Hamster-Emil - Fuck Havet (diss)
Yes... Ingen har väl undgått beefen Havet vs. Skogen som började ta form då delfinen skrattade åt skunken för att han inte fick några tjejer. Ni vet hur rapgemet funkar, beefen blossade upp på bara några dagar. Hamster-Emil som är skogens i särklass främsta emcee tog på sig att göra första disslåten som riktar sig mot hela havet och alla dess invånare. Bakom spakarna har vi DJ Älgen och Mixmaster Ekorre.Hamster-Emil - Fuck Havet tack till Laxmacka Crew för serverplats /Skogen
WWW.ISMEN.NU
fuck havet!
Sopsäck Serenad
Emil mördade den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahaha!!! Så här ska det fan låta, Skogen for life!
It's all alright!<br>
shit, vad har ni rökt för nåt ? knasigt shitt
Fucks your life up crew Tjabo!
är det här en diss till fish unit?
haha tung :D
http://myspace.com/etownbeats
hahaha, skogen är grejer det!
yes ahaya
fan vad tungt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt sjuk!!kommer ett svar eller?
Westside! ...Fuck Eastside!
hahahahahahahahhahahahahaha jag dööör fan av skratt asså..... detta e nog de sjukaste jag har hört .... fan va bra :D
i'm a serial killer, its a bad habit
Lyricist
2006-06-29 01:04
haha chill låt mannen haha..upp..peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Den är uberfet
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
SKOGEN FO LIFE!
work some magic
så jävla bra!! :D
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Hahahaha, roligaste på länge! :D
Nu blir nog fish unit pissed ^^ :P
work some magic
du e fan inte riktig nånstans!..HAHAHA..
kul att ni gillar ! å hamster-emils vägnar måste jag säga att det här har inget med fish unit att göra, det är en diss till havet!
WWW.ISMEN.NU
hahaha bängt shiet
Enigma has spoken!
Uff emil är stenhård! Min kompis Torsten uggla blev nerslagen av ett gäng aborrar och gäddor igår, Vad kan hans skogs homies göra åt det?
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Han är rätt "fly" på att rappa annars..
passa mörten!
Sopsäck Serenad
HAHAHAHA!
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
nu har man inte hängt med så mkt men vilka ska göra svaret?
men för fan ! skogen dissar havet... med lite logiskt tänkande inser man ganska snabbt att svaret bör komma från havet. om nu inte öknen eller djungeln beslutar sig för att joina före vill säga...
WWW.ISMEN.NU
Meadow P23 jo jag såg ugglans blåmärken, inte att leka med. jävla firrar
WWW.ISMEN.NU
haha fyfan, havet blev äääg!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
"men för fan ! skogen dissar havet... med lite logiskt tänkande inser man ganska snabbt att svaret bör komma från havet. om nu inte öknen eller djungeln beslutar sig för att joina före vill säga..." Hahhahahahahahhahahhaa
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hamster-emil
WWW.ISMEN.NU
this is some thug shit
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
hahahah !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Reppin' Skogen!
It's all alright!<br>
haha det låter som b-raz :D fett sjiiiitt
Mickelito - Torsten har samlat sina homies från luften, Gör er beredda för gangwar hälsar han!
Dom attackerar firrarna i gryningen, Följ efter örnarna o fiskmåsarna!
Ryktet har nått mig att grandmasta gädda jobbar på svaret,
Gäddan är wack i alla fall, han låter som en fiskversion av Gubb
WWW.ISMEN.NU
hehe i know, Hörde en gammal låt av honom, MEn han har backup på reffen av hajars supa crew.
Meadow P23 Fan vad tråkig du är... sluta vara försöka vara rolig. tung låt och tunga dissar
Säger killen som snår kända beats och försöker sälja dom^^
seså, låt oss hålla detta på musik nivå, ingen ska behöva göra illa sig eller råka illa ut!!!
work some magic
snor*
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha ! ungefär så låter ja genom hela låten :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!