Döderz inc (Jayone & Loco Chaos ) - ful session.mp3 yo.. jag skulle egentligen hämta min studio här idag.. men det sluta med att vi skrev en snabb text.. mixningen står jag för, även om den e helt fuckad... i know.. men vafan, försök själv att mixa om du varken sovit elr ätit på 5 dar.. haha, svär på mamma-mustaschen att jag somnade medans jag mixade.. haha tvärkul... Fuckers, trcyk härEller Tryck Här om ni är gangstaz tryck häryo.... eller nåt sånt tufft!rapordning:jayonechaosjayonechaosjayonedöders inc, rök din spliffgå ner på golvet å rör dig viltjag är i byggnaded som dipset mufakadu ser mig på stan då shitet hustlasjag är endå killen du lever på segrar och spelar med o begår hedersmmord med och vill leka stor me du vet att jag vet att du är wigga som new york kepsaroch jag sjukt stark som snoop doggs femma koooooooasloco chaos, jag är ju ditt läkemedelvisst du kanske lär dig spelet, men jag är bäst på den här planeten(döders inc), ja nu har du kärat ner dig du borde sticka tillbaka till dit du kom från, om du tänker på säkerhetenjag är oskuldsfull som opium, nte bara stor i munjag är ju ordets kung, nordens kung, ja jordens kungsnor ditt guld, fast att jag har en hel skog med skunk och säger du emot, läxar jag upp dig som en skolkonssultjayonechaos och jayone är som greyhounds som racarracar så fade up för 2 grabbar som playar o säger att du och rapp inte går ihop som skejjta o glejjdaså hands up för jayone nu är det payback för dig aightproppsar coffan , skålar med coffanvi hånar och plockar mc när jag drar kola med coffan vi bara drogar och softar sholar en vodraför att sedan dra vidare o fixa stålar med coffankooooooooooooasdin stil är ute som platådojer, medans jag glider inoch slungar rim med samma slagkraft som atombombereller hashbongen, fuck that, jag röker gräs i kilovisni är ju skitemcees, men jag är bara en favorit i reprishalsar ur vattenflaskan, sedan ansa en hampa-plantaoch snackar du rappakalja blir du kastad till happarandavisst är jag underskattad... men slungar sparkar så ditt huvve krasharcruet samlas, kungen rappar å knullar alla,