BorG - Mangemannen[Dizz/parodi]
Är allmänt trött på mangemannen nu, skrev ner en diss/parodi låt å bara spelade in lite snabbt, lite flowmissar å sån skit men jag ville bara förklara för mangemannen att han borde dra REF: Mange rappar som en fag Du har valt helt fel väg Sug min kuk din jävla fjolla Du är betraktad som en nolla Mangemannen jag är trött på allt ditt jävla skit snack Säg nu vart du bor så jag kan gå till en attack Precis som Bush när han tog bort Saddam från tronen Så jag kan ladda min pistol med ”mangemann” patronen Mangemannen vill bli större än silindion Mannen ärligt talat vad har hänt med ditt förstånd Ingen på hela whoa bryr sig om dina tårar Fan du e så dålig du ger mig kalla kårar Vadå liten på jorden kom hit å hälsa på Mölndal är där bor ja nu borde du förstå Att du bråkar med fel person denna gång Jag hoppas du förstår efter du hört denna sång Ref Mange rappar som en fag Du har valt helt fel väg Sug min kuk din jävla fjolla Du är betraktad som en nolla Du säger du skall dra, mannen vi väntar Tro på vad jag säger jag sitter ej å skämtar Tror du du är gangster när du säger du ska hugga Mannen ja ska låta mina hundar på dig tugga Lyssna igenom din låt och sen tänk efter vad du säger Det förvånar mig inte om du inte kan få tjejer Du är ju själv alltid inloggad på whoa från din data Snälla nu jag ber dig ge mig adressen till din gata www.sound-zone.com www.sound-zone.com
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
vem faan är mangemannen ?
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
mr_p P13 haha tack brorsan :) de går inte å va sämre än mangemannen :D mangemannen du säger i din låt att du vill ta självmord för du får så ont i själen när alla dissar dig så håll käften nyu
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
haha jag fattar mycket väl, väntar bara på ditt svar kuksugare;P fast du skall kanske svara mr_p P13 först? sege jävel
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA för det första, samy lre dödade dig mr_p P13 dödade dig jag dödade dig. skall du ge dig på resten av hela whoas rappare. HAHAHAHA jävla idiot
Hahahah asså den här va ju inte ens seriös för fem öre. Det är ju parodi idiotas:D. Sånt här Borg snott ihop på 3 minuter gissar jag på ? =P Hahahahahah... Det är ju i princip så här mange låter. Fast mange vet liksom inte vad flow är :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-06-24 22:55
Mangemannen sök till idol. Stå på dig. Du är skitbra! Du flowar asbra, perfekta beat. Sången är helt underbar. Asså, jag hörde om din kompis Fredrik. Synd bara att det var Big Robs kompis och hans låt och text. Men man kan ju vilja låna folk och så ibland:) Tycker iaf du är skitbra. Keep up the good work!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Istapp. Nej nej. Jag tycker verkligen han är asbra. Jag älskar hiphop med bajtade texter och avsaknad av flow.
haha
istapp.. Ironi........
Mangemannen sök till idol. Stå på dig. Du är skitbra! Du flowar asbra, perfekta beat. Sången är helt underbar. Asså, jag hörde om din kompis Fredrik. Synd bara att det var Big Robs kompis och hans låt och text. Men man kan ju vilja låna folk och så ibland:) Tycker iaf du är skitbra. Keep up the good work! HAHA ÅRETS SKÄMT! ;D
Min förhoppning var att han lade av om han gick på att han var bra... Att han kunde lägga av när han stod på toppen.. Heh..
keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffaste rimmen...
www.barabazz.com
Rappish P0 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 22:00 Men kom då ? Var inte så spydig på nätet. JAG HAR JU FRÅGAT VART DU BOR ! du vågar ju inte säga
som du HÖR i LÅTEN ber jag dig om din adress. det bevisar att du e horan som e leker thug framför datan men e pisslufare irl eftersom du vågar itte säga vart du bor, jalla pöss på dig ge upp lr släpp en diss till mig
Mangemannen, hur kan du vara så bra, seriöst fixa skivkontrakt? Kan petter kan du ;) Borg du suger mangemannen e jätte bra, har låten på repeat hela tiden nu!
fuck who's the baddest a persons status depends on his salary
ska jag vara ärlig har jag aldrig sett ngn som gör bort sig så mkt ;)
varför viskar du för
då va inte bra på rappa
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
asså fan va alla dissar mangemannen :O
kickar inte mangemannen på de här beatet ? :D whoa diss låten :P
Rubin_90 P60 jo men somm du ser är det en PARODI på hans låt vlket du hör på refrengen ahhahaha
Menge jag väntar på svar
nej fy fan.. Det var inte bra ..
www.myspace.com/lizenmusic
jag väntar
skön !
Aj_blingbling vad för inspelningsprogram??
haha detta va inte bra alls men du tar mangemannen :P
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Borg du suger mangemannen MIN BROR! :d hahahahahahahaa
haha käften segan:D
Mangemannen knäcker broooshaaaaaan
helt seriöst, dissa inte manhe när ni låter lika illa själva.. detta va fan kasst som hevete...
men mange..du bör lägga ner rapp du med..;) hitta en bättre fritids syssla ya fake gangsta;)
Helgen e snart slut..jag har inte ens lyssnat på dissen för jag pallar inte pajja högtalarna, låg klassiga rappare..underjord, bullshit ännu längre ner, mangemannen du suger, borg du suger och dom andra som är inblandade i beefen suger oxo palla lägga upp ert shitt när de enda folk säger är "öva jäääävligt mycke"...lyssna jag fattar att du skiter i mig mangemannen men bara för att jag har jävligt mkt högre klass än dig i flow och typ ALLT annat så här är ett tips..lås in dig i ett rum med fem pennor, ett skrivblock, två gula pennvässare och en planch på Little Richard på väggen, bara dessa saker ska finnas i rummet, inga fönster inget mer bara det ja sa..och va kvar i rummet i typ ett par år o så kommer du tillbaks med åtminstånde 1 bra text som du suttit o pluggat in flow o sånt i..sen så försöker du hitta ett beat..och så drar du in i rummet igen i ett par år och kommer tillbaks helt fullvuxen (på utsidan) och ser lite farlig ut med ditt orakade skägg (som du aldrig kommer få men ändå) som du kan använda för att skrämma dom som försöker dissa dig, sen efter det så kan du börja allvarligt me din musik eller om du nu vant dig vid rummet så kan du låsa in dig en längre tid... Patetisk e du som ens pallar!!!!
nej nej, men om du vill bli kallad mamma så förstår jag,(alltid kul med lite bögar här på whoa som man kan retas med)
Japp =) iväg o få snopp i stjärten av ferdinan ponken =)
M, en sak till..att leka bakom skärmen gjorde man som liten, runt 10 års åldern.sen finns de vissa andra som fortfarande e små i skallen men lite äldre i åldern, (Syftar på dig) så va inte så jävla spydig mange för du kan få betala för det en vacker dag då det regnar jävligt mkt för din skull!
får man mycke hype om man dissar mangemannen ^^ ? hahaha verkar som så :)
Diggar inte detta .. :( rösten lät så klent :(. Men knäcker mange till 1000% .
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Hanzzon: grabben istället för att leka att du kan nåt så lär dig nåt istället..skaffa ett liv o sånt.. miffo
laktos dagens manges fame han e ju så sug dålig stackars jävel jag skäms å hans vägnar:P
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Kan vara den sämsta texten jag nånsin läst Ska du dissa nån får du nog lära dig skriva dissar först
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
sketna beats, så där skrev man texter i 6:an :/ .. värdelöst var det iaf :D
Rappish P0 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 02:09 asså era horungar, ni är så keffa på internet, men när man väl träffar er, så är ni som små fega äckliga kyckingar, jag pissar på era mammor.. Mange 'ärligt säg nu vart du bor då för i helvettteeeeeeeeee!
Hahaha :) "som du HÖR i LÅTEN ber jag dig om din adress. det bevisar att du e horan som e leker thug framför datan men e pisslufare irl eftersom du vågar itte säga vart du bor, jalla pöss på dig ge upp lr släpp en diss till mig" Skulle inte heller ge min adress till någon här, liksom, de kan ju komma och bränna upp huset när jag ligger och sover? haha, eller springa in med gevär och skjuta ihjäl en, man vet adlrig med vissa här på Whoa :S -- Jag tycekr det är kul att folk dissar Mange, men tycker inte de har så stor grund till det heller. Visst, han dissade samy med en låt som jag själv tyckte var jäkla hemsk, men hur orkar ni bry er? Låt han vara.
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
C-rystal : ja skiter i hur det stavas, skrev det på snabbaste å lättaste sätt så jag skulle förstå vad det skulle stå. Twista P18 : har god anledning att ge mig efter han när han kallar mig"hora" "horunge" och ett flertal andra ord. Nej jag tänker inte låta honom vara förens han ber om ursäkt. peace whoaaaa
Eyy yoo här har ni iaf en som backar MangeMannen ..Ni ska få se han kommer komma med en tugn sak snart fan va ni kommer bli ägda då asså haha..Han e inte så dålig som ni tror han gör ar paffa snart..Eyy MangeMannen Kämpa på å knäck dom..Peace sen boorg din diss den va typ JÄTTE sämst åå jo det går att vara sämre än MangeMannen lyssna på dej själv bree..Peac
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
haha så sant så..det kommer bara keffa dissar som man skrattar åt hahahahaxnot..Peace MangeMannen
HAHAHA DKJL mannen vi köttar..Peace