Contra - kan du låta mig... låt från hjärtat
Tjena.. kan fan inte glömma mitt ex än.. hon tryter på mitt härta hela jävla tiden.. så nu vare dags igen Låten Mycket kommentarer önskar då detta var en ny stil , aningen vågad men vill höra vad folk tycker. peace
Aii
Hinner du ens äta, skita & duscha mellan dina inspelningar? :D ! tycker de kommer 1-2 nya låtar om den från dig, vilket absolut inte är negativt, önskar ja hade samma glöd.
-_-
OM DAGEN! ska de stå :D
-_-
DEn här va faktist bra! Diggar din röst med mannen! beatet va med bra, texten e nog de ända som kan ändras lite. Å reffen. NEJ TACK . Den kan ändrats :) men de va rätt bra flow mm ! KEpppp it Uppp clajss steeel think it out
clajclajclajclajclaj!
hahahahahahaha kimpah... jag hinner duscha , resten e skitsamma ;D
Aii
Början på vers 2 är tung klass mannen! riktigt bra:) ONE LOVE.
Haha contra, det är ju det viktigaste :D
-_-
tack mayn :) jo reffen e kass , jag var klar med hela låten o så satt jag o tänkte om jag vågade be sofijah göra reffrängen. sen bara äsch bäst o göra den själv . orkad einte ens skriva 4 raders reff , därför den blev som den blev , enbart lathet :P HAHAHA
Aii
btw finns det nån vattentät mick , folk klagar på att min ljudkvalitet låter som en låda. man skulle ju kunna ha dusch i mickbåset då , för att spara tid :D hahahahahha.. ärligt , finns det vattentäta mickar tro ?
Aii
Vattentäta mickar, ja tror inte mickförsäljarna räknar med att man tar med mickstativet, micken & datorn in i duschen o spelar in samtidigt som man tvålar in sig..så Naäää :D
-_-
Sluta göra till rösten sådär
hur ska jag göra min röst då ? känns softast o ha min egen... jag gör inte till min röst. jag har den jag har
Aii
Ja tycker den e fet de enda som inte är så bra är reffen men flowet å flytet är fett big upp till contra:D
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Mja, samma äre med mig, om ja kör med Taps mick, så är min röst glasklar, men kör ja med en ADKmick så låter det som ja står i en simbassäng o rappar.
-_-
Contra: När du går och försöker hälsa på folk på Ekholmens pizzeria, så låter du inte förstoppad.
tack.. det värmer.... nu jävlar ringer jag till adk och kräver en vattentät adk a51 så jag hinner tänka på hygien.. FNYS ! :) Kiddin tack alla .. keep kritiken coming till mig.. gärna mer ingående... vill utvecklas :D
Aii
vart jag går , har ingen större relevans hazn ? skitsamma alla har olika smak .. min röst blir mer snyftig i micken i guess.. delivery kallas det
Aii
Contra: Chrilla Rehn, den rappande nazisten, ska lära mig hiphop! Tjohoo
haha vad är ditt problem mayn ? :S
Aii
EY, JÄVLA FEL FORUM, men..den är alive..tänkte bara om nån vet... Om man köpt hamburgare på mcd, o låtit den stå framme i köket från 19;30 - 23:00 , kan de va farligt o äta den då? hört att de bildas förjävla mkt bakterier osv...
-_-
Anar jag ironi från dig kimpah ? Annars är det bara sorgligt.
HAHA, hanz! ja e inte ironisk! ;D
-_-
helt soft, skön text, beaten var nice. men reffrengen... :(
work some magic
as for the reff, jobbas det på en ny... återkommer kanske imorrn . peys ! Tack Ainac :) Tack Brodin , warming !
Aii
contra , ärligt. Du skriver riktigt bra . Verserna är bra! , diggar detta mannen, men reffen var inge vidare faktiskt :( Bra låt i helhet mannen ! Fred / L
Ny länk!
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
ny länk plzx
vilken platt och hög vägg c(=