tack !
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
Riktigt tung, fin! Blir ledsen av den! Rip
Denna är tung.. det är sånt här som speglar det bästa hos hophopen.. Låtar som folk tillägnar en förlorad polare/familjemedlem osv, är oftast dom fetaste.. Jävligt najs gubbar.. R.I.P määyne.. Peeeys n Luuuuv
ritigt skön låt underbar, kände nt besmir , men en annan kille som omkom i samma olycka =/ R.I.P Spreed the love !
S-s-S-sHineybWooooI
Riktigt Skön Låt. Mannen låten var feet niec.Peace.R.I.P
Softa
Tack så mycket allihopa, det uppskattas !
Tungt. !!! Fint .. vet hur det känns att förlora en nära vän har förlorat en riktigt bra kompus för några månader sen:(
SunShine Reggae!.
Fin låt . Vila i frid checka min också Peace
soundcloud.com/jerrones
Sov inte på denna whoa.. upp!!! visa respekt och vördnad.. Peeeys igen gubbar.. määd fet låt..
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
mkt bra låt digga lush rader fett sköna! peace vila i frid!
Tack så mycket allihopa, de uppskattas som fan !
?
tack !
fler ?
Riktigt grym
/la mordidita aka en la cosita
:)
määän. UPP
Landskrona Skånes stolthet
Riktigt grymt... R.I.P man
Highfive anyone, anyone?
Tack
fler ?
Fin låt, nice ref. känns fel o fråga med vad hände?
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
R.i.P låten var skön som fan gav rusningar i kropne
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade nästan hoppats att en sån här småsak kunnat undvikits :/ båda på skånska o allt, he...du var min storebror, med ett stort hjärta tanken på att du inte finns gav mig stor smärta Låtens första vers. du var min AP-bror, grov bov, med stort hjärta att se din kista grävas ner gav mig stor smärta Rodde (AP) - Jag finns här med er nu Men fan, sak samma, ska inte sitta här som nån kärring. Ledsen ifall det tas så! och beklagar verkligen d som hänt.. fin gest av er grabbar o gö dehär! vila i frid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
story bakom det hela? mycket bra text..resten fall inte i min smak..men men..
grek
grymt djup inlevelse från er alla nä fint gjort blir fett rörd när jag lyssnar på den.. nä denna hammnar på mp3.. seen så sprids den med vindn. R.I.P
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Vila i frid, Riktigt bra låt plz !:)
myspace.com/herrolsson026
riktigt fin lååt R.I.P
riktigt fin lat, kanslorna finns dar samtidigt som ni uttrycker det pa ett bra satt!
Så jävla fin låt, får rysningar av den .. RIP
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
r.i.p shqipe!
Burn bitch cuse you suck!!!
bra grabbar fin låt faktist Rest in peace ta de lungt grabbar alla vi e på den vägen som leder till döden R.I.P R.I.P R.I.P
fan va skön =) diggish lush
Det är ju svårt att kommentera något som en "RIP" låt .. vet inte ens om man får ge det som gemene man brukar kalla "konstruktiv" kritik. Visst big up, synd att nån dör. Sjukt jobbigt topic, starkt att våga lägga nått om det. MEN shit vad gjort. Nu vill man inte vara den som är den men fanimej så e det bara.. Smör och Thug.. Bra flow.. Ni kan det men, ack. Jag må va cynikern i bunten men det ligger inte i mitt intresse att höra en "vacker" låt till om en sådan jävligt jobbig sak. Ken gjorde det med mamma och där är det fan svårt att göra något roligare av det. Advance gjorde det fint på skånska så det blir så där "smutsigt" men men .. bra produktion och väldigt "sött"-tragiskt.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
tung låt lush och alla grabbarna R.i.P Besmir
www.myspace.com/fresh4elements
riktigt fet låg grabbarRIP
B
Tack så jätte mycket !
Medan låten tankar vill jag säga att jag beklagar sorgen till er! :( jag vet hur d känns att förlora en och det är värkligen inte något man vill :'( RIP! )': ajj shit :( varför dör man när man är så ung asså :( första snubben (7Blades ) la d bra. men andra snubben (Abdul ) la d mkt bättre ajj shit va tragiskt d du sa var asså :( shit asså :( beklagar broder. tjedje snubben (Emilush ) la det facktist riktigt fint, flowmässigt. den som fick mig o känna mäst var Abdul. ajj shit!: d där med sista orden asså!. fyfan! :( beklagar asså!.
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Peace and love // Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
fin låt! diggade den helt!RIP
tack som fan allihopa
Beklagar sorgen! Riktigt tung låt fellas! R.I.P
A.P.A Clicken i ditt ansikte!