I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tungviktarna - Crumblin walls

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2006-06-13 20:32

Tungviktarna - Crumblin walls

Tja!

Vi har spelat in en hyffsat ny session, på engelska. Den har varit planerad en tid och påbörjades för ett tag sen, blev klar idag!

Vi har tankat beatet från en "free beat"-sida på Soundclick. Men vi misstänker att det är ett mainstream-beat, det är lite för bra för att vara ett freebeat. :) Om någon vet vad det är för beat så är vi tacksamma om ni berättar det! Jag kör första och tredje versen, Tobey kör andra och fjärde.

Låten (högerklicka, "spara mål som"): The Heavy Weights - Crumblin walls.

Funkar inte länken så gå vidare till "audio" via sidan: www.tungviktarna.se (Där, i audioforumet, hittar ni också texten till låten.)

Mixningen är inte klockren överlag och cutsen på refrängen kunde ha mixats bättre om vi anlitade nån som verkligen kan mixa. :) Men sånt orkar vi inte vänta på.

Vi har en del grejer på G, men väldigt snart börjar vi med något slags EP. Den blir förmodligen helt på svenska. Stay tuned!

Frejdens.

Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar.
(www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)