Lil_PhiL P16 Ät upp ditt skitsnack ! Du äter bajs för att du ska bajsa mer så du har ennu mer att äta nästa gång haha ;O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
schyst motti! diggar verkligen <3
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
tack alla .. :) Lil_PhiL P16 ... haha, vad ska man säga om sånna som dig..? :) smutsa inte ner min tråd .. gå och lägg dig bara .. :)
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Promotor
2006-08-31 09:59
tycker att beatet var lite tråkigt, ganska låg accapella, fet flow och soft text.. Ska du göra klart hela låten? pheys
"Nu lät du inte retarded" sa ngn högre uppe. Impuls har skönaste rösten men han "boostar" oftast upp den, jag hoppas du kör med din normala röst i mixtapet! För övrigt så var denna låt helt ok, mysigt beat.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
som sagt var .. sluta smutsa ner min tråd .. tack alla som diggar .. :)
Skivsamlare
2006-08-31 11:56
jag hatar beatet, mike jones bajskorv rappen var coolers dock, ditt bästa hitills.. stay black o lycka till med mixtapet!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Och det var ditt fel att ni åkte ut ur tagteam hihi
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
och igen .. som sagt var .. har ni inget vettigt att säga .. smutsa inte ner tråden .. återigen, tack till alla som diggar :)
Sluta hata, ingen av er kan gör det bättre. Im out!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Lil_Phil P16 du gillar att vara hatad va? Ville du nå mer så äre ba du skickar mail eller nå du behöver inte snacka shit här bara för att vara cool, och om du nu hatar Impuls kan du väl säger det personligen till han så vi slipper se ditt äckliga namn här?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låg accapella.. kasst beat.. annars ok :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
beef beef beef, jag är på impuls sida
www.youtube.com/prendel
IMPULS IMPULS IMPUUULS
Jag är jointen
Lil_PhiL P16 - "före första mikeyhejh P17" vad vare andra då? du har ingenting att säga, stick bara Peace
Haha, 3 år.. Okej jag inser nu att det går inte snacka med nån som dig.. Iaf har det bra mannen! Peace ey btw, jag har hört att alla mognar nån gång, t o m du typ :D grattis!
Känns rätt skönt att va kusse med impuls asså, =)
vaaad! HTH Studios®
iaf, den här låten var skön, du har mäktig röst :) Peace
haha .. alltså .. snälla, Lil_PhiL P16 kan du inte bara gå och gräva ner dig själv eller ngt? vadå jag inte vågade möta dig? haha, du började snacka skit på msn och var fett kaxig .. så sa jag .. kom och säg det i mitt ansikte om du är så jävla ball .. jag bad dig komma till hammarbyhöjden .. men sen så började du snacka om att jag skulle komma till vårby och grejer .. haha .. du är inte värd att ödsla energi på grabben .. jag har förtsått att du inte diggar min musik .. så håll bara käfften nu ... vad vill du få ut liksom? hype? haha .. jaja, återigen, smutsa inte ner min tråd .. vill du mig ngt så skriv i min gb .. eller, förresten, nej .. håll bara käfften och skriv inget alls .. ni andra som diggar, tack så mkt .. :)
orka hata. testet är bra, gillar att du försöker variera din stil på så sätt utvecklas man. kör hårt på mixtapet nu å fixa dig själv ett namn Puss
Ars amandi
låten va helt ok, men bättre kan du. Folk sluta slicka röv, låt impuls ta sin kritik. Impuls om du inte kan ta kritik, så lägg inte upp en tråd då. Man kan itne alltid få bra kritik av alla som skriver i tråden, thats life. Folk droppa kritik o lägg ner skitsnack, det e feeeeett barnlsigt ........................................ ... peys
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
suck ..
poor...
http://www.youtube.com/meeyeer/
men allavrligt lägg ner nu fan fan vad barsnligt alltså.. :S
tönt
www.youtube.com/prendel
Ny länk; )
tagga
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Skivsamlare
2006-09-05 14:33
Lil phil, gör oss alal en tjänst och håll käften
Jag är jointen
LILLEN DU E MOBBAD HÄR!"
www.youtube.com/prendel
och vem e du???!!!!!, du verkar ju hålla koll på vem jag e iaf!
www.youtube.com/prendel
MEEEN varför i helvete ska åldergrupen "lunarstorm" uppa låtar från medeltiden....GAHHH!
nice!