länk är cracked!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
fan va nåååjs hustl o toppen.
Okej, shazaam lägger det gräsmattan vassare! Kaggish la det soft igen! Motti å tayyyy cool sheat to! go
Shazaam och Taytay dödar totalt! Kaggen va helt aight, Impuls var ok och Matta var sådär. Rätt soft beat också.. Vart har ni fått det ifrån?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Yeah! Det är Kaggen som gjort beatet.
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Shazaam tiight som vanligt mayn Tay Tay Dat Dude diggar din stil mayn, men jag vill höra din bounca Kaggen waah, älskar din röst mannen.. men du fan fan tyngre i kvalet asså.. där va du klart tyngst av alla! Impuls du är tung du med, men inte riktigt samma klass som killarna över... Matta det här va ok med tanke på att du bara spelat in 4 låtar. så.. keep it up dude peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chea! riktigt fett! shazaam o tay tay är fetast!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Så grym. så här ska svensk rap låta :P
upp! Impuls äger yoyo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shazaam tyngst som vanligt, tay tung han med, bara bättre och bättre varje gång man hör honom. Ni andra ska också ha en eloge, niceness.
http://www.myspace.com/localexpressions
feeeet:D matta kaggen och impuls...:D
beat, rapp... inte mer med det, det var nice... Skoj att ni har placerat verserna så som ni har ändå, det börjar jävligt bra och slutar i kaos.. Shazaam lägger det fetast här.. Inget snack om att han är nummer 1 på denna låten, roliga/bra rader, framför allt så lägger han det snyggt Tay Tay Dat Dude Trevlig liten engelsk vers, inget fel på den. den låter exakt som man vill. Kaggen(/b: Du vet att jag diggar din stil, dina rader och ditt sätt att lägga skiten. Bara bra jobbat, ludet är lite udda på dej men men, bra är det i alla fall... Impuls : Här blir det en kvalitetssvacka i mina öron, jag hör inte alla ord och det låter inte riktigt riktigt rätt. Kanske för att du ligger efter Kaggen också men vad vet jag? I alla fall så är det inget fel på versen.. Men du lägger den lite... njae... äh. Bra. Matta: Här är vi nere på en annan nivå på allvar. Detta är inte mycket bra, jag vet inte varför... Det låter inte rätt bara.. han kanske är en bättre rappare än jag tror eller nåt, men det är bara nåt som är fel här. kanske fraseringarna på orden? vad vet jag vad vet jag? I alla fall är låten gjord i fallande skala.. Shazaam bäst, sen Tay, sen Kaggen, sen Impuls, sist Matta. Inget dåligt jobb dock. Keep up the good work Mayne! Peace!
Hehe.. fel med Fet-taggarna... Sorry bout that
Ai!
asså jag förstår att ni inte diggade mig så mycket.. men va fan min typ 3 inspeling nångåsin lixom? aja jag tycker jag inte heller la det så fet men d duger så aja.. pzzz matta
som ni alla vet så vill jag också rappa som dipset, bigups till KAGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! ica lansen...?
Street savvy
Shiiiiiiiiiet vad ball retur e han kan skriva en uppsats WOW!!!!!!!!!! Imponerad som fan asså säg bara 12345 klart sega hora
den va la go, som det så fint heter på värmländska
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Autum: Sorry att jag försöker bry mej när folk ber mej kommentera
Tack för responsen Retur! Roligt att läsa någon feedback som va längre än 5 bokstäver :)
Ajajaj, snyggt som fan av Shazaam.... om det här var skrivet på kort tid så är det grymt beundransvärt!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Shaz Det är så enkelt, så klockrent, så fett. Tay Samma sak där, bäst delivery, gillar dig dock mer på svenska. Kaggen Speciellt på något sätt, helt läskig röst, skönt flow. Rätt knas när du drar ut på rimmen ibland. Impuls Ännu läskigare röst alltså, haha. Otydligt på vissa ställen men helt ok. Matta Låter lite osäker ibland, men soft när du flippar sådär på flowet. Skönt jävla beat.
Shaz - helt fint. tay - helt okej. kaggen - helt fint impuls - helt okej. matta - för att vara fjärde gången osm jag läste nånstans e det aight, men när du ska 'bounce:a' hör man typ ingenting.. kram! men konstigt nog låter alltid impuls och kaggens kvalité konstig, stör mig på det bara.
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri P1 hmm.. konstigt att kvalitén är konstig.. allting är likadant mixat. det är väl våra röster som är konstiga =P Kram!
Shazaam vad ska man säga? du är helt klart bäst.. Kaggen du låter som kenta.. :P riktigt najs!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
hahahahaha vilka är ni som ska dissa BT å hans lakejer? hahahaha dom kommer äta er råa :)
Ars amandi
pojkflickan F10 tjockis-nisse är ni sköna i skallen eller? hahaha. har ju gjort det själv!
den v fab rätt fte, har hört den i nyktreet tilsstilstyndo ch bts vers e skön iallafakklo och det vaf ett eta
Redaktionen
2006-06-10 15:09
Shazaam nice.. raden om att sianghaia nåns flickvänn va tiggedytight.. tay la det lika nice som vanligt.. kaggen .. det e bara superhjältar, som kenta, som har så tight röst.. så min slutsats är att du är en superhjälte.. har jag rätt som jag aldrig haft rätt förrut eller e jag ute och cyklar? dom andra diggades inte lika mycke.. men det e svårt att lägga nåt på samma låt som dom nämns över.. nice trudellutt ni kokat ihupp... pz
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
370HSSV P18 tackar! jo, jag är som en fet version av stålmannen! haha
Om nån behäver hjälp att skriva en uppsats så hjäper gärna retur er.......
Kaggen - era röster låter som lite som att ni rappar i en stor pet-flaska..eller nått sånt ibland, men om ni använder samma mickrofoner och mixningen e likadan på alla röster så fattar jag typ ingenting...
soundcloud.com/brormusk/sets
Kaggen låter som en blandning mellan Mackan och Kenta
motti låter som han har tungan i shazaams röv!
fan, detta ar riktigt tråkigt.
Ointresserad av alla.
Jag är rappar kungeeen!! Jag e på eminems nivå så shyyyyyyy
Skön som fan asså, Shaaazam riktigt skön röst :D roliga rader med . Beatet var riktigt gangsta, höhö :D
typ..
nice, låten blir mindre bra allt eftersom verserna bli avklarade...
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
kaggen är ju fetast på låten, lyssna på rimmen, flowet, deliveryn och rösten? sjukt! Big ups!
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
ny länk please :)
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
tay tay dominerar altså en klass över dom andra här,tungt shit dude!
Behöver beats !!
Beatet var fett som fan! :D
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear