Kanonbra(TomKar) & knAs Netplay
hejhej.. vi har jobbat hela helgen på våran "Netplay". själv så tycker vi att det har gott bra. och att det blev bra!.Kanonbra & knAs - Sluta snacka skit Vers1: Kanonbra (TomKar) vers2: knAsKanonbra & knAs - Våra uppfattningar Vers1: Kanonbra (TomKar) vers2: knAsKanonbra & knAs - Blandade rader Vers1: Kanonbra (TomKar) vers2: knAs läs "readme" dokumentet , där finns fakta om beaten och mixxning osv.Njut för här är Kanonbra & knAs Netplay http://www.speedyshare.com/495698369.html
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Jorå , måste bara tillägga att jag är fett förkyld! ;/
Just laddat hem credz kommer ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
okej tack :)
Lät väll allright , måste då påpeka att din kvalite på låtarna har blivit bra som fan tomkar . mkt bättre än förut . Kan inte klaga på nån låt, tomkar nice , knas likaså . det tar sig :)
TACK ! :)
Jorå fett soft. diggade mest Våra uppfattnigar den va grym tight.. TomKar la det snyggast i Våra uppfattningar. knAs VAR FETT i Blande rader !. i helhet va det fett nice bra gjort.
http://www.znapmusic.com/myntah/
Du är jämt sjuk du kn4s din sopa =)
Härligt grappar , Tomkar eller Kanonbra vad jag nu ska kalla dig fett som fan bästa du droppat nånsin ;) knAz <3 din röst , flow osv, tkr inte det hörs att du är förkyld? :O menmen bra som fan! Keep it upp grabbar ;P
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
tack munter , vikkee hahaha :>
Macy : THX MANNEN klappahänderna : okej tack ja0^
xeed : tack !!
Tack som fan alla! :) kul att ni gillar =) Vikkee: Mjo , inte så mkt att göra åt de
jaaaa, va ska man säga!!?? de är är helt enkel som BÄSTA låtarna ni har gjort!! Tkr är ni är så jävla sköön i alla 3 låtarna knAs: broshan du är juh helt jävla sjuk på att rappa!! Kanonbra: du har åxå blivit mkt bättre än va du var förut Keeep it up booyz!! PEACE!!!
ajjtz0r: Tack som fan!! ;D de värmer som fan att höra ska du veta ;) Kul att du gillar de :) Peace and love broder!
fett bra runkabeats :D dvs lugna å sköna =) jag tycker ni ligger på medel, men ni har klivit fram, speciellt knas.. du har mer sällsynta texter nu.. vilket tomas tha fuckface måste jobba på :D men ni kliver framåt, men fortfarande från malmö till kiruna kvar.
Ajjtzor och alla tack !!
vikkee ahha aight
Vikkee: haha ;) thäänks mään! pz
;)
Helt okey;D knAs lägger det skönt som fan :) Tomkar var också skön
tack walle bruschan
soft grabbar....ditt bästa här tomkar andra snubben hade soft röst keep it up peace!
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
okej tack mannen !!
Fy fan va fett.. jag tycker iaf att Våra uppfattningar är bäst ;O
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Liraan: Thäänks mäjn =) peyz! Walle89: Tack som fan babe ;D peace&love Tack ni som gillar :) Peace!
tack latoniic!! det värmer allihopa
tack somfan grabbar !
Woow, Tomkar is realy hot, knas to.. Nämen asså grabbar det lät ju kung ;) Fortsätt så här... Peace!
hmm ja knas lägger de nice:) tomkar du har inte riktigt samma skräniga röst längre å ditt flow e bättre..så good work guys:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tack somfan alla ;)
Bra låtar grabbar. tomkars bästa låtar iallafall tycker jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej , tackar somfan !
fett softa låtar allså
Get MAD and change
tack tack :)
yeah, funka för fulla muggar asså! mkt bättre än många lodisar på den här sidan ..
Fett najs från er båda grabbar :) keep it up! peace and love!
tack somfan:>
Tack som fan , de värmer broh =) Peace&love!
kn4s, förvånande vill jag lova.. Riktigt nice där =D .. Tomkar aa rätt bra du också.. Men kn4s riktigt fina texter och skön röst har du =) Tomkar försök att inte betona rrrr ljudet så mycket det blir konstigt ibland.. =p men detta fungerar vell., puss
okej, thx....
sköna låtar, knAs har skönaste rösten! bra jobbat killar! simo kommer bazzzzza er
haha :) , thx ! :)