Frida ft Fredric - Om Du Om Jag
Låten bjuder på en saga, en frågeställning och ett konstaterande... Men det är upp till var och en att tolka den. Ett stort tack till mannen som vet vad han gör, han som gör det bättre än alla andra. DU ÄR BÄST FREDRIC!http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=521348&songID=4454040 Lyssna och lämna gärna en kommentar. Stor Kram Frida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tankar nu,ger kritik senare då jag orkar
Propps till mig själv först för att jag hittadet beatet! ingen annan som ger mig det så :( ... Fridas sång e vacker som vanligt!! Fredric del va rätt skön gillar inte breaksen så värst mycket tyvär.. texterna e fina mixningen va inte så bra som den brukar va :S tyvär så hamnar inte låten på topplistan på respektive artist men helt klart lyssningsbar Pz
Planet 80!
Grym grym ;) keep it up . . pz MLi
ja lutar mej tillbaka i soffan å njuter av detta mästerverk asså:) ja diggade den mer än ante då om man ska beskriva hur de låter:) som sagt så är ju mixningen inte så bra men de skiter jag i denna gången för de va så bra:D fredrics del va inte så bra som den skulle kunna va men den va bra ändå hehe Big upp:) Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Frida, din röst är otroligt vacker. Fredric, du vet precis vad jag tkr om dig. Lova att ni båda fortsätter med musiken :) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
FF, föräldrafritt.. cleant.! låten e bekväm må ja säga! inte min stil alls men värd låt! Bless!
Twelve Tribes of Israel
Shit bra! djupt o äkta, övergången mellan frida o fredric är riktigt jävla bra...får rysningar. Frida din röst hade kunnat va högre, men de e en smak sak. Den här låten borde ni spela in i en riktig studio! :) massa massa kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste skriva igen...ja älskar den! haha
nej du får ursäkta mej de e inget fel på mixningen utan kvaliteten bara men de e inget smärre fel om man säger så:P Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
props till ante för han har samma namn som mig och för att han hittat beatet ;) sen freddan du lägger de riktigt nice asså.. du har blivit tryggare med din röst känns de som inte samma stel röst som förr.. detta är grymt :D sen friida.. asså du helt grym.. på dom höga toner ryser jag.. som jag sa till dig tänk att få stoppa in dig i en riktig studio med riktiga producenter.. då lär de bli grymt..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Eddy_ tack kompis
Planet 80!
Tack alla. Kul att ni gillar Ante you know i love you... Im sorry :$
Hur fedt som helst, Friida, du har gjort det igen, keep up the good work!
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
Nja frida, du kunde ha gjort detta bättre, men fortfarande låter d ju bra, men bra kan bli vackert o underbart (=.. Du får se till o sätta rösten på plats vid nästa låt du släpper ! Lova mig det, hehe. Fredric lägger d fint som vanligt, synd bara att ni inte varierade era röster tillsammans, skulle låta fint. Love yah.
- Shizzle
Detta var riktigt, riktigt, riktigt bra!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
frida och fredric i samma låt..den här tråden komer nog få många inlägg
fett låt! :)
http://www.myspace.com/p2da1
fridas bästa lätt! :D så grymt.. fredric va tung du me sången lät lite krystad men d funkar fan! :D gryymt... mixningen tycker jag va skön... 9 läppe eldfestivalshalmfigurer av 10 möjliga!
www.magnusrytterstam.se
Moderator
2006-09-19 08:12
Skön låt.. frida sjunger gött som vanligt. fredric drar bra på låten men som mange sa lite krystat som morsan på BB haha :D... 2 mange bröstvårtor av 2 möjliga. Peace !
det här gillas...frida du har verkligen unik röst. vackert!:). Fredric kompis, du får till det bra som alltid :).. haha, joda ante du får propps av mej för att du hittade ett skönt beat, som de har gjort en soft låt av ;)...take care.
hej igen efter att har lyssnat på den några gånger så har den växt i mina öron... fredrics vers e skön jävligt kul att du provar ett lite annorlunda flow! fortsätt att exprimentera =) mixningen va inte dålig bara mitt ljud i lurarna! måste faktiskt be om ursäkt för min tidigare kritik som inte var korrekt.. Pz
Planet 80!
ps: frida är den bästa "underground" sångaren i sverige...
Planet 80!
haha inga utomäktenskapliga förbindelser här.. mer icke signifikativt !
Planet 80!
Vill studdsa in igen och tacka för alla underbart fina ord hehe.Ante> Mitt lilla mystroll.. hehe.. Hoppas att du menar sångerska *blink blink* Hade jag varit sångare så hade jag lätt fått myspinne av dina underbara ord. Stor Kram på dig! Och alla andra STOR KRAM på er med så klart :D FREDRIC är bäst! Älskar att du bryter av och provar olika stilar det är ju det en stor artist ska kunna göra. Klart att sången kan bli bättre. Det kan den alltid ! Löv Jo mannen och igen tack för ett underbart sammarbete.
hahah oj :D menar såklart sångerska å inget annat! hihi
Planet 80!
Jag digga låten som fan! :) FRida, du har en sån jävla COOL Röst! Älskar dom höga tonerna du tar :) Fredric, din del lät riktigt bra hörru! :) Skit skön röst du har ! Peace!
Jag tycker att beatet är ganska mesigt. Jag vet inte vad det låter som, men jag tycker inte att det passar till den här låten. Inte heller mixningen tycker jag om. Beatet får mer fokus än sången och allting bara smälter ihop. Jag tycker att sången ska ha fokus i låtar med allvarligare teman. Fredrics metaforfyllda rap blir ganska intetsägande efter Fridas raka och personliga sång, men jag tycker att båda gör bra ifrån sig. I helhet vill jag ge låten 3/5. Den är inte dålig, men ni skulle kunna göra mycket bättre!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Nu orkar jag... Allt sitter i stort perfekt Ni båda kommer komma långt
Ja ett stort tack, och tänk vad vi hade kunnat göra om vi träffats irl och gjort musik.. Detta är lixom via msn.. Hade varit grymt och spåna fram något irl.. Synd att det är 65mil imellan bara :S
helt underbar..frida , helt underbart , din röst e bäst. nuff saidfredric , riktigt bra faktiskt :D nate , vi rä bäst på hitta beats och visar hjärta som ger bort pizviiiiiiiisa hjääärta, bruuur
AAOOW!
frida den här lägger du fett, fredric älskar dig som fan !, :-) du måste tamefan få kontrakt snart
http://www.robini.se
snälla frida! fixa ny mick och en snubbe eller dam som kan mixa bra...du har alldeles för bra röst för att lägga denna kvaliten.....du e grym..men låter fucked tycker jag
/ Känslan tar mig dit EP2009
Riktigt skön låt! frida din röst e helt grym :) Fredric det låter nice som vanligt :)
Shorty
Än en gång tack :D Hampuss > Håller på o letar efter en bra mic. Vet inte riktigt vad för en jag ska köpa och vill helt enkelt inte köpa fel.
Asså frida, jag blev ledsen nu.... VART FAN ÄR DIN SKÅNSKA ÄLSKLING?!?! du ska ha din skånska!!! :D
Fridas röst är underbar, inget mera att tillägga. Löööööv i allra högsta grad!
Gudrun är inte ensam. Riksdagen är den enda arbetsplats som man kan vara full varje dag. - Bert Karlsson
Jävligt bra låt, frida har nått litet i sin röst som är på något sätt speciellt som jag inte kan sätta prick på. Fredric är som vanligt, bra.. Big up
Är du go i hela huvvet eller?
-Serum- Kommer mer låtar på skånska oxå.. Det är en känsla som kommer o går ju :D Med den finns där, och när den är 100% så kommer en till på skånska så klart.. Synd att du inte gillar både och.. Men jag är glad för att du gillar skånskan :DNTF> Tackar tackar :D Stor Kram på dig..StarChiild> Inte 100% säker på vad du menade :S Men jag tackar för att du gillar låten i alla fall, kram på dig med.. Kul när tjejer kommenterar, vi borde ta mer plats i hiphop världen ju ;) // Frida
Fidiii Det jag menar är att du har något i din röst som gör att jag vill höra det du sjunger om och om igen.. :) Hoppas du förstod vad jag menar nu, kanske uttryckte mig dåligt. Jaa det borde vi göra :)
Är du go i hela huvvet eller?
StarChiild> Hehe :D *skiner som en sol* Det tackar jag för av hela mitt hjärta STOR KRAM
Skiit sköön älskar beatet men hitter de inte på a1 producton:( va heter beatet?
Modinho> a1production+pleasetellmewhybeat så står det på beatet i alla fall :D
uuuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
fett som vanligt frida, fredric fett laid back stil gillas starkt propps på båda
Fett Frida och Fedric får jag säga :) Droppa texten också så vorre det najs!
Eriksson1337 ftw!
fett najs låt;) FRIDA DU ÄR BÄST!!<3 :)
vilken platt och hög vägg c(=