Mr-B - Som Nu Fast Då
En ny låt som min vän/bror kicka in igår!Låten Text/Rap: Mr-B Beat: Crazy Strings gjort av Trubbel för Lillhäxan Och Stumpen Productions Mixning: Trubbel Med lite hjälp av Mr-BHoppas Att Ni Diggar!!! Å droppa en komentar!!!
www.swewave.com
Måste man hålla på och bli medlem på soundclick eller?
Anfall är bästa försvar
nä de tror jag inte
www.swewave.com
sorry jag gjorde fel... här e en länk som fungerar->
Låten
www.swewave.com
Lyssna och ge Konstruktiv kretik.. Texten betyder mycket för mig.... //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Jag har kallat mig så här i typ 5-6 år. e liksom jag så sluta tjaffsa som de.... //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Hej min vän, ska lyssna ikväll/inatt å skriver en utformlig verdering imorn till kaffet och gröten !! kramiz
HeHe fredric det e bra de schompiz
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Oj då här va inte en jävel intresserad. hmm tråkigt....
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Så nu har jag lyssnat igår kväll, inatt och imorse.. När jag hörde beaten första gången tyckte jag den va jobbig typ.. men nu tycker jag den e svin skön.. med din rapp på den, detta är fan bra.. visst det är inte mycket avancerade rimm men.. Jag tycker det hörs att det kommer från ditt hjärta.. du har nåt så ruskigt skönt i detta röstläge som jag tycker e svin skönt att lyssna på.. Det enda som jag saknar är antingen "sång" eller nånting som händer i refrängen, den känns lite tråkig men samtidigt den e RAK & Naken..så Hm... det funkar men skulle vilja ha lite mer tryck i den allafall på nåt sätt, och massa mer reverb !!! Texten e grymt bra tycker jag.. och inlevelsen e briljant !!! Propps till Krille för grym mixning.. och fet beat kram schompisen..
Fredric tackar grymt att du tog dig tid... De kommer komma mer från mig/oss. och då komme de bli bättre.. denna kändes inte 100% för mig.. Sen rimmen du känner mig. jag lägger vikt på kärlek och kännsla till låten musiken.. folk fokuserar för mycket på slutrim och glömmer. budskapet och kännslan... jag sysslar med sånan hiphop att det är kännslan och helheten som e viktig och inte slut rimmen. men förstår va du menar.. men du känner mig du vet hur jag tänker... tack för allt schompizem //banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
aaa exakt kompis.. men jag ville att du skulle få säga det.. jag vet att det är så.. å jag tycker oxå att kärlek till musiken ska övervinna avancerade texter å sånt :)
Fredric aa hänger me... får se om andra gillar dennn...... peaze schompiz
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Gillar den :) Och din röst är skön som fan. Men jag hade önskat lite förändring på refen. Typ sång elr något sånt. Nu låter det mera som att den tillhör verserna. Annars är de skitbra :) Peace / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Marre tackar och bockar...
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Hej Mats! Har lyssnat på låten ett antal gånger nu å här kommer vad jag tycker! Beat: Känns väldigt väl producerat, gillar stringsen väldigt mycket, trummorna va också grymt sköna...Fett! +++++ Text: I såna här låtar tycker inte jag att man ska fixera sig vid rimmen... huvudsaken är att man får fram det man vill ha sagt, och det lyckas du otroligt bra med. Väldigt känslosam text! Den känns väl arbetad! ++++ Delivery: Mycket bra utfört, man hör verkligen att du menar varenda ord som kommer ut ur din mun. Känslan finns där å den känner jag starkt. Din röst gör sig väldigt bra på såna här låtar! +++++ Flow: Som vanligt så är det bra, känns dock som att du är liiite stressad på visa rader men absolut inget att hänga upp sig på. Du har ett annorlunda flow Mats och det gillar jag skarpt, första gången jag hörde dig så va jag tveksam till just flowet men efter att ha lyssnat på dig mycket så blommad ditt flow ut till nått jag verkligen tycker om.. ++++ Mixning: Mycket bra, håller dock med Fredric om refrängen... den känns lite tom, men helt klart lyssningsbar! +++ o en halv Slutsummering: Låten i sin helhet är mycket bra! Den känns väl arbetat å genomtänkt. Din delivery och beatet gör denna låt till en som jag kommer lyssna på mycket! ++++ Måste bara få skriva vilket jävla arbete det var att kommentera denna låt... Det började med att jag för cirka en halvtimme sen satte mig ner å skrev en väldigt lång kritk lista om låten, MEN klantig som jag e så råkar jag trycka på "uppdatera" så allt försvinner. happ tänkte jag och började om, skrev en ännu längre lista, men tro det eller ej.... datan stängs av, jag bryter ihop i 5 minuter hämtar nya krafter, men då får jag inte igång internet... efter 5 omstarter å sju flygande bokstavsknappar på tangentbordet på datan så kommer jag in. Så nu har jag fått sagt mitt.. hoppas det duger å du blir nöjd med vad jag tycker :) PS Har ALDRIG skrivit såhär mycket om en låt förut så känn dig speciell min egna "lilla" big mac ;) DS
Planet 80!
Ant3: Shit vilken kretik*ler* Asså jag e hedrad för allt du skrivit blir glad över de.. fatta hur mycket det betyder att du skriver.... otroligt härligt att du diggar. ska även tänka på de du sagt... åter igfen tack mitt happymeal shompizar fore life hehehe*host*gay*host*
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
okej.. fick denna igår men han bara lyssna igeom den någon gång då så tänkte att jag väntade till idag så jag kunde lyssna igenom den några ggr till och vill bara säga att den blir faktiskt bättre för varje gång jag lyssant :) flowet: du har en speciellt flow och jag diggar det, tkr du flowar igenom hela låten bra, jag diggar de helt enkelt! delivery: jag tkr det är rätt nice, man känner det du säger och förstår det du säger i texten bra.. så det var nice.. inte mkt mer än att säga att det var riktigt bra. texten: ja inte speciellt avancerade rim och så men håller helt med dej, skriver man me känsla och verkligen tänker igenom raderna och menar det man säger så behövs det inte, känslan och kärleken till musiken anser jag e viktigare.. men så jag diggar texten oxå :) Mixning: jag digagr mixningen, det får fram ett bra ljud och det låter cleant bra bra! beatet: beatet e riktigt fett, jag vet inte om det tagit länge att göra men känns som det verkligen är väl gjort och det är riktigt bra! övriga tankar: som någon nämnt där över så tkr jag de oxå skulle kanske vart skönare me nått sång aktigt elr något liknande i reffrängen, första gångerna jag hörde trodde jag de tillhörde versen liksom.. men ju mer jag lyssanr så blir det ändå bättre men skulle gärna velat se nått mer livligt i reffrängen, den e lite tom.. den e absolut inte dålig utan den e bra men saknar något mer i den liksom.. för övrigt i låten tkr jag allt flyter på och det e nice. fred & kärlek! //durlind
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatet var skönt som fan till att börja med texten var mycket bra innehållsmässigt men lite klen rimmässigt. flowet var skönt, men på tok för hackigt på reffen. mixningen över låten var bra. reffen kunde varit bättre men den va ok. rösten var tuff denna sparas, för att innehållet är intressant och att det är en välproducerad bra låt
Johnny Tackar... de där med reffen meningen att den skulle hacka.. men de kanske bara va jag sm tyckte de skulle vara fint*ler* Durlind tack till dig me....
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
nice kritik!! kul att folk tar sig tid å skriva utförligt om vad dom tycker!! själv diggar jag låten som fan!!! Orden i Mats text känns!! å för mig e det det viktigaste i en bra låt. Sen får jag väll tacka för all bra kritik om min mixning! Trubbel
www.swewave.com
Skulle bara säga att beatet ligger uppe som freebeat!! om det fins nån annan som e sugen på å kicka på det trubbel
www.swewave.com
Trofast.. Värmer. schompiz(du är nu intagen i schompiz sällskapet*haha* Det värmer som fan ska du veta...... härligt grabben... texten betyder mycket... Jag e ju en sån rappare som igentligen skiter i om rimmen ligger snyggt eller inte. jag lägger vikt på kärleken till de man gör och kännslan... rimmen bryr sig bara inåtvända rimkåta hiphopare om.. svensson bryr sig inte. dom vill ha helhet.. och jag diggar att lägga kännla och skita i rimmen...... men tack grabben för att du diggade detta... peaze Schompiz //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
beatet har trubbel lyckats me.. o du me TEXTEN har lysnat mer på den o den fastnar på hjärnan:) en riktigt skön låt diggar den här me dig för de e så mycke mats i den.. sköna rim nice flow.. altid kört ditt eget o de viktigaste e att man lyssnar o känner igen dig i låten. mixningen e bra allt e bra enligt mig:) reffen tyckte ja va konstig till en början men efter ett par gånger bara bra de här e mats rakt igenom o de diggar ja DE E GRANT BANDITEN piz upp för nån som vet va de handlar om
genuis moves
Miiichael P18 Tack som fasen de värmer lillebrodern*hehe* Du har rätt det e Mats i den. jag kör min grej. har jag ju alltid gjort... e inte som alla andra och det e ju tur de.... tack igen mike..... //banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Upp engång till?
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
diggar låten soft röst o stil på låten
Get MAD and change
Pajja Tackar så mycket......
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
jag gillar detta som jag gillar falukorv, spenat och stekt potatis till frukost! i normala fall skulle jag inte äta det men just idag va d faktiskt gott.. inte då menat att jag en annan dag inte skulle gilla för det skulle jag, en annan dag skulle d va som fläskfilé.. det är bra för att det är du, svårt o vara kritisk när jag e kär i dig... men lite kritik kan få: d va inte d bästa du lagt men bra e d! diggar er stil d vet ni.. 24:a lät bra! fast 26:e bättre kanske? på min födelsedag! grym present! fast d står att jag redan e 24!!! whoa ljuger :( jag hoppas snuset räcker.. Aj Lav Jo...
www.magnusrytterstam.se
Mange jag ska börja med å säga tack. sen ska jag börja med att säga snälla sök HJÄLP*skratt* Du kommer på en armarna låsta på ryggen tröja av mig i föddelsedags pressent.... du e så skruvad men fan va jag älskar dig... hahahah*host*GAY*host* Jag kör min egen stil kommer alltid göra... jag e som picasso man förstår nog mig inte förens jag e död..... pussa ///Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
uuuuuuuuupp... haha ja mats du är som picasso, eller snarare EN picasso.. vacker endast för dom som förstår med drag så fina att penseln måste ha tappats av den vackraste ängeln och fallit ner i händerna på gud när han en vanlig dag bara *lalala jag går runt i stan och kollar läget, oh en korvkiosk jag tror jag tar mig en korv. -En korv med bröd tack, utan senap. Nej nu tror jag att jag går och klättrar i ett träd, lalala, jag sitter i mitt träd. Nej nu ska jag hem* iungefär så... får JAG bli sentimental för en stund?Jag vill ligga med dig! KRAM!
www.magnusrytterstam.se
Jag vet inte om ditt lilla inlägg hjälper mig eller puttar omkull mig men fan va gullit skrivet, fattar hälften men det blir säkert bra... å de där med att ligga med mig hmmm oki da har du en tjugilapp? puss
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>