bästa videon som har lagts upp här :) piz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Å herre min skapare, jag har aldrig brytt mig om att lyssna på Lillen eller Patrick men det har ju inte undgått mig att dom figurerat omkring på whoa i olika sammanhang...men herregud vad är det är?
Visst rent tekniskt är dom säkert bland dom bättre av alla sk "whoa-rappare" men hela grejen är ju bara , NEJ NEJ NEJ. Vad ska det föreställa liksom? En sämre version av Bomfunk MCs hitlåt "Freestyler" eller nått försöka att flirta med bratkulturer? Skumpa hit och dit va fan.
Och den hela sammarbete med Basshunter? Är det ett sätt att rida på hans fame eller är ni vänner eller hur funkar det egentligen? Känns ju inte som att drömsammarbetet för rappare är Basshunter?
Nu kommer den dumma majoritet tro att jag är avundsjuka och bla bla och komma med kommentarer: Dom är bättre än dig Menige E, vem är du då bla bla mm. Men som jag skrev innan: Visst dom är säkerligen mycket bättre än mig rent rapmässigt på att leverar en låt det är inte det jag klagar på. Det är hela grejen som jag inte gillar någonstans, känns som lillen och patrick är whoas svar på Cascada eller nått...
Missförstå mig inte nu att jag vill spela "gangster" som tycker att alla hiphopvideos ska bestå av hårda killar med stora jackor som skriker fuck the police och rappar om hur hård och tuff deras uppväxt i slummen varit, tvärtom. Men som sagt detta var inte någon jag gillade alls.
senast för 3 månader sedan fanns det hat trådar med över 500 inlägg här på whoa mot basshunter, nu verkar alla tydligen gilla han för att han gjort en låt med whoa rappare ? äh kan inte säga att låten är bra, alltid gillat dig som fan lillen, men vette fan med det här. Själva videon var ju välproducerad som fan.. ZTV & MTV nu lr ? :(
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
hahaha! orka grina :D dåligt lite avundsjuka det luktar i den här tråden. det svider så mkt i fingrarna på er som skriver att det är en dålig låt/dålig video osv, fick ni chansen själva skulle ni ta den rakt av, ni är bara för jävla självgoda för att erkänna det, psykbarn. videon blir bättre för varje gång jag kollar på den, låten också :) som sagt: jävligt kul för er båda grabbar, speciellt för dig lillen , det här har du förtjänat! det är din tur att skina. pennybridge is about to rise!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja det är fan så jävla dickryders här... Alla säger sig hata basshunter men nu ä det visst inte så Verkar som basshunter snarare rider på Lillens fame !
Aii
techno rap.. fyfan va dåligt..
E basshunter datanörd?:P Hehe, men videon är niice. Big Up Lillen:D Vilket bolag är dt som signat dig? Sen sa ngn av mina polare att ni blivit sponsrade av Nike, sant? Nice såfall. P'z
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså. Jag kan inte ändra på någons åsikt eller något. Det är ju ba bra att folk skriver osv om videon. själv älskar jag den, och det där om att vi känner basshunter, det gör vi! vi har lärt känna honom genom den här låten. Men jag är bara glad över att ni har tagit er tid och kunnat skriva vad ni jsälv tycker om videon. Och skivbolaget säger att om ca en månad så kommer den ut på MTV & ZTV! Tack till alla som vågar stå för det ni tycker och tänker. // Lillen upp
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
superior_P
"hahaha! orka grina :D dåligt lite avundsjuka det luktar i den här tråden. det svider så mkt i fingrarna på er som skriver att det är en dålig låt/dålig video osv, fick ni chansen själva skulle ni ta den rakt av, ni är bara för jävla självgoda för att erkänna det, psykbarn. videon blir bättre för varje gång jag kollar på den, låten också :)"
Va fan det var ju exakt det här jag skrev om i mitt inlägg, vad va det där som du inte fattade??? Jag kan väl fan få tycka att det är en kass låt och video utan att vara avundsjuk, jag har ju redan skrivit vad jag tycker men du tycks ju inte fattade någoting överhuvudtaget...
Jävligt dålig låt..sån där jävla blipblop musik är ju bara för idioter i volvo bilar..kommer gå ut från "klubben" eller byta skiva på fester om denna kommer gång..inte avis på er..kul för er att ni får komma upp på mtv och ztv inte varje svensk 18åring som får det..men det skulle vart coolare om ni gjorde bra musik och inte technoo fjortis musik nä killar detta va inte bra ..
faty fat faty
Grabbar! Fan softa! alla kan inte gilla allt! Bara soft av dig Menige-E att du skrev som du kände! Det är ju förväntat att alla inte gillar allt! Ba kul att du skrev vad du kände för videon. Fred / Lillen
kan man få tag i låten någonstans?
fet fet. lillen upp! . :) basshunter armmoves e ju grymma hahahaha :P men fet party hit iaf ;)
seriöst oseriöst håll er till lunarstorm
Bra att du förstår min poäng Lillen, det är klart att alla inte kan tycka om allt. Lita på mig jag vet.
Vart kan man få tag på låten??
Biatch
Seriöst Sluta klaga på Låten eller Bashunter ni e fan bara fett Avundsjuka för att ni själva inte har fått den chansen o Spela in nått med En riktigt grym person som Basshunter. Lillen fick den o han tog den precis som dom flesta skulle ha gjort, iaf Jag :) Peace och UPP till denna Låt <3
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
"En riktigt grym person som Basshunter"..NEJ NEJ NEJ jag finner ingen ork att ens svara på det...suck.
nej...nej tack..usch..ungefär så känner jag..men det e ju bara för att jag e så avundsjuk..
"moet och champagne" moet är champagne
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Man kan väl förfan inte rappa till techno. det är äckligt tyskt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//Dj_Leon\\
kul med 18åringar som rappar om klubben och säger så originella och respektingivande saker som player och suga och svälja . snäll nån seriöst bland det mest pinsamma jag hört textmässigt,videomässigt . men det är inte det absolut sämsta flytet jag hört dock. Där finns det kanske något litet att komma med
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Så klart att alla vi på whoa ska va avundsjuka, hur många kommer få denna chansen Emil & Patrik fått.. inte många här tyvärr.. Bara inse..techno-rapp,club,dance whatever.. detta slår.. det är en hitt varesig ni vill eller inte Visst kan man tycka det är dåligt (smaksak) men va glada för deras skull istället för att hata !! Jag tycker den e svin grym allafall !! peace
Hahah go go go LILLEN! wurrup!
-fREDRiC-
Tala för dig själv angående avundsjukan. Ärligt talat nu vad är det för chans du snackar om, det är att få göra en låt/video med Basshunter, just det Basshunter. Det är ingen högt respekterar artist som gjort bra låtar. Bara för att det är "artister" som Basshunter som slår stort idag behöver det inte vara bra. Att folk ens talar öppet om att dom faktiskt tycker hans grejer är pinsamt.
Meninge-E - haha.. du kanske har missat att Lillen har skivkontrakt, det är den "chansen" jag snackar om.. och som jag sa klart folk ska tycka vad dom vill.. ciao
Moderator
2006-11-22 21:05
techno rap tycker ja låter jädrigt schysst och förresten han heter daddy dj :P... lillen detta är din väg till nåt stort så skit i resten ;) fan ja fick in en punch :O.. pussar"lillen" detta är din väg till nåt "stort" hehe
katastrof..
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Basshunter är utan tvekan av av Sveriges bästa deejays just nu. Jag hoppas verkligen att han kommer göra lite hårdare musik så man får höra honom på rejvfester för så jävla bra är den killen.
-fREDRiC- det här är en kille som vet vad han snackar om..., det är precis den här sorten som går hem till alla små barn o fjortisar så why not liksom! det räcker med en sån här låt o man får sån jävla fame.., och att det finns folk som påstår att dom skulle tacka nej till ett sånt här erbjudande är skitsnack!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Vilken jävla huvudvärk...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
fredric, nej eftersom jag inte lyssnar på lillen eller är hans groupie så visste jag inte att han hade något skivkontrakt...
R-Ett sa det! Big up till din musik också!
Elegant P17
Allvarligt talat nu...Ska man bara gör musik som säljer då? Ska man sluta producera musik som kommer från minoriteter och bara göra låtar som den stora massa gillar? Fuck that!
Asså, nu ska jag förklara för er alla hur allt började så alla får ett tjing om det. Allt började för ca 8 månader sedan. Jag och Patrik satte oss och skrev till ett beat som Patrik hade gjort. Sen fick jag en idé att det skulle vara kul och höra hur den blev som en techno-remix. Själva låten är ju en skojj låt. Tror inte det finns något seriöst sagt i låten . Det är en plojj låt. Men iaf. Jag frågade på lunarstorm eftersom där hänger det skapligt mycket folk 24/7. Sedan fick jag ett svar av någon snubbe om att jag skulle kontakta Basshunter, och det gjorde jag illa kvickt. Han bad mig adda han på MSN & jag skickade över accapellorna till han. Det gick ca 3 dagar, sedan skrev han på msn att den var klar. Jag tog emot låten och lyssnade och jag blev sjukt jävla nöjd. Tiden gick och efter 2 - 3 månader så ringde min telefon. - "Hej Emil, det är Jonas, det är så att jag har fått skivkontrakt och jag och skivbolaget vill ha med låten på skivan som 3:e singel." Jag själv skulle ALDRIG tacka nej till en sådan chans. Jag såg och jag ser det som en stor framgång och möjlighet för mig och Patrik. Sen om ni tror att vi kommer fortsätta med bara "techno-rapp" tror fel. Visst tänker jag fortsätta sammarbeta med Jonas, han är den tyngsta snubben jag träffat. Det kommer ju också komma Hiphop ochså UTAN techno. Jag skäms inte för det jag gjort med Jonas och har inga planer på att göra det heller. Sen är det bara jag som är 18 för dig som snacka. Patrik är 22 år. Hoppas ni fortsätter lyssna på mina låtar även om nån/några säger att det är töntigt osv osv. Jag säger inte att det är avundsjuka, för det behöver inte allt handla om. Det kan faktiskt också handla om att dom helt enkelt inte gillade det. Men det får jag ta! Men hoppas att detta räcker för er alla så ja slipper förklara igen. Det ni måste komma ihåg extra noga är att låten är en skoj låt. INGET är seriöst. Hare bra alla och döda inte tråden :) / Lillen
kul grej!
hahahaha what?
ääh känner jag måste proppsa lillen nu när jag läste inlägget några rader upp. Ärligt, jag hade inte sagt nej heller i ett sånt läge. Trodde det var nyligen, för kanske 1 månad sen samarbetet börjat lr liknande. Nåja hursomhelst är låten absolut inget för mig, fast var mer din "personlighet" som rappare som sjunk i mina ögon. Nåja, fortsätt droppa ÄKTA hip hop i fortsättningen, för det är du grym på !
oj blev lite fel här ovanför, ni ser säkert vad felet blev whatevah..ääh..skit !
holler med fredric till 100 % "Så klart att alla vi på whoa ska va avundsjuka, hur många kommer få denna chansen Emil & Patrik fått.. inte många här tyvärr.. Bara inse..techno-rapp,club,dance whatever.. detta slår.. det är en hitt varesig ni vill eller inte Visst kan man tycka det är dåligt (smaksak) men va glada för deras skull istället för att hata !! Jag tycker den e svin grym allafall !! peace "
"äkta" hiphoppers e det inte många här som är.
Vafan.. Haha blev grymt chockad över hur många som digga det här tramset! Riktigt dålig låt, Lyssnar inte på den frivilligt igen :) Hela det här avundsjuksjiddret tar nog ändå priset haha!
Det handlar inte om olika smaker, det handlar om avundsjuka, tydligen...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hm.. ja videon var iaf snygg
as fet låt å video :D stör mig på basshunter bara.. så jävla ful -.-
e d ok lr?
hahaha. fyfan vad äcklig jävla musik. ni är fan inte hiphop, jävla skit fjortis musik. sånt här förstör hiphop sverige.
hahahaha! Tack grabbs! För sköna
Asså ärligt gott folk här upp!!! Nu börjar till och med jag snea till på alla inåtvända människor. som gör trådarna till en diskution blandad av hat och oförstånd. Unna grabbarna de här.. Snacka äkta hit och äkta dit. va äkta för er själva.. jobbar man vid micen leever man vid micen och offrar stor del av sitt liv för micen då är man äkta i mina ögon. Vissa som skriver så förstår man att vist dom diggar inte de här. och det e ju oki. alla gillar ju olika musik. Men sen är de vissa som skriver enbart för å hata. för dom vet att dom aldrig har kommit och aldrig kommer att komma längre med musiken än pojkrummet. Den här låten i mina ögon va inte de bästa jag hört den har me allt som jag inte tycker om tecno basehunter för mycket ey yo jag vill vara hiphop och för mycket bling bling och alkohol shit.. sen gillar jag inte deras rap i denna men dom e endå duktiga. dom gör någe och tror påde. tänk er själva. dom viste nog långt innan dom äns la upp videon här att hälften av den så kallade whoa publiken skulle pissa på dom bara för att dom gör sån här typ av hiphop. men dom hade mod nog att skicka upp det endå och det kallar jag att göra sin grej och vara äkta för sig själv.... men man behöver inte hata killarna för de. alla har olika smak. Och dom har lyckats. Sen ska jag säga deräkt för det e säkert någon som kommer hoppa på om de. jag känner inte snubbarna så de här e inte kompis propps. e bara trött på att saker å ting inte kan skötas snyggt... vist du diggar inte låten skriv de då och varför. men skriv inte en uppsjö av hatande ord som lysser avusnd sjuka..... Så ge fan i att hata kämpa på med er musik istället..... så kanske ni som hatar lyckas ni me så ska ni få se hur lätt det e att pressentera någe för de så kallade tuffa whoa skallarna...... Och tyck att det e dåligt det e tillåtet. men ge fan i att hata å surra om att dom inte e äkta fuck äkta. va äkta för dig själv istället.......... ///Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Lill-Emil Varsegod. jag flippade bara. blir så ibland när jag ser inbesilla jag tror jag vet allt om musik och är avundsjuk på all annat för jag har så patetiskt liv så jag måste hata andra som det går bättre för personer..... så hör har du en som står som försvar mot sånna människor //banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>