God Day-Albin gör ett helt ok jobb i reffen, inte mästerligt men det var ändå bra...,du flowar liiiite för segt på denna...lite konstigt typ svårt å förklara, men du skapar en hyffsad feeling i den. No Doubt-Detta är en låt jag har hört innan som jag måste säga att jag älskar, rikigt sooooft, helt underbar faktiskt...finns inget jag kan klaga på i denna den är genom bra! Risky Busniess-Låter väldigt amatörig faktiskt,tyvärr mycket pga alla andra rappare... Detail Focus-Denna var helt ok, skön, finns lite småsaker i rappen man stör sig på...man känner dig inte vid vissa tillfällen...men denna funkar Welcome Home-Denna gillar jag...lite lågt mixad dock så det var lite synd...den blir lite lång pånått sätt med...den håller igång väldigt dåligt...man orkar nästan inte lyssna hela...men ja gillar den ändå hyffsat... Overtime-Denna har jag med hört innan och denna är även denna riktigt bra! Skapar helt rätt känsla och är jävligt go...tip top! Soft-Jag fattar inte riktigt vad du vill ha sagt med denna, eftersom även du gjort deppiga låtar...känns lite knasigt...särskilt när No Doubt är en av dina bästa låtar... Sunshinesong-Även denna sitter jag inne på, denna är även denna djävulskt bra...Denna skapar även denna en bra känsla... I Cant Stop Now-Soft...men här någonstans börjar man tröttna på att dom flesta av dina låtar är rätt lika varandra...du har samma flow å så hela tiden...vore kul om du testa nått annat iallafall någon gång, men ja gillar denna ändå för denna är riktigt laidback å skön, men NateC lägger det inte så bra tyvärr...eller hon gör det väll bra men nått ja inte gillar med hennes vers bara... Fall Off-Helt ok...men fan den saknar nått... Check Your Lumpa Lumpa-Föll inte mig alls i smaken tyvärr... Upsidedown-Har svårt för denna bara för att ja gillar orginalet, men den är igentligen rätt schysst... Dont Matter-Är inte nått speciellt.. Airport Style- Är skön, inte så märkvärdig men sköön... Clear Sky Behind You-Ja vet inte...känns lite tråkig typ...långtråkig... på nått sätt... Sammanfattningsvis är det helt OK, bland det bästa på Whoa men det räcker inte hela vägen,6½ av 10 kanske..., och jag hoppas jag slipper se Cleo på plattan, för hon håller inte samma klass som du å drar ner dig tyvärr...Längtar till plattan men hoppas den blir bättre än vad detta var, å att den är mer varierande...