R.I.P mannen:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fin låt rikard Marc Banner Friberg Vila i Frid
::::: Daniel Hulth ::::: |www.myspace.com/danielhulth|
shit man ryser mannen, jävligt fin låt. • Vila i Frida Marc • peace//lill-davve
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Hörs att det kommer från hjärtat! R.I.P Marc
Grymt bra låt.... Beatet är underbart! vem har gjort? Rappen lägger du utmärkt...Du är duktig :)
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
jag har proddat beatet.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Jamen vaha?? vilken är orginal låten då? Asåå den är råå bra låten... beatet allt.. Men är ju så tråkigt med samplade låtar :S
För du har väöl inte spelat den där pianoslingan och gitarren själv på datan? det är väl bara samplat?
hade skrivit från munthers :P men skriver igen.. jag diggar det. skön rap o skön känsla och diggish beatet. första versen e nice. big up
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
TUngt som fan av dig rmk. riktigt tung låt. R.I.P Marc. det går inte riktigt att sätta sig in i hur ni "nära han" kännner. men jag beklagar! R.I.P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tung låt, den kommer verkligen från hjärtat. Beklagar verkligen det som hänt din vän och Vila I Frid Marc Banner Friberg!
R.i.p
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Fan Marc, Vi alla saknar dig:( Riktigt bra låt, Alla som kände Marc Banner Friberg tar till sig de du säger... Bra låt pZ maayn
|| Spit It Out ||
R.I.P Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
R.I.P Marc! Fyfan tragiskt.
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Vila i frid!
http://www.lospalindromas.com
Vila i frid Marc Banner
f.p.b.s den fula ankungen som simmar runt i din simmbasäng
Vila I Frid Marc Banner Sorgligt
...
R.I.P
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Vila i frid
texten, för dom som är intresserade.
Vers1: Du föddes 1988, mitt i sommaren Vi softa inte ofta men, efter det som har hänt så tänker jag, vilken kille vi förlorade men även när du är borta, är dina vänner trogna dig - jag, skriver ett brev, för tiden vi ser; tillbaka på, då du fortfarande var en liten del, utav vårat gäng, 0525 men nu är du borta, snälla kom hem igen! du var, alltid glad, lite galen och rolig kan inte riktigt fatta att du blev tagen av motvind du som var så skön, det tycker jag! - nu sitter jag och ser tillbaks på våra fylleslag som vi delat tillsammans, megafestivalen minns det som igår, du var levande och vaken jag talar med gud, men sagan är slut Marc Banner Friberg - vi saknar dig nu Reff: I hjärtat har du en plats Vi kommer minnas dig, som; Marc Banner Friberg, Vila i frid Vers2: Nu är du borta, och alla tänker på minnen - jag hoppas att du känner dig älskad i himlen för vi som är kvar, ägnar en tanke varje dag och jag talar för fler när jag säger att vi vill ha dig tillbaks - varje tanke får mig att sakna mer - som de sena nätter vi lirade dataspel skämten vi drog, hur alla skrattade gott du hjälpte andra hela tiden, men bad aldrig om nått allting va soft, det var "brett okej" och jag är riktigt glad för att jag lärde känna dig du var en av dom få, som propsade mina gammla låtar och du var den, som torkade andras tårar ska hälsa från linus och många mer kan inte säga alla namn för låten skulle bli för lång för det många som saknar dig, i lidandets tid Marc Banner Friberg - Vila i frid Mellanspel: orden tar slut, jag hoppas att du får mitt brev har inga tårar kvar så jag kan inte gråta mer det tog ett tag, innan jag fatta de att jag aldrig kommer se dig skratta mer Men du lever kvar hos mig, dag som kväll jag tänker på dig vännen, ha det bäst lev som en gud, för du är en gud Vila i frid, det förtjänar du
upp! Vila i frid
bäst jag hört på ett jävla tag!
Phét låt main, keep it up.
-_-
Jag beklagar, mannen ... Riktigt fin låt!
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Vila i Frid .. :(
hoes over broes ..
RIP! Bra låt.. fin .. päys..
åh fyfan. upp.
du är riktigt jävla duktig asså..
la chrille
Den bästa låten du har gjort , RIP MARC
Svenska flickor , Socker drickor
RIP , Beklagar :( Men låten är as fet ! .
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack folks.. upp
Seriöst asså , jag fick rysningar av låten. hemskt :/ Vila i frid (F)
lätt de skönaste du har lagt sen om livet är en sång, R.I.P
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Måste säga att det var nåt underbart. Jag miste en bekant mycket nyligen, ja lider med dig.
tack till alla som visar vördnad
Saknaden är stor efter Den Underbara Marc Banner Friberg:( R.I.P Vila i Frid(F)
|| Spit It Out ||
RIP
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Vila i frid Marc Banner Friberg
http://www.norliekkv.se
Vila i frid.
.: Shut It :.