mickelito jag är kär i dig (A)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Finns det fler ? :) BÄST!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de va fett!!
www.twitter.com/mzamora036
har hela spelningen, men må fråga om ja får lägga ut de..
feet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, du fick egentligen inte lägga upp det här jonte, men nu är det ju skitsamma :) kul att ni gillar.
Sopsäck Serenad
ja släng upp hela! bre
Den som filma skulle stängt av steadyshot! Men de va tight som fan!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nej nej, det måste redigeras först, inte upp med något mer nu jonte :)
Sopsäck Serenad
redigera fgort då! sverige behöver i denna deprestions tid mer Sober ismen droger å fyllaa !! haha =D
låten e ju rätt bra, även om ja lyssnat mig trött på den.. men ljudet och bilden var inte så jävla stabilt kanske
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
hahaha fyfan finns det några bättre egentligen ?:D:D:D:DBANHA !
Haha det luktar enda hit, hehe, fett fett
Jag är jointen
ye shysst :) Ni verkar ha riktigt skoj på scen :) det är roligt att se.
du får slå mej eller nåt johan :P , ja spar resten då...
norrlands fullaste!
ghahha soooft :>
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
TIGHT :D
who´s side is god really on?
Haha feting... synd att man inte hör låten så bra bara ^^
† V.I.F Sinister †
VAH! hur fan kan ni spelat in östersund utan att ha gjor reklam? Nu blir jag fan fett ledsen :( hade lätt åkt från svall!
sober har skaffat sig en ful frisyr :D
man slipper duscha om man snaggar skallen
Sopsäck Serenad
Lajk it
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Mickelito ser ut som en nerknarkad Kenta kuk, men han göre jävligt tajjt :)
-_-
hahahaha, kenta kan vara släkt med micke. inget illa menat majk :)
Sopsäck Serenad
i så fall är kenta mickes lillebror.. det är iaf vad jag tror.
jag tycker det var jävligt dåligt ljud å så men.. det var ju live .. men det kan faktiskt bli bättre ljud ändå... men den va jävligt bra ändå..
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
fan vad nice det såg ut! cool grabs
jeee det brakar!!
Blame It On Bruno
Upp med hela ! ;) Redigera fort ;)
guuuud shiiiiiie
hehe körvspa
ja , lägg upp med hela :)
haha jävla idioter asså..
min frilla är skabbigast i stan ! jag är INTE släkt med Kenta och han är inte släkt med mig. Dock är Sober och Crunk dude tvillingbröder, fast Sober lite större. There you go crunk. Vi har mycket feta filmer på lager nu fan.
WWW.ISMEN.NU
haha mickelito är ruskigt äckligt jävla söt
vi är också trötta på den. det här var nog sista gången. men folk vill höra den på spelningar.
Sopsäck Serenad
bästa låten att lira live alla kan den juu .... ni seju öset på publiken
Ställ upp å redigera skiten nån så vi får se ;) <3
Sober,jag kan klippa o hålla på har 1 års erfarenhet av det Ta kontakt med mig,hola!
meh!! den e ju inte kvar där??? =( langa upp igen =)
i'm a serial killer, its a bad habit
nej nu hitta jag =) sry :P
i'm a serial killer, its a bad habit