Franci - D Här E Vad Jag Vill
Shuus den är inspelad i Alvarez studio och han står för mixning Beatet e från Pajozo Productions (Tack Så Mycket Bror) aja tanka ner den o langa konstruktiv kritik inte tråki kritik som "den e bra", "den e dåli" KONSTRUKTIV KRITIK tack =) peys Spriiiiiiid den oxå hehe Högerklicka spara mål som
låter fett mannen, låter alltid schysst när du kickar ensam =) låter som du anstränger dig mer, bra är det iaf! UPP!
One of us, equals many of us, disrespect one of us, you'll see plenty of us
ojojoj! tung låt med en sjukt fin text.., diggade den för att du verkligen menar det du säger till skillnad från en massa andra rappare här. Mixningen vra inte så bra alls.., och reffen kunde du förbättrar men what da fuck ingen är perfekt! Denna var skön GIVE IT UP!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
tackar så mycke grabbar det uppskattas :D aa spitbull ja håller med om att reffen borde vart råare men men de blev som d blev peys o tackännu en gång:D
shuu locoo eta wena la cansion. diggar el text , alltid nya ord o rim de fett najs! tung ämne oxo, o flowet fanns de inget fel på!. men reffen kunde du nog gjort bättre. den va inte keff men den va ba sådär. =) yeeaa loco sige asi. Pejjs
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
shuuu... den e tung.. fast mixningen kunde suttit tightare dock... annars är den feet :D
shuuuuus foooool!!!! texten va najs bre ! flowen funka också ;D beaten va tamam, reffen va sådär :/ ajdeee tack för mej :D peace mafakaaaaa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shoooo.. dags för att lägga en komentar ;) Som sagt låten var feet.. gillar introt den va feet, precis som låten vah hehe=) KEEP IT UP UPPISH
LGTM
tkr detta låter helt nice.. diggar det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mycket allihopa jag blir fett glad hehe UPPA detta nu alla :D peys
nice låt mayn.. keep it up.. peace
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
töng beat! ,, nice flow,, som tidigare sagt kan reffen förbättras lite =) pizz
Grymt bra mannen! Det är det här jag vill höra av dig! Den här stilen passar dig! Kanske ännu mera tryck i beatet..? Bra var det iallafall! Bra som fan!!
tack grabbar :D jag håller med fullständigtmed om att jag kunde kickat lite råare o hårdare på reffen men men tack för att ni tog er tid o lyssna aa saxor den här stilen av beats älskar jag hehe peys :D
haha tack så mycket oweee :D men allihopa fortsätt pumpa o sprid denna nu oxå :D peys
+++++ fem plus till dej! :)
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
den får 3 av 5 :) , hyffsad skön , men inte din bästa ! :) , freD
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
tack så mycket abbo tomkar yea soft att du e ärlig man :D peys
Riktigt nice låt mannen!! Skönt beat som fan!! Fortsätt såhär nu, du blir bara bättre å bättre.!! FRED!
http://www.myspace.com/quizze
tack plonning fan ja vill bli bättre o bättre hehe men ey när fan ska vi hooka upp nåt? peys
Vill proopssa för hur du har käpat och nu låter riktigt nice faktist,det fattas lite i ditt tonläge och i din säkerhet men jag tror du kommer lyckas få allt på plats. Sen försök få nån mixa dina låtar då trpr jag allt kommer låta allt proffsigare =)pzz //magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
asso låten e såå tuuuuung looocoo! om nån säjjer den e keff så fuck han. de här e tuuuuungaa grejjjeer!! vi måste kicka tsm snart bruuush!. ajjde ska sluta fuck din tråd lan, pejjs! Upp! .:. // Ibancito Pito!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
uupppppp
TheRealMagic tack för kritiken o för din tid näru lyssna =) tonläget o säkerheten håller jag med om fast studion e liten man kan inte verkligen ge allt men jag förstår vad du menar tack ändå mannen :D Layziecito haha aa bre fuck alla men ja vill ha kritik bror :D soft att du gillar låten bre fett nice hehe aa vi ska ju kicka vår flippade låt haha peys Zatlapayaz UUUPP haha
öpppppp
du har utvecklats som fan, men som någon sa, säkerheten saknas lite men det kommer...men props för att du kämpar, känns som det inte var länge sen du lät riktigt dålig i jämförelse med det här..keep it up man!
Flinta tack så mycket mannen hehe verkar som att jag utvecklats trots allt men tack ännu en gång:D Latino fortsätt uppa haha broorsan _:P
går inte o lyssna på för mig mannen :s
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
mcbusta det e skumt att det inte funkar:S
men aja jag lägger upp den nu här på YOUSENDIT för den som de inte funkar för
DENNA FUNKAR
den e skön.... men som sagt... du har bättre låtar... men kan inte vänta på nästa.. piZ franci
upp brääh. sov inte på detta!
nice man den va skön beatet va riktigt chill;D keep em comin mayne;D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
stor upp för brushan o låten!
uuppp
kom igen whoa den här låten e värd mycke mer lyssnare! uuuuupp
NEEEEJ!!! så nära igen
sista uppet för mig nu eren död peys tack alla som tagit sig tid o lyssnat o diggat puss
fuckin fitt whoa kan alldri lyssna på tunga låtarna här på whoa. ni lyssnar på mangemannen o skriver 200 inlägg men ni kan inte lyssna på den här guld låten. knulla era liv dom som inte checkat denna låt o droppat en kommentar. UPP för sista gången fuckin hormammaknullande whoa
AALOO WHOA VAKNA BRÄÄ:P UUPPP
LGTM
loko.. till o börja med, beatet va tamam o clicka ihop med temat.. textmässigt ser d bra ut, skön låt.. men något som du missa. det e din delivery, känslan när du kickar.. azzå låten e nice som fan. men du måste våga va dig själv bakom micken.. få den där känslan o bah droppa . spotta orden hårt.. dom ska kännas hos lyssnarna... annars ord upp mannen... o reffen som sagt lite svag men låten va tight.. peace-..
www.myspace.com/dandoncr www.myspace.com/chorizorecswe
haha layziezito haha uupp Danielito jag förstår exakt va du menar o ja jobbar på de, det ska kännasäkta vid lyssnarna! men tackför att du tog tid o checha hehe peys mannen' ALvarez upp o va hänt me din studio
bra grejer, sitter o pumpar den här i 127 hos en kompis! den e feeeeeeeeeeeeting