tack så mycket. skitkul att höra! : )
tycker inte alls om att göra detta. men fler kommentarer måste det kunna bli! så det får bli ett UPP! :\
Nisse Som alla säger har du bra text, flowet är rikigt bra rikigt soft beat till texten, reffen var lite så konstig gillades inte men bra gjort =)Tedi Förståg inte texten helt och hållet den är lite hit och dit, tycker flowet är nice här också, rikigt soft röst Båda har gjort ett bra jobb =)
Don't!
Mitchy P7 Tack så mycket : ) men jag förstår inte vad det är du inte förstår bara?
Tedi Så vi kan vara mor och dotter som förut och vara med varann// det var nog allt.. komentera nog lite fel.. du skulle kunna förklara de =)
Don't!
För dom som inte förstår låten (vilket somliga missförstått) , låten är upplagd som en dialog mellan en dotter och hennes missfunktionella mamma, handlar inte om mig och ted asså.. men soft att du gilla iaf;) !
Producent
2006-10-23 14:42
Det jag inte gilla med refrängen är att det låter som den är inspelad i flera klipp.. Annars var det väl inget större fel på den förutom att ja hört mycket fetare refränger av dig nisse :)
Hoose_CmaCrew : hehe tack så mkt! :DDawell : Hehe okej, kul o höra:) vilka låtar har du hört då? päjz
tack tack! : ) nisse, inte i tråden. det får han skriva till dig i gästboken eller något.
nedladdad 322 ggr , och endast cirka 60 kommentarer:O ? dåligt .. :/
håller med! bjud till lite nu då! : D
aja det e tur att vi har varandra iaf teddan! hahah här ere bara torrfitter;D
tråkigt att inte fler skriver :\
När du säger då så förstår jag =)
Don't!
Tycker folk borde lägga en lätt kommentar som "bra" iallafall..det värmer väll? låten är sjukt bra..
jo, det är tråkigt när folk inte skriver nånting. men så e det
Ah..Ted & Nisse,tidigare låtar man kan hitta med er?kan ni länga eller dylikt?? ciao
kan adda våra msn, och även gå in på www.frizon.info! (sök efter Tedi) päjz!
Okej, tack för alla som tagit sin tid o kommenterat iaf! verkade som det flesta digga låten :) peace!
fett, verkligen värt att tanka gott folk=)
yeah upp for Ted & nisse!
kan nog nästan ta bort tråden nu tror jag? om någon admin ser detta så...
Jepp antagligen :P Men välkommet att fortsätta tanka folk;) pzzz
jävligt skönt intro, skön reff, asbra text =)
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
tack tack! :D komigen då kasnke kan blåsa liv i den här tråden igen :P
Bästa jag har hört från dig tedi!! :)
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Ät-skit-snabbt : Jag (nisse) e 91a asså 15 år och ted är 90a (16 år) ;)
Satt och lyssna på den här, och den är fet jväla bra:D grym!! UPP:D
Promotor
2006-12-19 05:57
Vet att tråden är gammal och sådär, men fan jag vill ha denna låten!! Nån som kan slänga upp den igen!?!?
haha kul att denna tråden forf lever :) , men fan kolla in min nya tråd oxå.. TnA & Nisse - R.I.P Tanka hem och Kommentera! , cirka 450 downloads och 20 comments.. dåligt.. =(
För dom som inte förstår låten (vilket somliga missförstått) , låten är upplagd som en dialog mellan en dotter och hennes missfunktionella mamma, handlar inte om mig och ted asså..
TnA & Nisse - R.I.P Tanka o kommentera!!! nyare tråd än den hära hehe
Aki glömde byta ut 'mig' mot Nils. eftersom han kopierade de nisse hade skrivit i den tidagare låten. å skit i den här tråden nu, å börja kommentera den nya ist. TnA & Nisse - R.I.P. :)
exakt, men men kolla förbi våran min nya tråd ist.. ;)