Contra - En snöboll i pannan ( Svar till ainac )
Ainac som skulle föreställa en av mina bästa polare dissade mig helt jävla plötsligt , han hamnade i beef med min crewmember och helt plötsligt gör han en halv låt om mig och detta gjorde mig faktsikt jävligt ledsen då han var en jävla bra vän... Jag vet att du ångrar dig och att du inte visste vafan du styrde med , men du gjorde det ändå.. HELT UTAN NÅN JÄVLA ANLEDNING .. så jag svarade lite snabbt fast jag funderade på att låta det passera.. check it out eller inte . ville bara se till att korten ligger lika !http://www.speedyshare.com/760528475.html
Aii
Contra , inget snack om saken att du dödade han. och ainac vill du jiddra så gör det i min gästbok och inte i den hära tråden.. mitt svar kommer när jag har blivit frisk, peeeys
vafan, wannabe kaggen-impuls för fan.. äh palla förhelvete
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Skönt med dissar som innehåller riktig info om den andra personen. Bra gjort (Y)
hahaha jasså ? :P kan jag rå för att han dissade mig eller ? Alltså.. kommentera låten om det är nåt du vill berätta för mig som inte har med låten o göra . peys
Aii
klockren diss.. ainac överkörd -
Du e bra Contra du vet att jag tkr de . och jag tkr ainac e oxå bra . men jag vill inte lägga i , Därför får du lite kritik .. bra text enligt mej , men hört tajtare shit ! . beatet e väl inge battle beat?:P . aja, skitsamma och jag vet inte, jag diggar inte ditt ljud?. kan det vara micken kankske?. Men skitsamma . bra låt för övrigt. Piiz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack treat , det var dock inte det hela syftet .. ville mest att han skulle få ångra det han gjorde.. han har bnett mig om ursäkt och allting men tyckte ändå att han förtjänade detta
Aii
1.. Nej våran väsnkap ska ni inte bedöma 2.. Mitt ljudkort e värdelöst , har inge bås , ingen iso.. 3.. Ville inte dissa honom på ett tungt beat då detta är mer än bara beaf , det fins ledsamhet och besvikenhet som jag tyckte att detta beatet uttryckte bra. det är vad ska man säga .. ett svar på tal och beatet är perfekt tycker jag.. det låter lite ledsamt men ändå är det inget love beat
Aii
oj oj oj... Tung diss.. mkt tung.. tror han inser att han blev knäckt å inte vågar svara ;)
5 fingrar, 4 chanser
Skivsamlare
2006-09-28 19:15
+ Första 2 raderna var kul... + Bättre rim & delivery än ainac. - Otighta dubs. - Rätt tjatig reff.
http://www.soundcloud.com/adamkross
aa jag mixade inte en dubsen :P gjorde inget förutom o pana dom
Aii
dåligt beatval.. skön attityd! halv kass mix. helt klart godkänt. Bra!
work some magic
brodin , vad skulle jag haft för beat då ? den där lilla besvikelsebiten är fortfarande det viktigaste :P Kunde ju inte kicka på Rain - Love beat gärna :P var tvungen att skaffa mig ett mellanting :D tack :)
Aii
första jag hörde var beatet =/ så sjukt played tyvärr.. men till låtentexten var bra riktigt bra! fick han rätt bra =)flowet var helt okey, passade beatet.mixningen var inte bra, mestadels för att det var otajta dubs. men det var en bra disslåt, du skulle kört på annat beat =)
you stabbed me in my back , i wasnt even prepared I stabbed you in your stomach , for you could see it coming
Aii
Fuck den sanningen . jag lämnade aldrig vårat crew... jag skaffade ett till , du kunde inte ta att jag utvecklades tydligen så du dissade mig för att jag hade 2 crew , jag svarade för du gjorde mig förbannad och lite besviken också. sanningen du lägger fram är modifierad för din egen del...
Aii
jag säger t om i låten att jag haft det bra i ACE med dig , att du dissa mig fast vi är i samma crew så snacka itne skit wille !
Aii
finns inget härligare än en beef :) contra du dödar ainac totalt.. lyssnade på hans diss den fick mig å smågarva lite... aja Pz
Planet 80!
1-0 till Contra helt klart :D Fast de börja bli lite tråkigt att lyssna på mot slutet av låten. Men feta rader :D
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
jag diggade! :)
who´s side is god really on?
Aldrig hört ainac så kan inte yttra mig, men låten var nice! Några shyssta rader o så!
2 PJÄSER
Haha jag Lskade titeln mannen haha...Detta la du bra mannen så det var kul att lyssna på ;) Braa jobbat!!!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Det verkar som att ainac tror han är värsta über rappare som tar alihopa, jag har sett typ 5 pers på sista tiden som har dissat/dissar ainac. bra jobbat contra.:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe han la inte så mycket.. mestadelen av min låt handlar om själva sveket så det blir tungt i guess. tycker inte själv den är bra , hade jag velat döda honom hade jag inte nämnt att jag haft kul med honom osv o jag hade valt ett tyngre beat ;) ville bara ge honom en tankeställare och det blev en snöboll i pannan :P tack alla , kul att höra lite kritik . synd bara att det bara är mina beefs folk lyssnar på ;)
Aii
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är jointen
woot? haha, helt okey, diggar din skit.
Jag är jointen