I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samy & LrE - Försöka bryta regler [Mixtape]

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2006-09-20 17:05

Samy & LrE - Försöka bryta regler [Mixtape]

Samy & LrE - Försöka bryta regler

Ja nu släpper vi ett mixtape, fem helt nya fräsha låtar... Känner du att du inte orkar tanka alla så tanka för fan Sommar remix, den e riktigt grym ;P

När jag flyger & Sommar remix är ifrån Petter spelningen som ej har blivit inspelade innan dess....

Så för er är det bara att tanka och lämna fotspår, gärna konstruktiv kritik på varje låt =)


Samy - Ett svart öga.mp3

Skriven av: Samy
Beat: Freebeat
Rapp/Sång: Samy
Mix: Samy

Skrev den här någon dag då jag hade laddat ner beatet och fick någon mystisk känsla, deppad men ändå inte så den blev lite osammanhängande....

Samy - Försöka bryta regler.mp3

Skriven av: Samy
Beat: Freebeat ( Icetail om jag inte e ute å cyklar )
Rapp/Sång: Samy
Mix: Samy

Skrev den här samma dag beatet hade kommit upp, fastnade direkt för soundet på beatet, städade mitt rum och hittade min gammelmormors begravningsprogram och blev och tänka tillbaka lite... Just listen...

Samy - Vilken vacker dag.mp3

Skriven av: Samy
Beat: Freebeat
Rapp/Sång: Samy
Mix: Samy

Fick en underbar känsla av beatet och orden bara kom till mej, handlar om att inte ge upp och njuta av livet, finns inte så mycket att säga......

Samy & LrE - När jag flyger.mp3

Skriven av: Samy & LrE
Beat: Freebeat ( Bagarn )
Rapp: Samy/LrE
Mix: Samy/LrE

Denna låt skrev vi innan spelningen i borlänge men beatet har jag haft på datorn fan nästan ett år tror jag, spelades in 20 september.... När vi skrev denna låt så var vi helt enkelt trötta på denna tråååkiga stad....

Samy & LrE - Sommar Remix.mp3

Skriven av: Samy & LrE
Beat: hjärnsläpp, återkommer om vem som proddat till mej
Rapp: Samy/LrE
Mix: Samy/LrE

När vi skrev denna låt var det grått och fult ute och vi ville inte att hösten skulle komma än, så nära vintern och allt döa tråkiga skit så vi försökte att återkalla sommaren=) Enligt mej är denna låten bästa på hela mixtapet, riktigt grym livelåt... Spelades på spelningen i Borlänge men inspelad idag......

PEACE, lämna fotspår =)

www.samyprod.com