Sbäss -- Kvällssesion

Vår Hiphop - Audio & Video

Sbäss -- Kvällssesion

Spelade in lite häromkvällen.....Blev en vers typ.

Lyssna, titta eller vad som helst här 

eller här

Sbäss-- Kvällssesion

pajse

Snäppet bättre än s. s.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Den e myyysig =) bra jobbat. peys

skön låt att somna till:) bra jobbat. peace

Beatet rätt skönt!!! Rimmen är hel nice, hela texten är najs faktiskt!
Flowet och rösten diggas ej!
trött på allt skitsnack och glappande käftar
Det finns inget som är äkta!

Tråkigt att du inte tyckte om min röst Remz
..jag får väl opperera om den..hehe..ne, men jag testade att göra något annorlunda..jävligt slapp låt blev det iallafall..och det var meningen..hehe

Snäppet bättre än s. s.
No no! This doesnt deserve to die

aasså ta inte illa upp så mannen! jag diggar inte bara ditt flow så! du låter så sömnig i rösten och kickar de utan inlevelse! Lär dig aggresivitet av din bror så kommer de nästa du släpper bli fetare tro mig! peace mannen
sköön session!
ska jag slå på när jag ska gå o lägga mig o drömma sött:D
Blame It On Bruno
Remz: Klart jag inte tar illa upp..hehe, men tanken med låten var att göra något riktigt lugnt,"sömnigt"..kanske dock blev lite för lamt..men men..man lever för att lära...håller på med en del nytt med stefan nu som kan bli klart snart..dock med ett helt annat stuk, hoppas den gillas mer..hälsa Zlatan förresten =)..     

Bruno: du är en sann vän..kanske ska spela låten för welle så han sover mer än 2 timmar per natt...haha..

pejs
Snäppet bättre än s. s.
Haha :D
Remz: Sbäss har inget att lära från mig :P Men jag tackar!

Keep on writing

Peys

du gör vacker musik brother;)
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
jag har inte testat att somna till den än, men när du säger de så ska jag testa de..

sköön, mera :D
bränt barn har många namn
Fredde, Låten är en riktig sköönhet , Finns ett hemligt budskap som inte många ser, kanske drf dom klagar, Flowet är på topp . Alla känner nog igen sig i låten. Men nu börjar kl närma sig 7, måste träna  peyz
Die Moothafookaz !
hehe..och vad är det hemliga budskap som du ser, men ingen annan, inte ens jag :) ?

jag älskar er alla..speciellt welle..hans ser så god och ätbar ut
Snäppet bättre än s. s.

tack för den fredrik

Även Hitler tog kodein, så varför tveka?

den är bra fredrik.. riktigt finifininifinifin..

frid

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FreddieTheMassacer: Att det är inte värdelöst att va ensam, man klarar sig alltid. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge . Känns det som iaf ? eller ? aa .. Peyz
Die Moothafookaz !
djuupt!!!!
Blame It On Bruno
Aaa ja ska hälsa zlatan fredrik! stefan svikare! :)