länken funkar inte för mig =(
skumt :S ska fixa den !
Aii
Ne fan nu måste jag lägga ner med rappen :'(
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Har hört mycket bättre dissar. Och han som sjunger sist låter lite smyggay i rösten :(
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
"U WANNA HIT US" haha :P inte så bra, taskig på engelskan ocksån.. och den sista var riktigt dålig :P
Värd ett UPP! :D
Gillades inte! dåliga texter, inge skönt flow! Keep on!!
matutas, du har varit fetare. detta sög . och den andra va totalt cp. äcklig röst fan. gillade inte
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
soory matutas, den här va inge bra.. jobbig å lyssna på. keep it up man!
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
å vem fan varen andra pajasen? haha han lät förjävligt..
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
haha
Sista killen var ju pinsam!
UPP :D DE KOMMER ETT SVAR IDAG :D
_Ak4 P60 han är från piteå:p Jag har hört en låt du har gjort med han:D
hahahaha LOL
svar från mig angelica och lilla latonic ;) den du
Lägg upp ett svar då, La2nic? :)
Haha NER med denna:O Detta va INTE bra..Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
den kommer ikväll när den är färdig mixad :D
HAN BLIR KNULLAD I RÖVEN AV EN TJEJ :D
Okey, kung. Ser fram emot att lyssna på den :D
Omfg, Moget av contra ! DÖD ÅT CONTRA !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Nynge: DÖD ÅT DEJJ.. PASS PÅ DEJ BAJSPACKARE!!!
Vadå död åt mig ? Moget att lägga upp nån annans låt, ska fixa nån äcklig jävla låt med contra. lovar dig.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Hehe ska du dissa Contra?? Okej lycka till då om det va de du mena;)
Nynge Va äre med dig bruno? Sitter han brevid dig nu eller? Kan tänka mig de!
Peace im out!
hahahaha inge svar LOL
Gjort en låt? Vet inte om jag kallar det låt. Men session för väldigt länge sen. Och jo, det är pinsamt :)
L.O.L
jag och latonic kommer svara, och mannen kommer bli knullad av mig, en girl you know. mwhaha!
hahaha han våga inte ens försvara sitt eget forum :D
SVARET FINNS NU :D
haha sista killen e faan smyg bög xD hahaahaahaha
Förlåt :'(
vadå ? för jag inte tycker om contra. så måste jag väll få säga det. Och matutas satt inte bredvid mig. omfg, vad äre hära ? Så ni menar att ni BARA gjort bra låtar !?:) Hur bra var du tillexempel latonic när du gjorde teddybjörnen fredriksson !?
Nynge haha rappar du i den här låten eller? som matatus eller vad han heter jävla potatis, same shit! isånnafall så ta inte illa upp gubben för lixooooooooom ta kritiken och gå och sov sött sen, schmek
Jag lade upp den för jag ville att folk skulle höra den iochmed att jag tyckte l2nic diss skulle ha något att jäömföras med. Hitta nån sunkig låt med mig då bruno , jag skäms inte över att jag varit nybörjare . Om du dissar någon och sedan skäms över din egen låt kanske du är i fel bransch.. Hitta något KEFFT med mig , alla är barn i början , skulle knappast gråta. Förlåt om du tog illa upp över att jag la upp den men ser inget direkt fel med det. Och att du inte tycker om mig får du gärna göra :D Vad en kille 50 mil bort säger att han tycker om mig på internet är föga käsnligt !
Aii
FUCK LA2NIC
FUCK CONTRA
FUCK ALLA
Peace
Matutas vad håller du på med? du var mkt mkt fetare förut ..
hurmph..
haha den här låten va förut:D haha
Älska Contra!!!!!!:D:D Peace brow Love yaa;) HAHAHAHA
det är inte en ny låt. Varför lägga upp andras låt ? Om man tycker det är så jävla dålig, håll det för sig själv, Och A M C du är samma jävla person som contra är enligt mig, palla med er som totalt gör så folk ska bli nertryckt typ, Kanske låter lite töntigt nu men. Hur skulle det kännas om nån gjort så med dig ? är alla bra från början eller ? näe, knappast. Och nån låt gillar man inte att man gjort, och jag sa att du inte skulle skämmas över nån, för du borde skämmas över dig själv. så DÖD ÅT CONTRA !
Nynge Vare inte du som sa åt coffe och lägga upp en gammal låt med mig? tänkte bara att de va samma sak.. tänk på de först ;)OBS: MAN DÖDAR INGA HUNDAR =D