Första: Jag Andra: Nico ^^
MokN
Nice ! Äntligen uppe xD haha
Matte bestämmer för att han är bättre än mej på allt!
Alkohol är farligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, vad menar du med det? xD Din rackare .. Alkohol är ju det som ser till att spolarvätskan inte fryser om vintern! Med andra ord en livslina när man kör bil! Alkohol + Bilkörning = säkert kort
Ahh, sant :p Alkohol är bra :)|-<
MokN
Haha det är ju jävligt gytt att så många checkar låten! NkoM vi drar o super istället? xD
MokN
Mm eller hur^^
Wtf lyssna inte bara :P skriv nu era sockerbönor!
caliche | Igår 20:20 | du va grym rappare hur länge har du hållt på?? //caliche Hehe ända responsen på låten
MokN
bra bra ;>
Nån mer som kan checka, och framförallt lite kritik?
MokN
Skysst att du diggade :D
MokN
detta va najs lagt asså... men låter lite mkt ... hmm va ska jag säga... pop kanske?? jag vet inte kanske beatet som gör de... flytet e najs å rösterna diggas men ... de e nåt med den som jag inte gillar... tror de e beatet som förstör de jag vet inte... men iaf alkohol e livet!!! detta va rätt najs ändå =) päys!!!
i'm a serial killer, its a bad habit
Haha, var faktiskt inte mitt val av beat ^^ Jag tycker personligen att detta suger jävliga illa ;P Men vi verkar ha det ;P Får ävl kicka ihop nån gång då? :P
MokN
Hehe :p Ahh, just nu har jag ingenstans o spela in, ev datorn där hemma isf ;p men det funkar ju ;< hehe, på tal om fyllelåtar så ska du höra min freestyle från Nyår :P Jag minns knappt, men den är sjukt skojj ;P Men du kan ju höra av dig om du känner att du har något på g ;D
MokN
Chiiiba! skojj att ni gillar :D Helvete jag vill me va me och sparka på beat med er... Fet kat hultah :P Pz
Yaoo NkoM snart Öland då eller? :P 20 min sen så :p peyz
MokN
ni är säkert grymma men inte på detta beatet tyvärr
mmm precis...
Hehe tack så mkt Chris :) Mm, det fanns ingen ref på det så vi bara kickade utan :) peyz
MokN
HAHA! Fan va skön låt! :D Riktigt fet :D Keep it up..ya heard?
Hej! Jag myser!
shiiit..Ljungby?? visste inte att det fanns hip-hop där nere..farsan bor där :) var där nere på påsklovet..var fett med brydar ute på krogen iaf..var på den där krogen som har två våningar!
Hej! Jag myser!
Haha du menar Teraza va? :> Mjo ibland så är det många brudar.. men bor du i ljungby känner alla alla ;/ Nice att du diggade låten ;p kommer finnas mer o tanka senare :> peyz
MokN
tja grabbar! det var helt ok, jag är inte så mycket för svenska grejer egentligen, men jag får väl bortse från det. låten var helt ok sommarlåt, skulle nog va fetare med lite bättre mixning, tyckte det kändes lite rörigt på nåt sätt. flytet och beatet är lite balsam boys typ =) haha fan va taskigt det lät. nämen helt ok låt, låter lite lekfullt, tror de där rösterna skulle kunna göra nån riktigt soft låt annars. sammanfattningen blir väl att låten var bra men inte i min smak om vi säger så
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
och för fan, släng upp freestylen då! :D
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
MokN Aaaa..så hette stället! Fett kul där altså!
Hej! Jag myser!
Fan alpha e du verkligen bara 20? Solat mkt? :D skiiiit skojj att ni gillar :D PiiiiiiiiiiiiiZ
Alpha Haha, ahh Teraza är skojj ;D Men nyligen så slog studenterna sönder toaletterna där :P Men lugnt annars ;D Eichess Hehe skysst ;P Vilken freestyle menar du? :)
MokN
hehe, på tal om fyllelåtar så ska du höra min freestyle från Nyår :P Jag minns knappt, men den är sjukt skojj ;P DEN freestylen menar jag :D
Haha, dne låten ska nog stanna där den är :P Sjukt full alltså ;D
MokN
vafan du sa ju att den var rolig! lägg upp nu!
Haha, den är skojj, för att jag är super full :p Det är inget annat som är bra :P Kanske kan ge dig den på soundclick nån dag :P peyz
MokN
Ingen vill kommentera våran låt, så är det :p
kom igen nu folket -.-
MokN
Tung rappare med skills men keff låt..
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Hehe, tackar :p Vi ee 2 st :)
MokN
=.o)
:) hördu, nästa låt får bli på något annat beat än Calchie :P Har redan gjort ju..
MokN
Kom igen nu, kommentera, sen skiter jag i denna låten
MokN
^jaja ta bort tråden :>
MokN