|
|
|
|
|
C-Baz - Du Var Min Pappa
C-Baz - Du Var Min Pappa
http://bigrob.bejjan.net/C-Baz_-_Du_Var_Min_Pappa.mp3
Text: C-Baz Vers: C-Baz Reff: C-Baz Sång: C-Baz Beat: IceTail Mix: Big Rob Studio: Big Rob
En avskedslåt till min farsa efter allt jidder som varit.
IceTail står för beatet och Big Rob för mixningen.
Ladda, Lyssna, Kommentera!
//C-Baz
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Det här är astungt, djup text, allt. peace.
|
|
|
gillar ditt flow mycket asså.. ibland blir det dock lite otajt.. ofs skiter man fett i det justi den här låten tack vare ärlig text. Alltid gillat icetails beat så absolut inget att klaga på där.
Allt som allt en fet låt med bra delivery i rösten, hör gärna mer. Peace
Elixir ...Skaffa det... http://www.myspace.com/mistercast http://www.myspace.com/barapalatsas
|
|
|
|
|
|
ja får nån känsla av mockingbird lovet, ja ve inte varför nått säger till mitt huve!. men riktig tjävla najs och allt ritkigt bra!!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
|
|
|
Riktigt tungt! Allt är nice :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|
|
|
fin text direkt från hjärtat inge fel på den gillar bara inte ditt sett att rappa på låter för mk big rob inspirerat för mig ,,... du e inte dålig skit bra men gillar inte big rob stilen bara den e uttjatad du kanske inte kan rå för att du tait efter han eftersom du e med han ofta.... men låten får 5/5 pga den fina texten:)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
|
|
|
Nja alltså du låter för mycket som bigrob, dock skönare, texten var soft! Beatet lät som en dålig cover på mockingbird tyvärr:/
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
|
|
|
så jävla skön låt c baz :D fortsätt!
|
|
|
det var en jävla bra låt mannen ;D Va det där ett free beat :P??
Förlåt :'(
|
|
|
Tackar tackar =) Gimme more =)
Nej, ingen free beat. IceTail som proddat.
|
|
|
Underbar låt , definitift 5 / 5 . bra jobbat ;)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
|
|
|
maaaaannen den var nice,. Upp me texten också!
|
|
|
som sagt du e tung men låter för myckebig rob o beatet e ju fan samma trummor som mockinbird assåväldigt lik det beatet med annorlunda sampling :S aja peys
|
Moderator
2006-10-07 12:45
|
Cbaz.. du måste förklara varför det låter som eminem... eftersom inte cbaz ville kicka på instrumental så fick ja i uppdrag att göra ett liknande... this is the result ;) Peace !
|
|
|
skön låt som fan
är du bror med bigrob ?
låter typ som honom när du drar ut på orden osv :)
|
|
|
Det är inte MockingBird.. Som IceTail sa, jag ville inte spela in på en Eminem instrumental så jag bad honom att göra ett liknande beat som "When I'm Gone".
Jag är inte riktig bror med Big Rob, däremot väldigt bra vänner.
|
|
|
Skön låt :) Big up!
.: Shut It :.
|
|
|
Tyngsta låten jag har hört med dig.
+. Skön lyrik, bra topic, skön rap röst
-. Som folk säger, lite för likt Big Rob´s stil. Rätt falsk sång... Sen att vända på ord för att få fram ett rim går helt bort i mina öron...
"men du sumpade den chansen bort"
(men du sumpade bort den chansen)
iaf...Bra knegat. Peace
Anfall är bästa försvar
|
|
|
Tungt beat oxå...bra av Icetail!
Anfall är bästa försvar
|
Moderator
2006-10-07 20:40
|
tack så mycket gubbar... cbaz nice låt... upp nu då !
|
|
|
aså du låter som big rob din röst men annars bra låt mannen
HANINGE
|
|
|
jag tycker det i helhet är en bra produkt ljudmässigt låter det kanon så här i efterhand,kanske lite högre/lägre vokaler i reffen o sånt som jag grubblat över,jag gillar verkligen ices otroliga version av when im gone (som du gjorde på??20 min?) najs som fan,men nu är det slut rappat om pappa,dead n gone nu o kicka nya rader.
ni som säger att han låter som mig,njaee tycker de finns vissa likheter men jag har tjatat på han varje dag i 3 år att han ska kicka med mig så han har blivit hjärntvättad innan han bestämde sig för o kicka igen,så ja de finns likheter,men samtidigt känns de som att många följer med vad strömmen säger
"ah skitnice men för mycket big rob"
hans röst är ju ljusare och gällare och hans flow är inte likadant han böjer på orden som mig i bland men thats it enligt mig jaja hel dagbok to muth reefah ikväll,plockar upp hjärnan i morgon bitti,godnatt så länge.
Behöver beats !!
|
|
|
Tackar för allt =)
Gimme more =)
|
|
|
Fett tung låt man<3 Fortsätt du kommer bli stor peace !!
SunShine Reggae!.
|
|
|
tackar =)
|
|
|
fin låt, yeye.. 10/10. resten sa jag på msn
ur the best C-baz :)
Pejz
|
|
|
I looove it! inte mkt mer å säga!
|
|
|
nice låt! fett skönt beat också..
www.magnusrytterstam.se
|
|
|
C-Baz rimmar på B-Raz
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
|
|
|
det här va bra ! sjukt bra och kännslig ! man kan känna igen sig lite då å då riktigt bra !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
|
|
|
jorå du har utvecklats till det bättre o så, inga "värsting rim" llr värsta flowet och så men tack vare bra delivery och genuin text så tkr jag det funkar:) bra prodd på beaten oxå. lätt det bästa jag hört med dej iaf, peace
|
|
|
dock sjukt segt går det att ladda ner låten..:P
|
|
|
Kan inte sluta lyssna på den.. Så starkt gjort av dig att du gjorde den! Den är väldigt bra, och djup text. Och reffen är otroligt bra! :) Peace
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
|
|
|
|
|
|
Tack tack =)
Kewd: Som jag säger i låten "Jag gjorde låtar till dig för att få din uppmärksamhet". Och om man lyssnar riktigt noga så hör man att hela pappa grejen är över nu, det här är en avskedslåt.
|
|
|
Niceeeeeeeeeeeeeeee! :D
ADS
|
|
|
Jävligt bra... Skit skön text och allt... 5/5
|
|
|
tack som fan
|
|
|
kick his ass C-Baz!!
hejja
|
|
|
Nice mannen.. Jordnära text .. fett bra.
Somebody asked if i knew you, A million memories flashed through my mind but i just smiled and said, I used to....
|
|
|
=) tack
|
|
|
tackar =)
|
|
|
skön låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
riktigt bra låt
- UPNATION - // Eins.djplar.se \\// www.djpolar.se \\
|
|
|
soft
|
|
|
bra låt c-baz :) precis som vanligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
tackar Meastro
IsTapp: Det är IceTail som står för beaet
|
|
|
men den där big rob hans nya grejjer har fått sign har jag hört,så han e duktig helt klart,rastegar music,bmg o grejjer fan du låter som big rob helt klart,altså är du 2a i sverige då
Behöver beats !!
|
|
|
fett, tack =)
|
|
|
Upp å hoppa
|