Frizon Exklusiv | RMK - Den Sanna Kärleken.mp3
Här är den. 'Den Sanna Kärleken' av RMK Rapp/Text/Mix: Rikard mé K (RMK) Beat: Rain - Silent Winter.mp3 Länk: frizon.svenskhiphop.info - vänsterklicka Enjoy!
facebook.com/idiomatisk - fan page
haha aight tack up
Rikdig skön låt ! :)
Eriksson1337 ftw!
Nice beat och nice text.. det blev bra ,;D
www.Myspace.com/Danilbeats
låten är bra, men reffrängen är lite låg tycker jag
Kul att det diggas :)
hehe nice.. loco-chaos tar över hiphopen :P
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
^
Den här vart riktigt bra! Soft rapp . text och så av RMK Fint beat av Rainmaker. Har tagit sig ordentligt sen senaste jag hörde av dig! Fint jobb grappar. Kejp it öpp lajk an erektion
Jävligt tung låt grabbar. Rain på beatet och RMK på rappen, liksom underbar kombination <3 RMK: Mycket bra rapp och flow. Rain: Du vet redan vad jag tycker, men det är fan underbart beat :) Diggar denna låten som in i helvete.
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
jag kan inte få ner hela :/ får bara ner 1.02 men du får skicka rikard. det jag hör låter phett. Pz
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
aa sanna här får bara ner 1.02 .. kan du adda min msn mannen? och skicka den verkar fet.. pz
Får bara ner den till 1.02 :s
frizon verkar vara fucked.. får bara ner 1.02..
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
det ska funka nu säger admin
Prova igen alla glada :)
Äsh, jag funderar nästan på att skita i att komentera. Blir så tjatigt om jag ska babbla om hur bra du lyckas göra det hela tiden! Men jag komenterar ändå; Beatet var underbart, Rainmaker does it! Verserna är skitbra, du lyckas alltid beröra med dem. Refrängen kändes enorm! Låten var storslagen!
Yeah, you know..
Det var bra att du inte sket i att kommentera. Tack så mkt :)
de går fan inte lyssna sönder denna...!?
Du raggar ju på msn, vafan är de för stil? När man är tjugo år ska man snart ha barn o bil.
Eftersom jag inte kunde tanka förut och fick bara ner den till 01:02 - Men riktigt imponerade RMK :) Gillar verkligen dina låtar nu =) Har lyssnat på dig sedan du gjorde låten med Akin - Krossade hjaetan (ft. RMK) :) Peace!
riktigt tung shit! riktigt riktigt bra rikard... reffen va sjukt tung... Rain.. lätt fetaste beatet jag hört av dig.. tungt som fan! proppz t er
http://www.myspace.com/akinonline
Tackar :)
Godnatt
zZz. ta det som ni vill.
Det var inte jag, det var han som sprang!
propps rikard och rain
Aii
rikard.. fint gjort :) love it.. inget o klaga på =) keeep it up!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
tack så mycket folk :)
Tackar :)
ricky, finns texten på frizon? eller kan du lägga upp den här? skön låt!
wait a minute man..
:D
den kommer snart upp på frizon
lätt rmks bästa låt ! håller med, man kan inte lyssna sönder den?
www.znapmusic.com/klockren
Klockren Nej! :O Den ä skitbra.
så jävla värt att uppa tråden för att säga det där ?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
jag bara älskar låten, så mycket känsla i den!, beatet gör mycket i låten också, andreé är grymt duktig på att göra beats!!:D rmk , älskar din röst & texten e helt underbar :D GRYMT JOBBAT!!
cheeeeeeeeea ;D