I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robin Stahl - Elegi [inte hiphop]

Vår Hiphop - Audio & Video

Moderator

2006-09-19 14:53

Robin Stahl - Elegi [inte hiphop]

Detta är en låt gjord av min broder Robin Stahl... En av Sveriges blivande stjärnor... Jag lägger upp den här låten för jag vill att ni ska ta del av framtiden helt enkelt :)

Det är Robin som sjunger och spelar gitarr, ljudet är inte toppkvalite, inspelad i en vanlig hemmastudio (om jag inte minns fel?). Låten är en cover på Lars Winnerbäck - Elegi.

http://www.nattlir.com/fonky-fresh/Robin.Stahl-Elegi.mp3
högerklicka och spara mål som

Ladda ner, lyssna, njut och skriv gärna en kommentar :)

peyz!

Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2006-09-19 15:24
Robin du vet vad jag tycker man! du gör det alltid bra! som perfektion sa en av sveriges blivande!!! hade gött! vi får snacka på msn fan ;P PZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-19 16:04
Hade redan en låt på datorn av han som hette faith and misery. den här var bättre. Duktig kille det här.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Graffare

2006-09-19 16:27
Helt ok, men just Elegi ska ju vara larsas bas röst....

2006-09-19 16:31
ne skulle vara lite mörkare röst som Lars Winnerbäck har menar detta låter ju ba som snubben från svensk ungdom sjunger den hahaha
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem

2006-09-19 16:46
Som du redan märkt är det en cover på Lars Winnerbäck - Elegi

Håller med om att det ska vara Lars Winnerbäcks mörka bas röst till denna låt men se det som en rolig remix helt enkelt.... Snubben har talang, skönt han lirade gitarren och tonläget är riktigt skönt men fel låtval, skulle kunna se han framför mej som en typiskt " Per Gessle", en cover på någon av hans låtar tror jag skulle passa han och han skulle rocka scenen... Vill gärna höra en annan låt där rösten får "jobba" lite, ta högre toner, upp med rösten......

detta var najs iallfalll...

Peace!
www.samyprod.com

2006-09-19 17:09
Robin, Robin Robin...

Du e grym..det kan man lugnt säga..
Du vet vad vi har sagt...du ska sjunga på min begravning..Så du har några år på dig att öva mer..=)

//Mami-Fresh
Mr. P

2006-09-19 17:48
Tack så mkt alla!, det värmer verkligen <3
Moderator

2006-09-19 19:50
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]