Mcbusta-And im not comin back
Mcbusta-And im not comin back Lite shit jag behövde få ut & detta blev resultatet lyssna kommentera hata lr älska reffen e inge speciellt palla inte göra nått tycker den säger allt som den är http://www.yousendit.com/transfer.php?ac ..
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
det går inte att ladda filen mannen
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
står ( 0 bytes ) inga medabyte..
wtf:S aja slänger upp den igenn ått måste ha fuckat sig
jag diggar baetet som fan, och rösten som e på beatet... introt läggger du skit bra faktiskt..:) och ärligt talat detta är stilen jag vill höra av dej, jag diggar denna låten fett mycket kommer pumpas mera, för att texten e bra som fan, tung kärlek aiigt.... låten är 10/10 faktiskt i poäng mässigt, inte bara för att jag känner dig så vi snackar, utan allt e toopp blev lite lesst efter du rappar, så kommer den rösten på refrängen, känns som den e skit lågt plösligt, lite irretereande.. men det är knappt s man man tänker på det så ofta.......... U never come back? i think u doo ;) Keep it up!!!!
damn homie you know that i love you shit up up up in this. va fan är det som ahr hänt bro?
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Lyricist
2006-05-19 17:30
beatet är dötungt...du lägger det tight och det låter bra, skön röst som många redan sagt. Sen är detta en lite annorlunda stil än vad du brukar köra eller? den passar dig bra i alla fall...för detta var bra som fan enligt mig:)
Lika bra som vanligt :) o som ja sa innan busta, älskar ditt uttal :)
thanks alla kul o höra:D elfaco lika roligt att få dina kommentarer;D lyrical drop thanks mayne kul o höra langa din msn i min mess aa lite mera lyrical advanced men jag har skit svårt för att skriva texter tar stopp i skallen liksom ahaha men kul att du gilla iallfall o tack alla andra också:)
fan din jävla :P haha, fett najs låt :) keep it up bro.
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
Den e förjävligt fet :D Du lägger det förjävligt bra mannen :O Upp förfasiken
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Denna låt är riktigt fet! Denna diggas som fan! Rappen ja den sitter som den ska! dvs asnice! så nice flow och uttalet på engelska :) detta var riktigt nice! har inte mkt mer att säga än asbra låt! pääyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thanks dawgs det värmer:) upp like lyricaldrop said
yeeah dawg;D
galet sköön låt ! diggar den som fan ! :) keep it running ;)
Nice shit brotha ! Gillar rapen ;) who´s beat is it ? Hollah !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tung låt mannen blev besviken att du kicka på just denna beat hehe ja o en polare ska ozå kicka på denna aja peys UP
riktigt tajjt asså... digga yo yo
http://www.myspace.com/akinonline
thanks dawgs;D chroome det e shadowilles beat men det finns inte o hämta längre då det e sålt såg jag ahaha:O chrizzz thanks mayne blatte_rappare ahah iight dawg men som du vet här på whoa så ahr alla kickat på nästan samma beat som andra:D
Den var jävligt shysst.. Beatet var svin skönt och texten och rösten är KANON! peace mayne
RAGOSONE
aa d sant mannen men du gjorde det snyggtr ;)
Wöööördan asså . =D . droppar det fett som alltid . . pejjs bro
WHAAAAAAAAA !
thanks dawg ;D aa har du nått bra kvalitets beat liggande langa ahahaha ;D upp för fan jävla whoa
??
upp?
Det här var en garanterad plats på mptren! Har aldrig hört dig på engelska, men allt jag kan säga är , Damn ! Du är tight !
who´s side is god really on?
thanks dawg skit kul o höra:D
Denna var riktigt nice busta bland den bästa du gjort, beatet sitter klockrent på din rapp, nice sammspel one!
Rizzla om blatten själv får välja
thanks dawg:D tycker också det e en av dom bästa:)
comon whooooaaa
Producent
2007-03-31 23:27
kan någon langa upp låten igen ? :D
Lil_H..
Ny länk
You already know, den e on lean!
Ny länk brE?
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
kan nån fixa speedyshare länk, fattar mej inte på de andra .s ...
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Halla at din pojke mcbusta, punga upp ny länk!
Bayimg funkar också numera för uppladdning av filer.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
oh, va längesen man hörde denna, men den e tung
http://www.myspace.com/akinonline
ny länk :)
soundcloud.com/jerrones