ah, jag frågade dom innan och det var lugnt och det här beatet har legat och skräpat för länge nu så jag tänkte att det var dags att skriva nånting. fis out
Sopsäck Serenad
Haha fy fan så jälva rätt :) fett skön!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
beatet va asskönt o flowet va mysigt.. men introt känns lite mickelito stil eller nåt.. skitsamma vad säger du sista meningen? "jag är aldrig....?" sen tyckte jag de va fult med för mycket "öh öh va va va va kallar dom dig va va va öh öh" till sista refrängen... jaja najs låt iaf puss
mickelito är som djävulen, han påverkar oss alla :( och ja, det är mycket skräp i låten, men det är mer eller mindre en session som jag skrev och spelade in på en timme, så jag tycker den blev ganska cool med tanke på omständigheterna. puss
Sopsäck Serenad
okok, inget negativt med mickelito grejen altså.. bara sa va ja tyckte :) men va sa du i slutet? "jag är aldrig..."? nu ska ja gå o lägga mig o somna till låten.. godnatt
Riktigt jävla tung alltså!
www.myspace.com/kazbnr ------ Ny skit!
Sober BLire nå krök på goltnad?;:) Man kunde ha haft en liten whoa träff här ju^^
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
om vi hamnar på gotland så är det nog inte omöjligt att vi kanske skulle råka bli lite berusade.
Sopsäck Serenad
Chea:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Bara ta mig på orden, Sober har vapen och ammmunition, pow pow blaaouw!
haha, underbara kentrader.. gillar men kunde varit mer genomarbetad. kärlek
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
jocke berg!
Sopsäck Serenad
riktigt sooft! Sköön låt kompis ;)
Väntat länge på nåt nytt från Sober :) Tajt. Som alltid. Lider om du inte släpper lite seriösa låtar snart;) . men som sagt. bra men lite slarvigt som du sa själv:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft låt! Diggar beatet, och texten är rolig! Wräpen är tajt som vanligt! Najs najs
Nice :D
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
mycket tungt gillade speciellt, köp deras platta få ett rakblad på köpet och de raderna runt om. kul refräng också raden om hagamennen var rätt grym också (i dess rätta betydelse), men gillade den
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Moderator
2006-07-20 18:23
as skön låt ;D beatet va fett soft ;D
myspace.com/jiahprod
ken raderna va skönast ;) mycke bra SOWBÖR!
jävligt tungt
Fucks your life up crew Tjabo!
Fastnade inte för denna cover. Låter som en hiphop-version av orginallåten, woho! :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
ooh, jag gillar den :) Längesen man hörde nått solo av dig. Kommer pumpas :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Som jag redan sagt, du är en av de bästa :) Låten livar pp stämningen lite :) Massa plus
hoes over broes ..
Ruggigt nice johan ! vart en bra start på dagen : ) Fred och kärlek.
Element 208 Up in this !
Sober, Du är riktigt skön faktiskt , Men man hörde Lite lite flowmissar lite överallt . men lätt den skönaste jag har hört på whoa nu på ett tag !. Du skulle ha gjort den seriös , Skulle bli kanon fett :) . Reffen va ju helt CP;) . God kväll Upp mannen ,
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha :D :D fy fan va sköööön :D älskar din rader om kent :D haha, så fet :)
Faaan vaaa naaajs ;D Diggar hårt ;)
PSP '11
Denna var nästan lika bra som min och Big Nicks diss till queff ;) har du hört den btw?
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
oj nu glömde jag skriva om låten.. jag tycker den var kung med fett sköna p-lines :D haha "schacka en skiva och få ett rakblad på köpet" "som att kents nya album blivit sponsrad av mach3" "får lika mycket brudar som hagamannen" haha så fet låt :D resten av texten var också kung. refrängen var också rolig :D
Över hundra inlägg under 24tim. grattis inte många som lyckas med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soft låt faktiskt, coolt med vapnet istrumental
HAHA riktigt tight! skön och rolig test
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
fan va tight... beatet, flowet var riktigt nice.. rolig text :P Helt sjukt nice
hahaha faaaan vad jag älskar Kentraderna :D in i mp3an....störtskön låt!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
haha fy fan vilken fet låt =)
den var skön som sjutton du. kent-delen var super!
yes ahaya
woohoo, tack grabbar och tjejer. vapnet äger!
Sopsäck Serenad
haha fan vad skönt!!! diggar som fan johan. lovely!!!
www.femtastic.se
Nu ska jag skriva i rätt tråd! Soooft som mjukglass!!
Gröna å vita hjärtan som glöder
shit de tar tid att tanka:S
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
norrland style;D feta låtar göru! pejze
bög....
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Sober luktar fisk och curry.
Stolt Bamba
Producent
2006-07-21 03:54
den va tung! bra jobbat.
http://www.soundcloud.com/gyllander
haha fet :)
http://www.lospalindromas.com
hehe yeah jag diggar den fan.. beatet skönt rapen skön.. lite små rolig ;)
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
sober,du lägger den bra, som du gör med dom andra låtarna oxxå ;)
http://www.robini.se