Kaggens var tightare, älskar dock detta beatet.
Det var inte dåligt, men inte bättre än kaggens, men det skiljde inte så jättemycket!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
otrogen alltså? shits gotta hurt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, diggar den asså . Svårt som fan vem som fan . Kan inte avgöra . Får se om det blir en rond 2 :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
FETT TUNG.!!!!!!!!
vaaad! HTH Studios®
haha phett, käkar kaggen till dessert enligt mig för 5 veckor sen, shitt.. haha.. Hämta kepsen!
Jag är jointen
Jag diggar denna . jag tycker du är bra:)
Moderator
2006-09-16 17:05
Damn, nu blev jag jävligt överraskad!!!! Motti.... detta var de tyngsta du någonsin gjort alltså!!!! fan... jag kan inte bestämma mig alltså... den va feeeeettttttttt
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Håller med fonky .. aja, upp .
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Fett skön låt.. Men nästan så att Kaggen var sneppet bättre men måste faan lyssna mer.. Hoppas på Rond 2 som lvs ;) PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
Kaggens diss var riktigt tung, MEN den här var minnst lika tung! och du har fan mäktig röst mannen! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt mottan ;P
Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran
Moderator
2006-09-16 17:22
Hmm.. outrot låter dock fett jävla tillgjort, inte bra.. ett minus där.. för mycket svordomar och låtsasbrytning.. riktigt minus på det.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
chill, reffen är hård as hell, pallar inte lägga mig i den här soppan :)
den här va fan tyngre än kaggens...fo real!
T.R.A
ai. motti jag är bäst egfter jack o kaggen
nej men ärligt asså om kaggen var otrogen var det fel. men du har ändå stött på hans brud enligt många!
nice nice som sagt dödar den kaggens
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag vill inte heller lägga mig i men =) försök gräva ner stridsyxan ! förövrigt va båda tighta !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
haha vilket patetiskt svar Du har ju INGENTING att komma med förutom saker som är påhittade. shit asså. Du sa att du inte skulle "sjunka så lågt som mej" med att svara. hahaha.
hmm , detta kunde mätas med kaggens , men ölen räckte inte hela vägen upp till kanten..Reffen var inte så grymm , och snacket om att kaggen lever på fame och whoa osv ? Är man duktig , tycker folk om ens låtar osv , så får man fame ? Rätta mig om jag har fel , låter som att du är avundsjuk...Och sen , vad skulle du göra om whoa las ner ? Vad skulle dom flesta göra som bara hunnit rappa 1-2år göra ? Sprida sina låtar på msn ? Vad skulle du göra. Bara bullshit det dära. Och om han inte svarar i telefonen , far till honom. Ta allt mellan 4ögon. Ingen av er verkar vara 100% Oskylldiga. Med sånna här dissar skapar man bara mera hat , ni kommer att inse det sen , som taytay sa i förra tråden , om ett tag kommer ni att sitta och dricka öl tilsammans och skratta och skämmas lite grann över detta. En riktig vänskap är starkare än 2disslåtar och nån brud.
Element 208 Up in this !
Detta ända som var bra var mixningen. Och den stod Hustl för kan ja tänka mej? Lär dej nått själv din pinsamma jävel. Han lägger förfan dina adds din jävla sopa
Slut skäm ut dig i tråden kaggen som om du vore bäst i världen denna låt är minst lika bra som din
Gröna å vita hjärtan som glöder
haha du blev överkörd
brabrabrabrash
Kaggen Ska du svara på den här ? =)
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
oj oj oj asså,, detta var värkligen tungt,,dödande alltså,,
Cool som faen, gillar den as mycket :) Dock så var Kaggens del något bättre men det var fett
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
ZoW P16 Men seriöst, jävla groupie du är! Impuls text var bättre, och resten var nästan på samma nivå.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
mäyn upp upp!!!! Kaggens diss är endast slug om man lägger till er och tar bort ett l . Naaajs dropp Motti, bästa hittills!
men vafan.. Den där texten stämmer ju inte hahahaha.
work some magic
Denna va fet fett beat danish har osså kört på detta Rösten e feeet men men kaggens va fetare kaggen kunde mkt bättre än vad han körde förra gången och kan köra över dej när han vill hoppas han gör det osså
Robin (G_Lee)
Hmm....texten känns rätt bra, men jag tycker verkligen inte om det rapmässigt...inte nånstans.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tkr fan kaggens e MKT BÄTTRE , vet inte riktigt vrf, men fan....känner så, tummen ner för den här!
One in a milli-on.
HAHAH " kom och hämta din keps.. du vet var jag bor " det där är inte den impuls som var med mig, sebbe och matte fredagkvällen som en snubbe fick stryk... impuls sprang fan iväg som en rädd liten pudel med svansen mellan benen.. om man ska gämföra detta med den impuls jag träffat.. så stämmer.. hmm... 20 %
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Eller så var det så att du sprang först av alla och jag stog kvar. Men, men ... Spela cool du. Tack för alla kommentarer, kul att den diggas!
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Hehe... Sorry mayne.. Kaggen ägde dej verkligen HÅRT.
Hård diss men.. refrängen levde mest om tyvärr!
facebook.com/idiomatisk - fan page
haha.. upp!
work some magic
rmk haha! hoppas kaggen lägger upp den rätta sanningen om det här nu.
"fucking dissen" "kom o hämta den fan!" va äre här för ghettoblatte språk?
:)
"Eller så var det så att du sprang först av alla och jag stog kvar. Men, men ... Spela cool du. Tack för alla kommentarer, kul att den diggas!" Ja, juste.. fan glömde bort det.. och det var jag som satt hela kvällen och ojjade mig "oh shit.. alltså tror ni killen kommer hoppa på mig.. det var ju ändå inte jag som slog honom, detta är inte bra alltså, fan.. shit!!" och det var jag som stog utanför fönstret och knackade "Släpp in mig! släpp in mig.. dom är efter mig!" Impuls lilla gubben.. sluta lek tuffing.. du har inte rätt till det med tanke på hur mycket röv du slickade för både mig och fonky.. samt med tanke på hur jävla nojad du var den kvällen..
impuls verkar va en tuffing!!!!
Moderator
2006-09-16 22:06
Tycker det handlar mer om vem som nojjade hela kvällen sen.. Men fuck that
[email protected]
Mooodie broshan, tok tung fan!! UPP! Rmk, din ****** gå och koka nudlar med dig förfan!
beatet var skönt men breaksen låg i otackt o texten var förklarad som i en saga digga inte de här... men men vet inget om biefen heller aja pizzz
genuis moves
Moderator
2006-09-16 22:11
Autum P15 sug av mig
[email protected]
aah shit.. fan va gott.. ja ska fan göra nudlar nu :D