I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ibancito - Trance Mix [Psychopathic]

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-10-31 17:51

Ibancito - Trance Mix [Psychopathic]

PSYCOOS MIIX.!! tanka o lyssna.. ja tog mina favorit delar av alla trance låtar ja har o gjorde en fet mix på alla.. använde programet virtual dj..
får orgasm av den asså.. vet att de inte passar in här. men ja skiteri ..
Peace.!

Ibancito - Dj Ibancito - Best Of Trance Mix

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Moderator

2006-10-31 18:13
HAHAHAHAHAHAHAHA!!

Skön du är brush!

Ska lyssna nu....

.... hahahhaahhahha tuuuuungt!!!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2006-10-31 18:19
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

TA BORTY DEN HÄR SKITEN
ADMIIIIIINS DET HÄR E INTE HIP HOP TA BORT DENNA TRÅD
REDARE DEN SEN SPOTTA IN DEN I PAPPERSKORGEN O SEN BANNAR NI HAN SOM SKAPADE TRÅDEN
HAN E ETT MONSTER FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!

2006-10-31 18:25

Perfektion : HAHA YEEAA BROSHAN! =D

blatte_rappare: billy du e avensjuk ba för att du inte kan vara dj.. jag e allt i ett. dj, breakare, rappare o klottrare.. jävla odjur som tänder på änglar..
ADMIN BANNA DEN DÄR SUPER NÖRDEN HAN TÄNDER PÅ ÄNGLAR

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2006-10-31 18:29
brushan sjklart tänder jag på änglar
varför trpru ja bazz din musha??

ajuste willy du e ingen dj du e ba en nörd vid datan o ett program brush jag e allt i ett studiotekniker han som bazz dig o din moder o massa annat

hahahha baraaaaaaaaa käääääääääärleeeeeeeeek brush

båg

2006-10-31 18:32
vi tar det i gästboken istället blatte_rappare.
håll er till låten jag la upp nu o inget mera tjaffs om att franci knullar änglar.. ja vet det är äckligt men han tänder på sånt.. jävla bög.

pEace.!

2006-10-31 18:35
hahhaha värsta seriös du e fan
hahaha kom da aa kom

2006-10-31 19:02
haha nej nej =D

2006-10-31 19:19
tack maanen =D
piiz..! =)

2006-11-01 15:11

upp.! =D

2006-11-02 02:38
upp lan

2007-05-06 14:36
JA E SÅÅ TUUUUUUUUUNG

2007-05-06 14:39

icke sa nicke

2007-05-06 15:34
nyy länk tack !???

2007-05-06 15:49
Ny länk :)
soundcloud.com/jerrones

2007-05-07 01:41

Shuuz.. back igen med en ny Trääck !
Uniqh & Ibancito Ft. Alvarez & Alexz - Shadows Of Pink
länk till tråden..!

Droppa en kommentar så eru Tuunng ! // Mvh Ibancito