Magen - kaggendiss
Shooooo här har ni dissen till kaggen, som bara vill vara som mej jag blir så less på han han asså... aja här har ni dissen..http://www.speedyshare.com/706575471.html Här har ni texten också.. som jag skrev på 5 MINUTER. När jag börjar rappa blir det Kalabalik Jag är som Adrenalin Jag är som Amfetamin magen rappare cleant så varför snackar du skit? Och såklart ditt huvud gungar när ja Slaktar ett beat Är trött på vissa andra som ska Blanda sej i som Dom som bara e tuffa med sin Pappa bredvid jag är smygfet, det är väl ingen nyhet?! det här e Dunderlätt för magen han är Nummer 1 O kaggen Du ser ut som Snurresprätt med Underbett kaggen, du tror att du kan knulla mej. Men det går åt Helvete som magen på en hungerstrejk och du vill inte utmana magen på beef För ja smäller dej på käften som mohammed ali MAGEN... Jag är en Rappande don vito Jag är han som pröjsar din Mamma på postgiro Jag är Som al Capone - ha! Jag är lika gangster Beefa magen? Och jag äter dej med Kniv o gaffel Hoppas de diggas & att det kommer ett svar .
ps. spelade in med min nya mxl 990 mikrofon
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Tönt!
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Moderator
2006-11-20 20:38
hahaahhahhahah
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
haha wtf :P
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
hahahahahahahhahahhahaaha
HAHAHAHHAHA, du är lätt bättre än kaggen! INT osv
JAG HAR KIDNAPPAT DIN APA MONKEY
HAHAHAHAHAHA!! LÄTT DET BÄSTA JAG HAR HÖRT!!!!!! HOPPAS KAGGEN SVARAR FAST JAG TROR INTE HAN VÅGAR!!! FAAAN SÅ GRYM!!! :P
5 fingrar, 4 chanser
var rätt wack faktiskt.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Haha detta tog ju nästan Kaggen:P Tror ni ligger på samma nivå fan..Men en fråga vrf dissa du ha??:S
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
För att du vill få fame lr??
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Du baitar alltså kaggen i en diss till honom? hmm. känns seriöst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fag0t
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Grabbar har ni inte mera vett i skallen än att skriva "Hahahahahha".. Jag har dock inte lyssnat på låten än men tycker jag nu att den är keff så skriver jag ingen komentar heller... Vad är det för stil asså?
http://Soldjah.blogg.se/
Och alla whoianer, som tar allt seriöst. fattar du inte att grabben hade skit kul när han gjorde det här? Låt han ha kul, ingen borde ens bry sig.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
1. du suger hårt ! 2. du vill bara ha ett svar för du tycker det är coolt att nån som är bättre än dig nämner dig i sina låtar ! 3. du suger hårt ! 4. kul att du är hans fan också ! 5. kul att du kan skriva egen text ! 6. kul att du inte kan flyta ! behöver jag fortsätta ?
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Hahahhahaha snorunge :)
woootwoooot
haha!!!!!!!
mjaaaaaaaaaaaaaaaoopp!
Producent
2006-11-20 21:02
Omg, orka lägga upp sånna här låtar.. Seriöst.. Skaffa dig ett liv, kassing.
Lil_H..
rain du ska bra hålla käfen! har du hört dig jälv i mp3? låter ju som en kuksugande dvärg knullare! jävla tönt!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Bajta Lite från kaggens Text på dissen te asma.. elr what ?
My lyrics are weapons, and the microphone my battleground
haha det e första låten jag har gjort tror ni att den e seriös eller
Producent
2006-11-20 21:09
Madus hur Gammal är du? Hörs som om du är en 3 åring i låten iaf
Lil_H..
men det e ju för fan det som e meningen
är det ens värt att lyssna och skratta eller är den så dålig att man inte ens skrattar ?
Vilda Västern// Clark Kent//
du måste ha stort intresse för musik, din första låt och det är på din nyköpta mxl 990 mikrofon! fy vad du ljuger! jag hatar löngnare! speek the truth..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
vilken platt och hög vägg c(=
Jag har inte lyssnat än.. men VAFAN? Texten?? de e BARA rader från Kaggen... de e ju duktigt å baita hans rader från olika låtar, å samtidigt dissa HAN!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA!
jag köpte micken för 200spän
word på alla som skrivit nåt dåligt om dej... fan den sämsta jag hört, och ändra så det står 11 på din användare å inte 15.. för du kan fan inte va 15!
vilken platt och hög vägg c(=
det förklarar ju saken, rally är skojj! en begangnad bil skulle inte sitta fel! typ jag är är cp!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
toppen tucker du ljudet e dårligt eller
du är bra Magen (madus) vill du göra en låt med mig ? skriv i gästbok plz du e grymm som fan
chasse dyker upp som döda fiskar
haha vilken lirare. usch
www.slackerz.se
haha!! chasse!! du är gud! ^^
5 fingrar, 4 chanser
madus<jag skämtar inte du är kung får jag köpa clasohlsson micken av dig för 20 kr ?
DU hörru? MADUS Hade du väntat dej att folk skulle gilla de? HAHAHAHAHAHA, DU BAITA ALLT AV HAN DU DISSA! HAHAHAHA! FAN TILLOME SLUTET PÅ OUTROT:P HAHAHA!
hahahahah.. nä klockren :D börjar bli så trött på kaggen :D men detta fick mig att inte ge upp hoppet :D ahhaha nice ;)
hahaha jag e fan inte seriös
diggade uttalet på beefa " BEFFFFA" sergiost, det är eklikt
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
du är ingenting lillpitt l ämnar denna tråd holla
du madus fett med YOO på din visningsbild hoj
haha sluta hasse :D hahaa faan han skulle ju knulla upp kaggen :D hahaha :) faan bara lillungen drar is sig en 7:a whisky så då jävlar har han samma röst :P ahahaha