Prån - Kär i kärleken
Alló... Här kommer nu en preview från våran netplay som Prån och jag jobbar med nu. Hoppas ni diggar detta och att ni kollar in kommande låtar. Inspelad i Tukhisgrottan. Beatet är alltså av mig och även mixning. Prån skriver och sjunger så grannt. Check it!Här finns tha länk
HenkO som proddat?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
ganska dumt att inte förstå det haha! aja naajs låt fan! jag gillar stilen! Henke du vet vad jag tycker om dina beats haha! sooft beat! faktiskt det låter glatt o posetivt! peeeeys man!
jag då? haha
Twelve Tribes of Israel
Prån P21 när jag skrev najs låt o jag gillar stilen menade jag naturligtvis ditt rap!
fasen va glad ja blir!
Twelve Tribes of Israel
nice! blir kul att höra netplayen :) frid.
fröken är fin!
Twelve Tribes of Israel
Lite reggaekänsla i den tycker jag, ja gillade den prån, den va soft!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
den va faktiskt ok.. brukar inte lyssna på whoarappers men aja. tycker att rösten skulle vara lite klarare för att orka lyssna flera gånger..
hej hej bra grejer här änna!
yee man big ups! vi får väll hooka på den där grejen snart
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
fet låt som fan refrängen var skitgrym o verserna me fast lite halvtråkiga :S diggar rösten! Henkos beat e så jävla grymma, ser fram imot denna netplay pz
shit va glad ja blir! netplayen kommer bli bomben om du frågar mig. alla beats är helt osamplade å går i denna stilen. Bless up å Flash it!
Twelve Tribes of Israel
sjukt bra blir bara mer och mer sugen på netplayen och går hela netplayen i denna stil lär det bli sjukt tight
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Sjuukt skön, längtar till din np! :D
Tankade den igår vid 9 tiden, och satt och lyssnade på den till klockan 3 :) Vilket betyder att den är tvärfet! Diggar stilen sjukt mkt! Din röst, ditt flow, dina texter och HenkOs beats är gryma :) Allt är grymt! Fortsätt så här! Längtar till Npn! :) Kommer bli tuung!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
skön låt :D
http://www.robini.se
va kul! tack alla! e jäkligt pepp på att lägga in en högre växel å få den klart! Bless up!
Twelve Tribes of Israel
nice prån... härligt med den här stilen av kärlekslåtar riktigt fett
Ensamma vargen
Cheeeaaaoo ! :). Låter najjs, upp upp upp !
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
LYSTRING!! idag, Tisdag så vore de kul om alla som läser detta slänger sig in på
VIBES46.COM och håller örona öppna efter denna låten.
Mellan 18-20 Flash it combatsound!
Twelve Tribes of Israel
nu gäller de, in å lyssna peeps!
Twelve Tribes of Israel
langa täxt män :)
wait a minute man..
texter kommer ploppa upp på hiphoptexter.com när ja skriver in dom på datan! så hade vi Radiodebut idag med för er som missa de! de va fett! Bless up!
Twelve Tribes of Israel
nån mer hade vart fett iaf.!
Twelve Tribes of Israel
hej jag e cp HAHAHAHAH!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
...?
Twelve Tribes of Israel
säger som henko!
Twelve Tribes of Israel
Go Prån it's you birthday.., or not! upp ändå för både musik o acapellan var feeet
stiiiiiiihiiihihihiiiiiiiiil och fason!
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
Faaan så fet;) creds mannen creds;)
Ta Mejj Inte På Allvar Ta Mejj På Kuken
skit najz låt :P
Är lika ond som billy the kid
Ärligt alltså, har aldrig hört dig förut :) och du brukar nästan aldirg första låten var så jävla bra man hör! men den här låten var fan riktigt sjyst alltså ;) Du har sjyst Rapstil! och lägger det snyggt... =) och Henke du mixar sjyst och dina beats är fan nästan alltid bra! :) Big UP!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
shit va glad ja blir! STORT tack!!
Twelve Tribes of Israel