Impuls feat Tay Tay Dat Dude - Tankar utan svar
Yo .. denna låten skulle egentligen ha varit med på min netplay som aldrig blev av pågrund av en datorkrach .. de flesta låtarna försvann å jag orkar inte spela om allt .. men här har ni en av dom iaf .. lägger upp de resterande låtar som inte försvann inom en snar framtid oxå .. btw .. mixing och beat av Tay .. hoppas den diggas .. pöjz!Länk
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Den är fet som fan ! riktigt skönt beat ! Bra jobbat! fred / L
det var rätt soft, nice beat!
Ey skön shitt.. men, motti, Ibland känns det lite off när det går först sakta för atts edan komma tre ord som ur en kulspruta, för att sedan gå ner igen.. om du fattar vad jag menar.. Tay lägger det najs, inte mcyket att klaga på.. Skön stämmning låten igenom, skönt beat med.. peace
Jag är jointen
Grymt beat .. Tay tay gör det riktigt tungt både verserna och reff.. Impuls var inte lika bra, men helt klart godkänd. peyz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
taytay gjorde reffen bra =) gillade bådas verser! beatet var rätt chill de me!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön låt.. fast ja hör knappt era röster :S
"I'm like you, I have no name"
riktigt tung låt, i helhet är den aiiiii som du brukar säga motti!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Motti hade riktigt skön känsla i den här! Förövrigt så var den riktigt bra.. Peace
Gillar den starkt! Ju mer man lyssnar, ju bättre blir den. Fortsätt så :) Peace
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Nice båda hade bra känsla i den här, tay va snäppet bättre! Keep it crack, AI!
Jag gillar detta, men jag gillar testet ni gjorde först bättre, vet inte om alla kommer vilja höra det nu men skillnaden är inte stor! upp
Ars amandi
Lite annorlunda beat .. gillar dock inte din röst :s annar ok
Eriksson1337 ftw!
tay tay!!! grymt flow och kan inte tröttna på din röst o dialekt, härlig stil som fan :) diggar impus sega flow som tvärt ökar och sedan åter går till ett segt tempo, du har en egen stil som jag gillar tjockt :) pzzzz
det "fikkan" påpeka om Impuls flow instämmer ja me.. riktigt skönt
fet låt !! upp ! tung taytay lägger det tung motti likaså ! keep it up ! pöjzzzzzzzzzz
sjukt skön diggas verkligen
Impuls Rikigt soft diggades väldigt mycket gillade också textenTay Tay Reffen Shit, tväär nice bra jobbat, i versen är det lite otydligt men annars Great Work keEp it uP
Don't!
Kan man göra annat än älska beatet? Tay Tay är ju grym alltid och likaså på den här. Impuls har ja aldrig hört förut men gillade det ja hörde, inte riiiiktigt samma klass som Tay men bra ändå. Keep this shit burnin'!
Tänkte bli gangster..
reffen var grym men motti var tyvärr inte lika grym ;/
Lägg upp texten :)
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
tay hade mega bra floow!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
länken funkar inte förmej längre:(
shit, länk funkar ej för mig :O
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Länken funkar ej för mig aså
HANINGE
Inte för mig heller så langa ny länk mayn
Fixxa länk!
http://www.lospalindromas.com
Den är grym! wtg Taytay och Motti ;D
www.slackerz.se
inte länken det är fel på det är speedyshare som fuckar nu. :/
www.slackerz.se
Yeee ... Tack för alla kommentarer, kul att den diggas! :) Btw, länken fungerar!
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
tygsta skiten som finns just nu :) Puss på er
vaaad! HTH Studios®
Jävligt skön låt i helhet. Tay är sjukt rapp i käften,shit, och du lägger det bra! keep it up! Implus hänger på ganska bra, good work ! keep it!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Taylor e helt galen på reffen asså :) Men båda la det nice. Tummen upp!
yeah det låter soft, impuls kunde lagt det bättre. för låga vocals?
Denna låt var fet som fan! så UPP!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAT TUNG! SKITBRA JOBBAT BÅDA
Tack!
www.ri-fa.nl ny netplay kommer snart..
"the bitchmade mixtape" .
/ Dat Dude
feeett skön låt.. as bra beat.. MvG Grappar ;)
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main