BorG - StoffeN & mangemannen [Svaret, DIZZ]

Vår Hiphop - Audio & Video

BorG - StoffeN & mangemannen [Svaret, DIZZ]

tänke från början inte svara på StoffeNs låt, men jag hade tid över och det är så kul att battla dom för dom suger så hårt.

så här snabbt svarar jag, tänk om Mangemannen kunde vara lika snabb

www.sound-zone.com

www.sound-zone.com

www.sound-zone.com

"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
haha såå jävla dissade vill höra tönten mangemannen svara nu :D

Bra gjoort borg
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Tack brorsan :D
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
Den där va faktiskt ganska bra faktiskt. SKön mixning. Bästa av dig Borg:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack bror (L)
men moget mange e bannad från sidan hahahahahha
sämst! ,
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
tack;)
hahhahahahaahha svär mangemannen e bannad HAHAHAHH
fuck who's the baddest a persons status depends on his salary
haha va mogna ni e att dissa han hela tiden..fyfan asså va lågt e ni rädda för att han ska bli bättre lr??Han ska då få hjälp av Haxnot Productions 2006
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
du har lite att öva på hehe,flowet,mixning allt förutom rimmen dom var sådär.

jobba på så kanske det går om ett tag.

peeyz !!
Alla har en begåvning! Men vissa mer än andra!
Smurfen: Tack mannen :)

de e sån kritik man ska ge;)
de e lungt ;) bry dej inte i haxnot productions 2006 de e inte särskilt mkt till hjälp :P

peace !!
haha smurfen jag e då bättre än dej iaf,,jag har inte fått svar än för sista beefen så jag tror 2 st vart lite knäckta haha sen äger jag dej smurf hahahaxnot
tss lilla lillebror jah tar dej jämt och ständigt två meningar räcker för att du skulle bli knäckt sorry

peace!!
Jag har vänta fan över en månad på svaret men det kommer ju aldrig så det stäömmer ju det Minii Alex sa hahah
haha okej upp till bevis vem e det som väntata flera månader på ett svar inte e det då ni inte jag svara fan på nåra timmar mnen jag har väntat as länge så vem äger vem
En sak till smurfen hur går det med hemma studion da med data micken haha
nåra timmar säkert vi väntade i nån vecka på att du skulle mixa du sa hela tiden att du inte hade mixat klart du sköll på det ena efter det andra :P
haha aah vi säger så..jag skickade den på kvällen vissa behöver ju inte mixa skiten haha ni blir ju knäckta endå haha
okej vi säger så ;)

peace!!
haha aah det gör vi HAXNOT PRODUCTIIONS 2006 ÄGER 2-POINT PRODUCTIONS så lägg bara ner smurfish..Peace
haha dixza denne e flera månader gammla hehe;) Denna tråd is gone hehe;)

Puss påre baby//Lillebror
kakka i brallan ;)