skön! Peace! : >
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp med det här " lyssna folket ;)
Louiis : thänks .. Upp Upp !
fett, detta va hiphop boys.......
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
thänks man !
fett som fan, diggar beatet, överfett lyricen och flowet satt som det skulle UPP folk
http://www.norliekkv.se
norlie, tack som fan !
thänks !
thanx all my people!
www.caustic.se
tack ! upp
Den här låten är sååååå jävla feeeet! You've got it going on böys ;) Pzzzz!
props
fat as track, mer förort och betong gung
VÄRSTERORT
tack som fan ! upp upp
YE
lyssnat på denna skit mycket men nu när man ser tråden så, sjukt bra låt !! den enda som lägger tyngre än lush, e lush själv ;) Peys
raddan, hahahaha tack som fan ! ;)
hehe FTP - word
Jag Är RapparKalja
Ftp ;)
denna låten är ju fortfarande lika bra .. spelas ofta framför datorn !
den HÄÄÄR lååten spelas i min biiiiil :D höööögt som fan !!! feettt gjort grabbar diggaar som fan!! peeys
hörde början och tänkte va faan e de här?? men sen när låten kom igång då sögs jag med.. den e fet boys.. ahhh praahh:P keep up this shiit!
Pundare med Prestationer.
tankade dom andra låtarna damn va feta allihop kraftigt sköna.. kommer pumpa er musik hela tiden nu!! hoppas jag kommer se er på några festivaler!
Pundare med Prestationer.
'Tack !
ahh de e bara ny design som ja ska fi
xa
Haha, spelade denna i skolan, och rektorn gick förbi.... haha, inte direkt positivt gensvar. fett bra låt, flow sitter perfekt, men texten är det bästa. Insider TV3 nästa då?
12345679
skön låt som fan grabbar. men apropå denna låt så såg jag på Insider igår och såg att ni kommer vara med nästa vecka najs publicitet men palla att ni blev typ stämda, det är ju yttrande frihet i sverige liksom. men vad var det som hände asså vad gjorde dem? har inte så jätte bra koll på det.
Moderator
2007-03-05 20:23
Nick-K P14: Då vet du inte va yttrandefrihet är! Yttrandefrihet är att man få säga vad man tycker och tänker, bara det inte är kränkande mot någon. Så du kan säga rakt ut till exempel att du inte tycker att Lushan inte ska åka dit på detta, Men om du ställer dig och skriker jävla snut fittor vafan tänker ni med släpp lushan och dra och sug kuk, det är övergränsen för att det är kränkande,. Och jag tycker låten är kränkande men fett jävla bra! Fattar egentligen inte varför dom sätter dit dom för en låt, lixom jag tycker dom har bättre saker för sig att göra, pZ
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
MeXXi: jaa just det tänkte mig inte för, det var dumt. men liksom låtar är en helt annan sak.
MeXXi P15 Asså jag tycker du ska sluta säga saker när du inte riktigt vet vad fan det är du säger...
Yttrandefrihet är att kunna säga vad man vill det kan vara jätte kränkande mot jätte många men du ska ändå ha friheten att få tycka så, tex många vill inte ha invandrare i sverige, detta kan nog uppfattas som kränkande av många, men enligt lag får man ändå tycka så...
Producent
2007-03-15 12:24
SOFTNICE!!!!! Gör mer Ghetto låtar!! Diggas hårt!
Lil_H..
handlar alla låtar om att hata snutar? och skånskan.. pallaren inte :D hahahaha
ASSCHÅÅÅ, LÄTT TUNGASTE LÅTEN HÄR PÅ WHOA ;D;D:P
vikken låt är detta? e de den mot snuten? :S
o just de.. du är jävligt äcklig också.
denna har jag bara sett live på tv
är det här samma låt som finns på "Ingemer"?
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
ManiaZee : ja de stämmer
men uppa helst en halvår gammal audio.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
haha diggar den :D Introt knäcker :D
Don´t mind me, just cruisin´.