Pelle , Toffy ( Släkten är Värre ) - Bureåmålet viktor
Wazzup whoa! Låten Här kommer en diss till viktor asserud, Lyssna och säg vad som tycks. Låten
ville bara påpeka att jag var ironisk
Pelle: du blir bara bättre och bättre för varje låt som släpps, Flowet sitter på plats och texten strimlar. ett stort hot för whoa ;)Toffe: bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Flowade bra och texten var bra. forsätt så, så kommer du uppot.Annat: Låten var skönt och kommer miska den där tönten. PeeEeeAaaCccEee!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Okeeey tack :))) Måste bara tilläga att , Det är Toffy som kör först . han med mörkare röst =)) Hade.
Absolut bäst a jag har hört från dig kiiijna! :) Kom med mera nu då? Toffy, aldrig hört dig förr med tyckte att det funkade! :)Pelle diggades! :) Pöös! Over´n Out!
//Jag vinner ronden med roland som vittne...
Pelle(DOPERAPPAH): Du lägger det soft som vanligt, texten och flowet var grymt!!Toffemannen: Lätt bästa låten hittills från din sida, flowade på jävligt bra, och som vanligt förnedrar du dina beefoffer ;)Övrigt: Hahahahahhaha, du är knäckt asserud ;) Keep it up älsklingar, peace love and understanding :)
Norrland represent
Tack till folket som gillar . Nevamiz : Hög accapella? okej jag ska fixa det bara för din skull. Beatet är rikt desutom !
Hahahaha den va kul... men ni fick inte så mycket sagt ... :( ursäkta... men alltså... jag är fet ful och äcklig.. ?! jag säger det som i typ varje track jag gjort ?!?! :) sen vem fan är pelle_pelle ?? =) akta jag kastar plusmenyer på er !!! och kastar min keps på sne som oddjob :)
www.myspace.com/arudde
Detta var inge vidare tycker jag. Hört asserud lägga betydligt bättre grejjer.
http://www.lospalindromas.com
hahaa nu äre beeef ;)
pelle detta la du fett ! :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Haha det har de varit länge =D Tomkar , Tack =)
HAHAHAAH! Fick nyss veta att Asserud ringde min goda vän Toffy och sa att han har "patetisk röst , flyter dåligt , och är sämst ". Tänkte bara låta alla få veta hur patetisk HAN är. Han skulle svara åxå. Trevligt , tåspetsen börjar darra !
pelle... jag sa... HAN HAR JOBBIG RÖST !! haha flyter dåligt och sämst sa jag inte,, jag sa att om ajg orkar svara gör jag det, och det är inte beef vem harfått för sig det ?? :) haha jag vet inte vad jag ska svara på ? "punschlinesen" som va jaa... jag blev ledsen.. men alltså... jaa.. hahaha jag är abra victor asserud... iafdet jag är döpt till :) men joo jag blev jätte knäckt ska skära mig på rakblad nu !! pelle_pelle söker beef och har inget at säga.. dissa nu ludd om du stör dig på honom så jävla mycket.. ska jag befa ska det va av en anleding :] // Nalle Puh.. btw.. vaför säger ni saker ajg säger i varje låt ajg gjort ?? typ att ajg är tjock äcklig dum huvudet och säms t???
www.myspace.com/arudde
Tack alla för kritik guys.. hehe.. Tack Oggstar ;)Schizo å mad-Ad .. Tack så mkt :] HAHA.. Ojaa!! Whoa beef på G.. synd bara att vi inte möter någon riktig rappare ;)
5 fingrar, 4 chanser
det tycke rjag med.. ni är ju äkta inte ja heller :( och den dagen jag dissar någon på whoa som ajg inte ens vet vem det är.. jamen toffe vet ja vem det är.. mn whatever ahr inget att sägaom honom tycker bara att detta va.. jaa småkul.. det är ju roligt... har man hatare har man fans.. haha så lycka till med, vad du nu gör pelle, och toffe lär jag väll träffa.. på msn säkert.. du kanske ska bjuda in till mig en "PCW" på "CS" igen, jag hade de inte på datorn det hade du ?? =) haha / DE FETASTE NALLE PUHN ! btw.. när har ajg bråkat med er ? =)
www.myspace.com/arudde
Du snygging , " Har inget att säga om honom" , haha så där lät det inte när du ville dissa han . WIIIERD! . Jag vet visst vem du är . för jag är djävulen själv. skådar allt som är dåligt!
haha!!! ;) Asserudde maddafakka! ;) palla börja tjaffsa här i tråden nu.. en idé: skriv på svaret istället för att skriva här ör jag tror att du behöver lägga ne rlite tid på den ska du veta ;)
5 fingrar, 4 chanser
jag ville inte dissa honom ? han ville starta "beef" med mig :) pelle? börja jobba på din "karriär" istället.. whoa beef.. please.. aja svarar väll då.. fast jag inte ahr tid // Ärkepedofilen även kallad Nalle Puh, PELLE DÖDA MIG :]
www.myspace.com/arudde
JAG HAR EN KNIV !!!!!! PASSAREJ ASSÅ DU VET INTE ASSÅ .DU FATTAR INTE ASSÅ VEM DU JIDDRAR MED ASSÅ
yeah coolt..
www.myspace.com/arudde
det va din röst pelle btw !
www.myspace.com/arudde
Chill mannen, men ta dit snuskiga prat och gå från tråden. skriv i gb om du vill nå mer. Du behöver inte säga mer här. säg allt i din feta disslåt tillbaks som jag fruktar av hela tåspetsen som sagt.
Toffy : Tror att det är första låten jag hör med dig Soft gjort av dig iaf :) Pelle : Som vanligt =) Grabben ni dissar borde äta mer skräpmat och pröva sätta sig på er , Enda sättet han kanske vinner låter det som :)
haha :] jag är snuskig :]
www.myspace.com/arudde
hahaha sköön diss i like it bitchess ni äter upp han !! shit määin Pelle love your style man dvd ! ;) Toffy: bästa jag hört med dig fortsätt såhär peeeys !! VILL HA ETT SVAR NU
chasse dyker upp som döda fiskar
Skön mixxning btw ! vars är den inspelad ?
chasse dyker upp som döda fiskar
Chasse och WirrWied: Tack så jätte mkt grabbar.. skönt å höra.. =) piiZ
5 fingrar, 4 chanser
inspelad hos släktingen själv ;)
5 fingrar, 4 chanser
förklara mer Sweety
5 fingrar, 4 chanser
Tack WirreWied , Chasse : Thäänks. Hos mig var det =) Sweety , explain? söt du var på kortet (A)
Asså att ens folk orkar nämna mig i sina keffa dissar alltså, men visst det är coolt .. yo!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
haha.. Ludde :] förlåt blev du lessen? :]
5 fingrar, 4 chanser
Ops känsligt ämnde ludde? :(
Haha, visst skämtar ni .. vore en sak om ni skrev fakta men to bad grabbar :/
www.myspace.com/WenMec
nu måste du förklara idg ludde?
5 fingrar, 4 chanser
Hörde bara att jag snackar om att röka på hela tiden fast jag aldrig ens provat .. spela inte hårda.
www.myspace.com/WenMec
Visst ludde , men det var faktist fakta annars skulle jag inte sagt nått =) fråga din kompis som läker fast inga namn nämna :)
men de med röka var ju åt Victor ju?
5 fingrar, 4 chanser
nae ja skojja ba.. kan inte ljuga.. de va åt ludde :]
5 fingrar, 4 chanser
soft :) .. och vadå Luddes kompis på vår skiva? eller vad fan ni säger .. det var ett jävla tjat om mig haha.. vad är ni ute efter? =)
www.myspace.com/WenMec
hehe.. men Ludde du måste ju inse att du är förebilden för alla vi unga rappare kring skellefteå så SÅKLART måste vi ju nämna ditt namn för då är vi ju coola :]
5 fingrar, 4 chanser
WOOOORD . Palla tjaffsa mera .
cu
www.myspace.com/WenMec
men säg hellre vad du tkr om låten flowmässigt och text å röster osv.. kan du väl göra ludde? =)
5 fingrar, 4 chanser
de här va fan fett grabbar :D har inte mkt att säga, Pelle: Du vet redan va ja tkr , du la de soft som vanligt ;) Toffe: Första ja hört me dig , men de var fett soft ;D Haha , älskar snacket i slutet =) btw, Ludde det var inte mer än rätt. har oxå hört nått liknande om dig :) Peace!!
www.myspace.com/WenMec
här hade visst helvettet tagit rum ;)