Samy ft Frida - Ett tomrum.mp3
Samy ft Frida - Ett tomrum.mp3 Finns inte så mycket att säga igentligen, det är bara lyssna och göra vad ni vill... Beatet är från icetails freebeatalbum ;P Låten är skriven för några dagar sen och inspelningen likaså (nästan iaf), det sista spelades in idag....... Glöm inte att checka www.samy-musik.info.se det är NY design IGEN! ja jag vet, men denna är inte lika kladdig... Låten ligger på förstasidan till höger... För er som är lata klicka på direktlänken nedanför:Samy ft Frida - Ett tomrum.mp3 Peace!
www.samyprod.com
Blev ju bra ju :D hihi Tack för att jag fick vara med på denna.. As skön. Vacker helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var bra samy och frida :) gillar beatet och ERA röster... Bra text och såå ;D
Eriksson1337 ftw!
Moderator
2006-10-07 22:10
fyfan va gött frida du sjunger på denna.. örongodis... har ju inget lördagsgodis så denna låten fick bli mitt.. samy flyter på bättre än vanligt... texten är helt ok :)... Peace !
Tackar :D Och Jonas> Lite mer tack :D Jag har börjat mixa mig själv.. Och detta blev jag lite nöjd med faktiskt... Och så ny mic ju. När ljudkortet är fixat så fyyy vad jag ska spela in haha Tack mannen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanske lite för sliskig rap för mej (inge ont menat). men sången va kanon! snyggt!
www.facebook.com/budjionline
www.budji.se
[email protected]
Moderator
2006-10-07 23:56
frida nu sa ja inget om mixningen och det ska ja väll inte göra heller eftersom man ska vara nöjd med det själv... fan va sjukt soft du sjunger !
Hihi JONAS... Tack :D (K)
typ fett skön satt och tänkte på mina farföräldrar och vilket tomrum dom lämnade efter sig big up till er och frida got damn fett fin stämma
ELTANO
fett bra text nice som fan samy, Frida du har fett skön röst, skit bra låt! // peace
Underbar låt Samy. Så vackert. Likaså med Fridas röst :) Hela texten & reffen berör. Beklagar sorgen. Peace
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Låten va härlig. samy la de fint går att arbeta på endel. men endå i helhet så la du de fint. du har kännsla men du kan nästa lägga mer kännsla på denna eftersom texten är så himmla viktig i denna... Frida du sjunger bra som vanligt.. tycker du kunde ha lagt några snygga stämmor som går upp och fyller ut ibland på de viktiga orden man får en sådan mycket snyggara framtoning av texten då... Men frida du vet att jag alltid kommer att älska dig och din musik... och de här va bra.. men man måste bara tänka på vissa saker. försöka se hela productionen. men du be bäst älskade schompiz... Beatet va relativt bra asså.. men instrumentet som går in i reffen. går för högt de sågar i frida .. dom ligger och krigar på samma frekvenz. försök klura ut hur du ska ställe EQ på mixningen.. jag e nästan hundra på att du måste in i mellan geristret och ratta lite.... Japp men annars va den fin ///Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
nice som fan mannen:D fortsätt med de du gör;) Frida du la defett oxå:D
Producent
2006-10-08 12:14
Äntligen kommer en fet låt från dig! Jag har sagt det förut och säger det igen, det mesta du gör låter likadant och blir lite tråkigt i längden, så känns det som du lägger ner för lite tid på låtarna.. Men denna gång har du lyckats :) Frida sjunger riktigt fint! Din rapp är soft som fan i den här låten! Skön låt :)
höll på att glömma att komentera den var fet samy ochatt du hade frida på reffen höjer låten ännu mer! Upp alla ska höra!
Fisk soes
Tack för alla fina kommentarer ;P skit soft att höra att ni diggar låten... känns bra, fortsätt nu att tanka och lämna fotspår, fint med några stycken som lämnat sån fin utförlig kritik... Peace!
www.samyprod.com
skön låt samy, beaten e finfin, Icetail Så klart min broder.. :) och ja skön låt, reffen är skön :) ja gilla den peys!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Grymt ! :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
båda lägger d fett lägger d tight, lägger d obeskrivligt tungt och lägger en... vadå fredric?
www.magnusrytterstam.se
så bra och fin låt älskling <3
Danke allesammans.....Republic F19 - <3 Gurkan - Icetail gör alltid sköna beats.... han e fanimej en konstig varelse, sitter framför datorn och producerar fram så underbara melodier, haha.. nejda bara skojja.... props åt Icetail för beatet, åt frida för reffen och självklart till mej själv, hahaha.... peace!
www.samyprod.com
Skitbra :) läägg upp texten :)
Ligger på mp3 . så aa. duktigt jobbat :D
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Ett tomrum utan dej, ja du finns i himmelen, å Jag saknar dej som fan, får jag se dej igen, Jag älskar dej, jag glömmer aldrig våra minnen, När vi spelade kort, hoppas du har det bra i himlen, Jag minns när jag jobba, du satt och kolla på, och du skrattade jämt men nu är du i de blå, Det är svårt att förstå att du är så långt härifrån, Jag glömmer aldrig bort, men vi ses snart vi två, Ja du lärde mej saker som jag inte visste fanns, och jag skulle offra allt om du fick en andra chans, ja jag skulle göra vad som helst bara för att se dej, Jag saknar dej min vän och du vet jag älskar dej, Ja det blir mitt sista brev jag har sagt det förr, Men nu menar jag allvar, ingen mer svängdörr, Jag vet att det blir svårt men nu stänger jag för evigt, Jag kommer sakna dej men ditt namn förblir nu heligt,
alla minnen finns kvar, alla underbara ögonblick vi delat du och jag, för alla känslor jag har, för alla underbara stunder vi delade finns alltid kvar,
jag vet hur det känns och jag vet att jag kan, bara ta mej själv i kragen, sluta gråta, va en man, För mitt liv går vidare fastän tiden inte läker sår, jag måste börja se jag måste börja förstå, att livet är ett spel, nu blir jag glad för det jag får, och jag tänker aldrig stanna, jag ska slicka mina sår, för den tiden vi hade, den kommer jag att minnas, När vi bara snacka, det borde vi ha filmat, Det var så mycket värt fast jag inte fatta de, och nu sitter jag här med hat till denna värld, Och jag blundar aldrig mer, jag har lärt mej uppskatta, livets goda stunder pga av din död, det kan jag inte fatta, För min sorg väcker minnen, min sorg väcker känslor, svårt att förklara, men det känns som ett brännsår, jag vet hur det känns och jag vet att jag kan, bara ta mej själv i kragen, sluta gråta, va en man,
alla minnen finns kvar, alla underbara ögonblick vi delat du och jag, för alla känslor jag har, för alla underbara stunder vi delade finns alltid kvar,
www.samyprod.com
Skönt ! Riktigt bra sång. Och samy ditt flow va soft som fan!
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
denna va riktigt sköön.. grymt sköön text.. och sången av friiiida helt otroligt sköön..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Tack alla :D
Tackar Tackar =)
www.samyprod.com
Beatet var hyffsatt. Basen gör att det känns lite hackigt, tycker inte om då det blir så så, men i övrigt var det bra förutom msn/puls ljudet i början. Texten är personlig och fin som vanlig. Tråkigt det som har hänt, men skönt för dig att du kan uttrycka dig så här bra på beats. Det hörs dock att texten inte är skriven för att du ska kunna lägga en så intressant rapp som möjligt, men det är ingenting man värderar i en sånn här låt, då är text och känsla betydligt höre värderat än att flowet är jätte intressant. Man hade orkat höra en till vers på det här, lite tråkigt att de bara var två. Refrängen låter proffsig. Bra gjort Frida!R A I N M A K E R av R A I N M A K E R får låten i betyg ;)
facebook.com/idiomatisk - fan page
det va nice låt !
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Bara jag som tycker att Samy droppar låter mest hela tiden nuförtiden? Känns som att det är en ny låt från dig varje gång man surfar in på whoa, var inte länge sen jag tankade Samy - Jungfrun och havet nice att du droppar hela tiden, keep it up! Dock så gillade jag faktiskt Jungfrun och havet bättre än denna, men som sagt, keep it up!!
Riktigt jävla fet låt.. grymt bra tyckte jag:P får stanna på playlisten;) Frida gör det också riktigt bra! Peys!
JimmY
fyfan va bra asså:) samy du lägger de tight å frida din röst e ju underbar:) Pöss
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
HAHA, kunde inte ha sagt det bättre själv!=)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
kul att så många diggar ;P överraskande positivt.... tack för alla kommentarer... skojarna - det är synd att du inte gillar men men alla kan inte gilla allt, jag ser också fram emot haffas men inte för att ragin kommer utan för min egna skull =) nej nu ska jag dra mej, ha de peace! Fortsätt gärna tanka och lämna dina fotspår i forumet!
www.samyprod.com
Ett första och sista upp da =)
www.samyprod.com
shuu samy ! du har verkligen utvecklats sen sist jag hörde dej ! låter riktigt bra ! skitnajs beat ! bra rapp, sången var också bra ! keep it up ! peace !
lyssna och kommentera da whoa =)
Trofast P18 - tack som fan =) vi får ta å droppa nåt "snart" =) Daloooz P18 - danke dalooz... Soft att du tycker eller (hör) att jag har utvecklats, kul att höra faktiskt =)) Okey whoa, fortsätt tanka nu da!
www.samyprod.com
samy, om du vill mig något i framtiden tycker jag att du ska ringa mig. Det är väl jävligt fegt att skriva en massa skit till mig på whoa och sen blocka mig?
Samy - Jag vill tyvärr inte ha några meddelanden av dej och definitivt inte i mina trådar så snälla sluta skriva här och förstöra tråden.. Men för att du ska få lite inblick i det hela, jag blockade dig först sen skrev jag till dej eftersom jag tycker det är dagisnivå på dej att skriva till min lillasyster å muppa dej... men visst ge mej nummer så kan jag ring?
www.samyprod.com
Hur ska jag kunna ge dig nummer om du blockat mig? skicka ditt nummer i ett meddelande så ringer jag dig
admin får gärna rensa lite onödiga inlägg här =)
www.samyprod.com
skönt flow! texten från hjärtat.. mixningen kunde varit djupare! Frida var helt okej:D Peace
UNG